Το Marks & Spencer στην Ακρόπολη αποκτά νέο πρόσωπο-Πυρετώδεις εργασίες(pics)

Σε νέα εποχή εισέρχεται ένα ιστορικό εμπορικό κτήριο της Ακρόπολης. Το Marks & Spencer αποκτά νέα ανανεωμένη, οικολογική και υπερσύγχρονη όψη.

H μητρική εταιρεία Voici La Mode Group (VLM) προχωρά σε ανακαίνιση και αναβάθμιση του τριώροφου κτηρίου M&S, το οποίο πρωτοστατεί στην περιοχή από το 1995.

Όπως καταδεικνύουν οι φωτογραφίες, οι εργασίες συνεχίζονται με πυρετώδεις ρυθμούς προκειμένου το εξωτερικό του κτηρίου να επανασυστηθεί στους καταναλωτές πλήρως ανανεωμένο, με οικολογική όψη και διαχρονική ποιότητα.

marksandspencerakropoliscov2

Τεχνολογική και αισθητική αναβάθμιση
Δεν πρόκειται μόνο για αισθητική, αλλά και για τεχνολογική αναβάθμιση, σε συνδυασμό με την χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

marksandspencerakropoliscov

Το ανανεωμένο κτήριο χαρακτηρίζεται από κομψότητα, υψηλή αισθητική, άνεση και ευχάριστο περιβάλλον.

Μεταξύ των βασικών αλλαγών και αναβαθμίσεων, στις οποίες έχει προχωρήσει ο Όμιλος Voici La Mode στο M&S στην Ακρόπολη, συγκαταλέγονται η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελ και το σύστημα θερμοπρόσοψης.

marksandspencerakropolinew

Παράλληλα, ανανεωμένες και αναβαθμισμένες αισθητικά είναι οι βιτρίνες του καταστήματος, με ειδικό φωτισμό, ενώ πόλο έλξης αναμένεται να αποτελέσουν τα υπερσύγχρονα video walls που θα εγκατασταθούν.

marksandspencerakropolinew2

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εξοικονόμηση ενέργειας και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα όπως καθορίζεται στο Europe Plan Net Zero, συγκαταλέγονται ανάμεσα στους κύριους στόχους του Ομίλου.

Δειτε Επισης

Ο Όμιλος BAT ενισχύει τη δέσμευσή του για πρόληψη της πρόσβασης ανηλίκων στα προϊόντα καπνού και νικοτίνης
Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ αφιερώνουν τον μήνα Ιούνιο στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό
Σημαντική ανακοίνωση από Πετρολίνα–Προσοχή σε παραπλανητικά μηνύματα
Έπεσε η αυλαία των συνεδριάσεων της ερευνητικής για τους takata-Το αργότερο μέχρι 12 Ιουλίου έτοιμο το πόρισμα
Η NUXE παρουσίασε τα νέα αντηλιακά Gold Tanning oils SPF30 & SPF50
Total Protection™ No-Show™ Sunscreen SPF 50-Το νέο αντιηλιακό της COLORESCIENCE
Lidl Κύπρου: Ανέδειξε την αξία της συνεργασίας με Εβροφάρμα-Ένα press trip στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής
Τέσσερα χρόνια Κωτσόβολος στην Κύπρο: Εκεί που οδηγούν όλοι οι δρόμοι
Προς ολοκλήρωση το έργο της Ερευνητικής για τους takata-Πότε θα είναι έτοιμο το πόρισμα
Τα υβριδικά αυτοκίνητα αφήνουν πίσω τα βενζινοκίνητα-Οι μάρκες που επέλεξαν οι αγοραστές