Dulux: Η ιστορία του brand που έχει παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες

Το 1919, μετά το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, οι κατασκευαστές βερνικιών, Αδελφοί Νέιλορ, αποφασίζουν να επεκταθούν στη βιομηχανία της μπογιάς με ένα εργοστάσιο. Μετέπειτα, ακολούθησε η ίδρυση της εταιρείας ICI (Imperial Chemical Industries).

Το 1931 δημιουργείται η πρώτη μπογιά με την επωνυμία Dulux, που αποτελεί ένα συνδυασμό των λέξεων durable (ανθεκτικός) και luxury (πολυτέλεια).

Ακολούθως, το 1939, λόγω του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου η παραγωγή διακοσμητικών χρωμάτων διακόπτεται και το εργοστάσιο του brand παράγει αποκλειστικά χρώματα για χρήση από τον αγγλικό στρατό.

Η εταιρεία το 1953 στρέφεται απευθείας στους καταναλωτές, λανσάροντας καινούργια χρώματα και είδη μπογιάς για DIY χρήση.

Το 1955 γίνεται το πρώτο brand χρωμάτων που διαφημίζει στην τηλεόραση.

Στη συνέχεια, το 1990 η μόδα των DIY projects και τα τηλεοπτικά shows σχετικά με κατασκευές στο σπίτι βρίσκονται στο απόγειό τους. Η Dulux είναι στην πρώτη γραμμή, λανσάροντας χρώματα που ταιριάζουν σε κάθε στιλ διακόσμησης. Την ίδια χρονιά η μάρκα κάνει την εμφάνιση της στην Κύπρο από την εταιρεία O.G. Chakarian.

Η ολλανδικών συμφερόντων AkzoΝobel, το 2008 εξαγοράζει την εταιρεία ICI και η Dulux, πλέον, γίνεται παγκόσμιο brand στην αγορά χρωμάτων.

Το 2014 η εταιρεία λανσάρει το Visualiser app, μια εφαρμογή που επιτρέπει στον χρήστη να δει τον χώρο του με οποιοδήποτε χρώμα επιλέξει.

Facts and figures

H Dulux είναι ένα παγκόσμιο brand με παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλες σχεδόν τις ηπείρους.

Δύο δεκαετίες τώρα, το brand λανσάρει το χρώμα της χρονιάς. Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος, το 2023, το χρώμα της χρονιάς για την Dulux φέτος είναι το άγουρο στάχυ.

Τα προϊόντα της μάρκας διατίθενται στην Κύπρο σε 22 σημεία, μεταξύ των οποίων τα Chakarian Colour Centres και ανεξάρτητοι διανομείς.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις