Powered by

Θάνος Μιχαηλίδης: Πολύ μεγάλη η προοπτική της γερμανικής αγοράς-«Να επενδύσουμε σε βάθος χρόνου»

Η κρίση στην περιοχή θα επηρεάσει τον τουρισμό από το Ισραήλ προς την Κύπρο τόσο κατά το τρέχον έτος όσο και του, δήλωσε ο Πρόεδρος του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων (ΠΑΣΥΞΕ) Θάνος Μιχαηλίδης, προσθέτοντας πως ακόμη και να τερματιστεί η εμπόλεμη κατάσταση, θα αφήσει κάποια κατάλοιπα.

Ο κ. Μιχαηλίδης ανέφερε, επίσης, ότι υπάρχει πιθανότητα το Ισραήλ να μην είναι η δεύτερη πιο σημαντική πηγή τουρισμού για την Κύπρο, σημειώνοντας πως σε αυτό έγκειται και η πρόκληση.

Από την στιγμή που έχει χαθεί η ρωσική αγορά, που ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά και τώρα που υπάρχει το ενδεχόμενο και το Ισραήλ να μην είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Κύπρου λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει, θα πρέπει να αναπτύξει η χώρα μας πιο έντονες δραστηριότητες σχετικά με τις αγορές που έχουν πιθανότητα να αναπτυχθούν, δήλωσε.

Ερωτηθείς κατά πόσο υπάρχουν ακυρώσεις από το Ισραήλ, ο κ. Μιχαηλίδης απάντησε πως υπάρχουν ακυρώσεις, ωστόσο τόνισε υπάρχουν και αφίξεις από το Ισραήλ στην Κύπρο που ωστόσο πλείστες εξ αυτών μένουν μία με δύο ημέρες και μεταβαίνουν ακολούθως σε άλλες χώρες, σημειώνοντας πως παρατηρείται κάποια κινητικότητα. Αυτή η κινητικότητα συμπλήρωσε, σχετίζεται με την κρίση στο Ισραήλ και όχι με τις διακοπές.

Εκτίμησε πως οι αγορές που τα τελευταία χρόνια έχουν επιδείξει θετικές τάσεις όπως η Πολωνία, η Γαλλία πρέπει να προσεχθούν ιδιαίτερα προκειμένου να αναπτυχθούν περισσότερο. Επίσης σε στρατηγικό επίπεδο, συνέχισε πρέπει, να αναπτυχθεί η γερμανική αγορά.

Ο κ. Μιχαηλίδης ανέφερε πως η Γερμανία αποτελεί τη μεγαλύτερη οικονομία στην Ευρώπη, είναι πιο κοντά από την Αγγλία από πλευράς απόστασης, οπότε και οι τιμές των εισιτηρίων αναμένονται πιο ανταγωνιστικές.

Είπε ακόμη πως «το πρόβλημα που έχουμε από την Γερμανία είναι ότι έχουμε πολύ μικρή αναγνωσιμότητα και είναι μια χώρα που για να μπορεί να κάνεις αποτελεσματική δουλειά πρέπει να επενδυθούν πάρα πολλά λεφτά», προσθέτοντας «πως πρέπει να δημιουργηθεί η αναγνωσιμότητα, ούτως ώστε ο Γερμανός τουρίστας να επιλέξει την Κύπρο».

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΥΞΕ σημείωσε πως από τις μελέτες που είχαν κάνει ως Πάφος πριν ξεκινήσει η ψηφιακή καμπάνια που βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και τρία χρόνια, οι Γερμανοί τουρίστες όταν επισκεφτούν την Κύπρο είναι ικανοποιημένοι, ωστόσο παρατήρησε το πρόβλημα είναι ότι δεν έρχονται αρκετοί.

Δυστυχώς, επανέλαβε, δεν έχουμε την αναγνωσιμότητα που χρειάζεται για να αναπτυχτεί η γερμανική αγορά ώστε να είναι μια σημαντική αγορά. Πρόσθεσε ακόμη πως εάν λάβουμε υπόψη τον πληθυσμό της Γερμανίας ή τον αριθμό των τουριστών αυτή η αγορά έχει πάρα πολύ μεγάλη προοπτική απλά χρειάζεται επένδυση και χρειάζεται να γίνουν επενδύσεις σε βάθος χρόνου, κατέληξε.

Δειτε Επισης

Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ
Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της