Το Marks & Spencer στην Ακρόπολη αποκτά νέο πρόσωπο-Πυρετώδεις εργασίες(pics)

Σε νέα εποχή εισέρχεται ένα ιστορικό εμπορικό κτήριο της Ακρόπολης. Το Marks & Spencer αποκτά νέα ανανεωμένη, οικολογική και υπερσύγχρονη όψη.

H μητρική εταιρεία Voici La Mode Group (VLM) προχωρά σε ανακαίνιση και αναβάθμιση του τριώροφου κτηρίου M&S, το οποίο πρωτοστατεί στην περιοχή από το 1995.

Όπως καταδεικνύουν οι φωτογραφίες, οι εργασίες συνεχίζονται με πυρετώδεις ρυθμούς προκειμένου το εξωτερικό του κτηρίου να επανασυστηθεί στους καταναλωτές πλήρως ανανεωμένο, με οικολογική όψη και διαχρονική ποιότητα.

marksandspencerakropoliscov2

Τεχνολογική και αισθητική αναβάθμιση
Δεν πρόκειται μόνο για αισθητική, αλλά και για τεχνολογική αναβάθμιση, σε συνδυασμό με την χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

marksandspencerakropoliscov

Το ανανεωμένο κτήριο χαρακτηρίζεται από κομψότητα, υψηλή αισθητική, άνεση και ευχάριστο περιβάλλον.

Μεταξύ των βασικών αλλαγών και αναβαθμίσεων, στις οποίες έχει προχωρήσει ο Όμιλος Voici La Mode στο M&S στην Ακρόπολη, συγκαταλέγονται η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελ και το σύστημα θερμοπρόσοψης.

marksandspencerakropolinew

Παράλληλα, ανανεωμένες και αναβαθμισμένες αισθητικά είναι οι βιτρίνες του καταστήματος, με ειδικό φωτισμό, ενώ πόλο έλξης αναμένεται να αποτελέσουν τα υπερσύγχρονα video walls που θα εγκατασταθούν.

marksandspencerakropolinew2

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εξοικονόμηση ενέργειας και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα όπως καθορίζεται στο Europe Plan Net Zero, συγκαταλέγονται ανάμεσα στους κύριους στόχους του Ομίλου.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών