Beauty Line: O εκσυγχρονισμός στη γραμμή ομορφιάς δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο

Τολμηρά και δυναμικά τα Beauty Line αποδεικνύουν ξανά πως ο εκσυγχρονισμός στη γραμμή ομορφιάς δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο. Για τον αέρα ανανέωσης στην εικόνα του διάσημου brand, αλλά και για το νέο κατάστημα - στολίδι στη Λεωφόρο Μακαρίου στη Λευκωσία, μας μιλούν η General Manager των Beauty Line Ειρήνη Χριστοδούλου και η Chief Marketing Officer του Ομίλου Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ Χρυστάλα Κουρή.

Nέα φρέσκια εικόνα για τα Beauty Line. Τι νέο θα δούμε και τι είναι εκείνο που κλέβει τις εντυπώσεις;

Χρυστάλα Κουρή: Η όλη μας εικαστική ταυτότητα ανανεώνεται. Το λογότυπο εκσυγχρονίζεται, απλουστεύεται, γίνεται πιο τολμηρό και δυναμικό. Η γραμμή ομορφιάς απελευθερώνεται από αυτό κι αποκτά έναν ανανεωμένο προορισμό εντός της ταυτότητας του Beauty Line. Δεν είναι ποτέ στατική. Αντίθετα, είναι πολυδύναμη ώστε να μπορεί να επικοινωνεί διαφορετικά μηνύματα ανάλογα με τις ανάγκες.

Η χρωματική μας παλέτα εμπλουτίζεται. Εμπνευσμένη καθώς είναι από τα μοναδικά ηλιοβασιλέματα της Κύπρου, στα χρώματα του Beauty Line προστίθενται αποχρώσεις του ροζ και του γαλάζιου.

Δημιουργείται ένα έμβλημα το οποίο θα είναι η σφραγίδα του Beauty Line, ως σύμβολου ομορφιάς και αυτοπεποίθησης.

Με ποιο σκεπτικό προχωρήσατε σ’ αυτές τις κινήσεις;

Χ.Κ.: Η ανανεωμένη ταυτότητα του Beauty Line έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο ευέλικτη, προσαρμόσιμη και στοχευμένη, βοηθώντας μας να προβάλουμε ένα brand που έχει στο επίκεντρο τους πελάτες του.

Τόσο εικαστικά όσο και σημειολογικά το brand μπορεί πλέον να ευθυγραμμίζεται και να προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών με αποτελεσματικότερο τρόπο. Προτεραιότητά μας είναι να ενδυναμώνουμε την κάθε γυναίκα. Η ομορφιά έχει πολλές πτυχές και αυτές τις περιλαμβάνει η νέα προσέγγιση.

Η εφαρμογή της ανανεωμένης ταυτότητας αποκαλύπτεται με το άνοιγμα του νέου μας καταστήματος στη Λεωφόρο Μακαρίου στη Λευκωσία.

«Η ανανεωμένη ταυτότητα του Beauty Line έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο ευέλικτη, προσαρμόσιμη και στοχευμένη, βοηθώντας μας να προβάλλουμε ένα brand που έχει στο επίκεντρο τους πελάτες του»
Χρυστάλα Κουρή

Πείτε μας περισσότερα για το νέο κατάστημα - στολίδι που άνοιξε στη Μακαρίου.

Ειρήνη Χριστοδούλου: Το νέο μας κατάστημα Beauty Line, στη λεωφόρο Μακαρίου, ειδικά σχεδιασμένο για να ενθαρρύνει την εξερεύνηση και τον πειραματισμό των πελατών, άρχισε τη λειτουργία του στις 2 Νοεμβρίου. Αποτελεί ορόσημο εξέλιξης για το brand και τη σχέση εμπιστοσύνης που αναπτύσσουμε με τους καταναλωτές. Αυτή είναι η αφετηρία για να προβάλουμε το ανανεωμένο μας όραμα, εναρμονισμένο με τις σύγχρονες ανάγκες, τη νέα μας εταιρική ταυτότητα και την αναβαθμισμένη εμπειρία του πελάτη.

To Beauty Line εξελίσσεται και επαναπροσδιορίζει την έννοια της ομορφιάς. Σκοπός μας είναι η ενδυνάμωση της σύγχρονης γυναίκας και η ανάδειξη της γυναικείας ομορφιάς σε όλες τις εκφάνσεις της.

Τι μπορεί ο επισκέπτης να βρει στο νέο Beauty Line και γιατί επελέγη το κέντρο της πρωτεύουσας;

Ει.Χ.: Στο νέο μας κατάστημα οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν μια εκτεταμένη γκάμα προϊόντων, που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο μακιγιάζ και περιλαμβάνει προϊόντα για την περιποίηση δέρματος και μαλλιών, αρώματα και πολλά εργαλεία ομορφιάς, καλύπτοντας διάφορα γούστα και προτιμήσεις.

