Dulux: Η ιστορία του brand που έχει παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες

Το 1919, μετά το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, οι κατασκευαστές βερνικιών, Αδελφοί Νέιλορ, αποφασίζουν να επεκταθούν στη βιομηχανία της μπογιάς με ένα εργοστάσιο. Μετέπειτα, ακολούθησε η ίδρυση της εταιρείας ICI (Imperial Chemical Industries).

Το 1931 δημιουργείται η πρώτη μπογιά με την επωνυμία Dulux, που αποτελεί ένα συνδυασμό των λέξεων durable (ανθεκτικός) και luxury (πολυτέλεια).

Ακολούθως, το 1939, λόγω του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου η παραγωγή διακοσμητικών χρωμάτων διακόπτεται και το εργοστάσιο του brand παράγει αποκλειστικά χρώματα για χρήση από τον αγγλικό στρατό.

Η εταιρεία το 1953 στρέφεται απευθείας στους καταναλωτές, λανσάροντας καινούργια χρώματα και είδη μπογιάς για DIY χρήση.

Το 1955 γίνεται το πρώτο brand χρωμάτων που διαφημίζει στην τηλεόραση.

Στη συνέχεια, το 1990 η μόδα των DIY projects και τα τηλεοπτικά shows σχετικά με κατασκευές στο σπίτι βρίσκονται στο απόγειό τους. Η Dulux είναι στην πρώτη γραμμή, λανσάροντας χρώματα που ταιριάζουν σε κάθε στιλ διακόσμησης. Την ίδια χρονιά η μάρκα κάνει την εμφάνιση της στην Κύπρο από την εταιρεία O.G. Chakarian.

Η ολλανδικών συμφερόντων AkzoΝobel, το 2008 εξαγοράζει την εταιρεία ICI και η Dulux, πλέον, γίνεται παγκόσμιο brand στην αγορά χρωμάτων.

Το 2014 η εταιρεία λανσάρει το Visualiser app, μια εφαρμογή που επιτρέπει στον χρήστη να δει τον χώρο του με οποιοδήποτε χρώμα επιλέξει.

Facts and figures

H Dulux είναι ένα παγκόσμιο brand με παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλες σχεδόν τις ηπείρους.

Δύο δεκαετίες τώρα, το brand λανσάρει το χρώμα της χρονιάς. Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος, το 2023, το χρώμα της χρονιάς για την Dulux φέτος είναι το άγουρο στάχυ.

Τα προϊόντα της μάρκας διατίθενται στην Κύπρο σε 22 σημεία, μεταξύ των οποίων τα Chakarian Colour Centres και ανεξάρτητοι διανομείς.

Δειτε Επισης

Το επενδυτικό ταμείο 33East συμπληρώνει το πρώτο στάδιο χρηματοδότησης με άντληση €26 εκατ.
Κρίσιμο βήμα για την αναβάθμιση του «Προμηθέα» σε FSRU... Η επόμενη φάση για την πιστοποίηση του πλοίου
Παγκόσμια έρευνα της PwC: Σχεδόν 3 στους 5 CEOs είναι αισιόδοξοι για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη
Adonis Heights by Cyfield: Η νέα ανάπτυξη στην καρδιά και στο πιο ψηλό σημείο της Αγλαντζιάς
Pascal: Περαιτέρω επέκταση με δύο νέα campuses στη Λεμεσό για το 2025
Μάριος Χαϊλής: Δυναμική ανάπτυξη για brokerage και online trading το 2025-Οι τρεις στρατηγικοί πυλώνες της Libertex
Ο τραπεζικός τομέας σε κομβικό σταυροδρόμι...Οι «neobanks» και η μεγάλη πρόκληση για τις παραδοσιακές τράπεζες
Μ. Χριστοδουλίδης: Στη Νομική Υπηρεσία το ν/σ για αποκρατικοποίηση του ΧΑΚ-«Πιέζουμε όσο δεν φαντάζεστε»
Σημαντικά έπαθλα για διακριθέντες/διακριθείσες στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Δεξιοτήτων Euroskills 2025
Μεικτή ανάπτυξη 19 ορόφων στην περιοχή Άριελ στη Λεμεσό-Κτίριο 90 μέτρων με καταστήματα, γραφεία και διαμερίσματα