Μιχάλης Αντωνιάδης: Το omnichannel και και πώς θα μεγαλώσουν τους τζίρους τους οι επιχειρήσεις

Το μέλλον του omnichannel και οι απαραίτητες στρατηγικές που πρέπει να εισαγάγουν οι επιχειρήσεις για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες της επόμενης γενιάς αγοραστών ανέδειξε μέσα από την παρουσία του στο 15ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Voici La Mode, Μιχάλης Αντωνιάδης.

Ο CEO, αναφερόμενος στις εξελίξεις στην τεχνολογία και τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συμπεριφορές, εξήγησε ότι οι retailers καλούνται να υιοθετήσουν τα διαδικτυακά και φυσικά κανάλια για να παρέχουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία.

Ακόμη ανέλυσε την άνοδο του mobile commerce, του virtual and augmented reality, καθώς και του εξατομικευμένου μάρκετινγκ στον τομέα του λιανικού εμπορίου.

Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι omnichannel retailers που κατάφεραν να αντέξουν την πανδημία και προσαρμόστηκαν με την τεχνολογία έχοντας καταγράψει τεράστιες αυξήσεις στις πωλήσεις τους.

Εξέφρασε ακόμη την άποψη πως για να μεγαλώσουν τους τζίρους τους οι επιχειρήσεις πρέπει να μεταφέρουν τον πελάτη στο επίκεντρο αυτού του συστήματος.

«Οι πελάτες έχουν πολλές διαφορετικές απαιτήσεις και θέλουν να ψωνίζουν από διαφορετικά κανάλια. Απαιτούν ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία», τόνισε.

Τέλος μίλησε εκτενώς για τους τρόπους αξιοποίησης της τεχνολογίας από τον όμιλο με κύρια εργαλεία του virtual reality και το ΑΙ.

Δειτε Επισης

Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Leptos Calypso Hotels: Ανεβασμένοι τζίροι, προσέλκυση νέων αγορών και απόδοση των ανακαινίσεων
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Eurobank-Ελληνική: Φουλ ρυθμοί για την συγχώνευση και αποφάσεις για το όνομα της ενοποιημένης τράπεζας
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
Με deal 24 εκατ. ευρώ πάνε για συγχώνευση Baker Tilly South East Europe και MHA-Τι δηλώνει ο Μάριος Κλείτου
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Ελληνική Τράπεζα: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2025 με κέρδη ύψους €45 εκατ. το πρώτο τρίμηνο
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