Powered by

Κ. Κουμής: Καθοριστικές για την προβολή της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού οι δράσεις μάρκετινγκ

Οι δράσεις μάρκετινγκ που υλοποιεί το Υφυπουργείο Τουρισμού, είναι καθοριστικές για την προβολή της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού, ανέφερε ο αρμόδιος Υφυπουργός Κώστας Κουμής, ο οποίος παρέστη την Παρασκευή στην παρουσίαση αποτελεσμάτων ψηφιακής εκστρατείας για την προώθηση του προορισμού της Πάφου. Η προώθηση της Κύπρου στον ψηφιακό χώρο δεν είναι πλέον επιλογή, αλλά επιτακτική ανάγκη, είπε.

Στον χαιρετισμό του ο κ. Κουμής ανέφερε πως πρόκειται για μια πρωτοβουλία που δείχνει τους καρπούς που μπορεί να αποφέρουν οι συλλογικές, συντονισμένες προσπάθειες των εταίρων του τουρισμού και η αγαστή συνεργασία μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Ως Υφυπουργείο Τουρισμού, συνέχισε «χαιρετίζουμε αυτή την πρωτοβουλία».

Εξέφρασε ικανοποίηση για το ότι η πόλη και η επαρχία Πάφου έχουν προχωρήσει σε τέτοιου είδους πρωτοβουλίες και εκστρατείες και ευχήθηκε να συνεχιστούν και στις άλλες επαρχίες, αφού, όπως είπε, προκύπτουν θετικά αποτελέσματα για τον τουρισμό.

Επιπρόσθετα στον χαιρετισμό του ο κ. Κουμής σημείωσε πως για την Κυβέρνηση Νίκου Χριστοδουλίδη η επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό αποτελεί προτεραιότητα ενώ είπε ότι ως Υφυπουργείο Τουρισμού εργάζονται εντατικά προς αυτή την κατεύθυνση.

Απόδειξη αυτού, συνέχισε «είναι το γεγονός ότι τόσο το σχέδιο χορηγιών για αναβάθμιση των χώρων εστίασης και καταστημάτων πώλησης παραδοσιακών προϊόντων, όσο και το σχέδιο χορηγιών για τη δημιουργία και εμπλουτισμό εγκαταστάσεων υγείας και ευεξίας που απευθύνεται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, συμπεριλαμβάνουν, ως επιλέξιμες δαπάνες, δράσεις που προωθούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό».

Συνεχάρη την ΕΤΑΠ Πάφου που είναι «πρωτοπόρος» στο ψηφιακό μάρκετινγκ, σημειώνοντας παράλληλα πως δεν είναι τυχαίο το ότι η Πάφος έχει ψηφιστεί ως Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα έξυπνου τουρισμού.    

Ο Πρόεδρος της ΕΤΑΠ, Κυριάκος Δρουσιώτης,  ανέφερε σε δηλώσεις του πως πρόκειται για μια συνέργεια του ιδιωτικού τομέα μαζί με την Πολιτεία, η οποία έχει επιφέρει πολύ καινοτόμα αποτελέσματα. Προσδοκώ, συνέχισε, ότι από τον Φεβρουάριο του 2024 θα ξεκινήσει εκ νέου η εκστρατεία για να αποπερατωθεί τον Δεκέμβριο του 2024.

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πάφου, Ευριπίδης Λοϊζίδης, είπε ότι έχουν διαθέσει πολύ υψηλά κονδύλια για το marketing, σημειώνοντας τη σημασία του για την τουριστική βιομηχανία. «Είμαστε η μόνη επαρχία που το κάνει αυτό το πράγμα» είπε, σημειώνοντας πως έχουν δει αρκετά καλά αποτελέσματα. Επιπρόσθετα ο κ. Λοϊζίδης ανέφερε πως οι  ξενοδόχοι έχουν συνεισφέρει για την ψηφιακή εκστρατεία πέραν του 50% της καμπάνιας αυτής, που αντιστοιχεί σε 120 χιλιάδες ευρώ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΤΑΠ, μέσα στα πλαίσια των προσπαθειών του ιδιωτικού τομέα και της πολιτείας για ανάκαμψη του τουρισμού, με πρωτοβουλία του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου και την στήριξη των ξενοδόχων της επαρχίας, της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου, της Ηermes airports και της Ελληνικής Τράπεζας, έγινε εφικτό η συγκέντρωση του ποσού των €200.000 για την διεκπεραίωση ψηφιακής εκστρατείας για προώθηση του προορισμού της Πάφου σε διάφορες χώρες.

«Για τρίτη φορά στα χρονικά της Κύπρου σχεδιάζεται και εκτελείται μια τέτοια ενέργεια προώθησης ενός Τουριστικού προορισμού βάση της ανάλυσης και διαρκούς αξιολόγησης ταξιδιωτικών δεδομένων μέσα από την αξιοποίηση της Sojern, της μεγαλύτερης Travel Data Marketing Engine παγκοσμίως» προστίθεται. Όπως αναφέρεται, με την χρήση προηγμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας «εντοπίζεται» διαδικτυακά το ενδιαφέρον πιθανών επισκεπτών για την Κύπρο/Πάφο καθώς και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς και στοχευμένα αποστέλλεται το προωθητικό μήνυμα στους δυνητικούς επισκέπτες.

Επιπρόσθετα σημειώνεται, έγινε χρήση του YouTube χρησιμοποιώντας για δεύτερη φορά το Channel Factory, μια πλατφόρμα που διασφαλίζει ότι η προβολή του προορισμού γίνεται σε ασφαλές περιβάλλον, συμπληρώνεται. Ειδικά για τις αγορές της Γερμανίας και Γαλλίας, όπως αναφέρεται, αξιοποιήθηκε για δεύτερη φορά η πλατφόρμα Εxit Bee.

Σημειώνεται ότι η εν λόγω εκστρατεία άρχισε τον Μάιο 2023, κορυφώθηκε τους καλοκαιρινούς μήνες εκτός Αυγούστου και ολοκληρώθηκε στα μέσα Οκτωβρίου ενώ επεκτείνεται τώρα μέχρι και τα μέσα Δεκεμβρίου 2023.

Επισημαίνεται πως για αποτελεσματικότερη στόχευση, έχουν δημιουργηθεί σωρεία νέων προωθητικών μηνυμάτων που παρουσιάζουν τον προορισμό “Πάφος” με απώτερο στόχο να προβληθεί η ποικιλία του τουριστικού προϊόντος και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα σε ολόκληρη την επαρχία.

Η εκστρατεία «έχει υπερκαλύψει τους στόχους της» καθώς προβλήθηκαν πέραν των 16 εκατομμυρίων διαφημίσεων στα διάφορα δημιουργικά formats σε περίπου 7,5 εκατομμύρια μοναδικών πιθανών επισκεπτών, ενώ 4,5 εκ. αποδέκτες του βίντεο μηνύματος ολοκλήρωσαν πλήρως την θέαση του, καταλήγει η ανακοίνωση.

Δειτε Επισης

Κραυγή αγωνίας από τα μικρά και παραδοσιακά τυροκομεία της Κύπρου- «Κύριε Πρόεδρε…»
Οι μέτοχοι της Ελληνικής που πρέπει να πείσει για την δημόσια πρότασή της η Eurobank
CBN Young Dragon Awards: Tρέχει η διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων-Σε εξέλιξη μέχρι τις 31 Ιουλίου
Αυτά είναι τα «Χριστουγεννιάτικα Χωριά 2024-2025»-Για ποια περίοδο θα λειτουργήσουν
Aegean: Μετέφερε 4,4 εκ. επιβάτες το 2ο τρίμηνο, κατέγραψε αύξηση 8% στην επιβατική κίνηση
Πήρε θέση για την δημόσια πρόταση της Eurobank το Δ.Σ. της Ελληνικής-Η γνώμη που εξέδωσε
Lufthansa: Ποια κόστη λειτουργίας μειώνει και γιατί
Ο Riccardo Giraudi μιλά για το νέο Beefbar στη Λεμεσό-Πώς το Amara τον έπεισε για κάθοδο στην Κύπρο (vid)
Κραυγή απόγνωσης από τους ξενοδόχους των ορεινών θερέτρων-«Με τον ρυθμό που πάμε θα κλείσουμε...»
Τα έργα που θέλουν να τρέξουν σε μαρίνα και λιμάνι οι Λαρνακείς-«Όχι σε τέταρτη αποτυχημένη προσπάθεια»