Σχετικά με το σημείο παρουσίας των Beauty Line στο κέντρο της πόλης, αυτό χωρίς αμφιβολία συμβάλλει, διαχρονικά, στην τόνωση της εμπορικότητας και της ζωντάνιας του. Τώρα ανοίγουμε κάτι περισσότερο από ένα νέο κατάστημα. Δημιουργούμε μια νέα εμπειρία που θέλουμε να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει κάθε γυναίκα, αναδεικνύοντας κάθε πτυχή της εσωτερικής και εξωτερικής της ομορφιάς. Αυτή η πρωτοποριακή προσέγγιση πιστεύουμε πως θα φέρει μια νέα πνοή στο κέντρο της Λευκωσίας.

«Τώρα ανοίγουμε κάτι περισσότερο από ένα νέο κατάστημα, δημιουργούμε μια νέα εμπειρία που θέλουμε να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει κάθε γυναίκα, αναδεικνύοντας κάθε πτυχή της εσωτερικής και εξωτερικής της ομορφιάς»
Ειρήνη Χριστοδούλου

Ομολογουμένως, στη βάση των όσων μας αναφέρατε, πρόκειται για μια πρωτοποριακή προσέγγιση. Πού εστιάζεστε και ποια είναι η δέσμευσή σας;

Χ.Κ.: Η ηγετική θέση των Beauty Line στον χώρο της ομορφιάς στην Κύπρο, μας γεμίζει με την ευθύνη της συνεχούς ανανέωσης και εξέλιξής τους. Στο πλαίσιο της αποστολής μας, θέλουμε να εμπνέουμε την αυτοπεποίθηση, σε κάθε άνθρωπο, να ζει και να αισθάνεται όμορφα.

Η έμπνευση ομορφιάς, που σου προσφέρει το Beauty Line, γίνεται δύναμη να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου. Να είσαι, πρώτα απ’ όλα, ο καλύτερος εαυτός σου, μια γυναίκα αληθινή, μοναδική, ξεχωριστή!

Η αγορά απαιτεί από τους παίχτες να βρίσκονται σε εγρήγορση. Πώς η εταιρεία σας καταφέρνει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καταναλωτών και πώς διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό;

Ει.Χ.: Τα Beauty Line, από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας τους, πρωτοπόρησαν. Άλλαξαν την αγοραστική εμπειρία των Κυπρίων καταναλωτών μέσα από μία καινοτόμα, για τα δεδομένα της εποχής, προσέγγιση στην εξυπηρέτηση.

Παραμένοντας πιστοί στις βασικές αξίες της μάρκας, προσαρμοζόμαστε στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της αγοράς. Παρακολουθούμε όλες τις νέες τάσεις και επενδύουμε στην τεχνολογία, ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς τη σχέση εμπιστοσύνης που αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας.

Στα Beauty Line αναζητούμε πάντα την ανατροφοδότηση από τους πελάτες μας. Επιδιώκουμε τη βαθιά σύνδεση μαζί τους, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να αφουγκραστούμε και να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες τους. Το κτίσιμο και η καλλιέργεια αυτής της σύνδεσης απαιτεί μια αδιάκοπη προσπάθεια, μέσα από τη συνέπεια και τη συνέχεια των δράσεών μας, που δίνουν πρόσθετη αξία στον καταναλωτή και δημιουργούν μια σχέση αφοσίωσης και εμπιστοσύνης.

Τι να αναμένουμε στη συνέχεια από τα Beautyline;

Ει.Χ.: Τα Beauty Line άλλαξαν το λιανικό εμπόριο στον χώρο των καλλυντικών στην Κύπρο. Η ιστορία του brand ξεκίνησε πριν από 26 χρόνια, με όραμα να δημιουργήσει μια καινούργια και μοναδική εμπειρία αγορών, αλλά και να καθιερώσει ένα νέο τρόπο, με τον οποίο οι γυναίκες αποκτούν τα καλλυντικά τους.

Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Θα δημιουργούμε τάσεις, προσφέροντας την έμπνευση για μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες ομορφιάς, σε κάθε γυναίκα ξεχωριστά.

Ως οι μεγαλύτεροι retailers της αγοράς του τομέα μας, έχουμε την ευθύνη όχι μόνο να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του πελάτη, αλλά και να προσπαθούμε συνεχώς να ξεπερνούμε τις προσδοκίες του.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις