Γιώργος Φλούρος: Η νέα μεγάλη τάση που φέρνει δισεκατομμύρια κέρδη το live shopping

Οι πωλήσεις σε live streaming, γνωστή και ως live shopping, είναι η νέα μεγάλη τάση και έχει φέρει την επανάσταση κατά τον Γιώργο Φλούρο, Γενικό Διευθυντή, Vpayments μέλος του ομίλου G.A.P. Vassilopoulos.

Σε παρουσίασή του κατά το 15ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανέδειξε την ισχύ που έχει τόσο στην Ευρώπη όσο και σε μεγάλες αγορές όπως η Κίνα.

Κάνοντας εκτενή ανάλυση στις πωλήσεις κατά τη διάρκεια ενός live shopping, ο κ. Φλούρος, με στοιχεία που παρουσίασε στη σκηνή εξήγησε πως πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει φέρει δισεκατομμύρια δολάρια σε κέρδη για επιχειρήσεις άνα τον κόσμο και πως σταδιακά κατακτά και το tik tok.

«Τα ψώνια συναντούν τα βίντεο», είπε χαρακτηριστικά, λέγοντας ότι 47% των καταναλωτών προτιμούν τις αγορές κατά τη διάρκεια live streaming. Ήδη 50% των Κινέζων καταναλωτών έχει δείξει προτίμηση σε αυτή τη μορφή αγορών.

Μάλιστα ο χώρος της μόδας, είπε είναι αυτός που κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγορών (35,6%). Tα προϊόντα ομορφιάς και τα φρέσκα τρόφιμα ακολουθούν στην δεύτερη και τρίτη σειρά αντίστοιχα σύμφωνα με τις Everbright Securities, iResearch, McKinsey analysis που παρουσίασε στην οθόνη.

Τέλος, επεξήγησε τα οφέλη για τις επιχειρήσεις μέσα από την αξιοποίηση του live streaming. Η νέα εμπειρία για τον καταναλωτή, το μεγαλύτερο conversion σε σύγκριση με άλλες μορφές πωλήσεων και η πιο αποδοτική επικοινωνία με τον πελάτη είναι μερικά από τα μεγάλα πλεονεκτήματα.

Στα θετικά στοιχεία συγκαταλέγεται και το ότι μπορούν οι επιχειρήσεις να οδηγήσουν τις πωλήσεις σε συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων και όπως και το ότι μέσω της νέας τάσης, μπορούν να προσεγγίσουν καλύτερα την Gen-Z γενιά.

«Πρόκειται για την απόλυτη εμπειρία πελάτη», είπε, κλείνοντας ο κ. Φλούρος, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά, πως η νέα αυτή τάση «έχει φέρει την επανάσταση».

Δειτε Επισης

Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν