Uni-Pharma: Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία ανοίγει εργοστάσιο στη Λεμεσό

Την ανέγερση και λειτουργία βιομηχανικής μονάδας παρασκευής φαρμακευτικών προϊόντων στη Λεμεσό προγραμματίζει η Uni-Pharma Kleon Tsetis Pharmaceutical Laboratories S.A.

Το έργο, το οποίο εξασφάλισε την έγκριση του Τμήματος Περιβάλλοντος, θα ανεγερθεί εντός της Γ’ Βιομηχανικής Ζώνης Λεμεσού, στον Δήμο Ύψωνα.

Σκοπός της λειτουργίας του έργου είναι η παρασκευή και συσκευασία φαρμακευτικών προϊόντων και συγκεκριμένα εισπνευστήρες μονής ή πολλαπλής δόσης.

Το συνολικό εμβαδόν του προτεινόμενου τεμαχίου, στο οποίο θα υλοποιηθεί η βιομηχανική μονάδα, είναι 7.127 τ.μ.

unipharmatemaxio

Όπως αναφέρεται στην περιβαλλοντική γνωμάτευση, το προτεινόμενο έργο θα κατασκευάζει εισπνευστήρες μονής ή πολλαπλής δόσης, με την παραγωγική διαδικασία φαρμακευτικών προϊόντων να αποτελείται αποκλειστικά από ξηρή ανάμειξη, ενώ δεν θα χρησιμοποιούνται καθόλου υγρά.

Η ανάπτυξη θα αποτελείται από ένα κτηριακό όγκο τριών επιπέδων συνολικά με υπόγειο, ισόγειο και όροφο. Η έκταση σφράγισης του εδάφους από μη διαπερατά υλικά θα είναι περίπου 98% (7.017 από τα 7.127 τ.μ.).

unipharmaypsonas2

Αναλυτικά, η προτεινόμενη ανάπτυξη θα περιλαμβάνει:

Υπόγειο

  • Αποθηκευτικοί Χώροι: 2.117 τ.μ.
  • Ηλεκτρομηχανολογικοί Χώροι: 482 τ.μ.
  • Καντίνα: 128 τ.μ.
  • Κουζίνα: 15 τ.μ.
  • Αποδυτήρια: 238 τ.μ.
  • Αποχωρητήρια: 23 τ.μ.
  • Άλλοι βοηθητικοί χώροι (laundry + janitor): 31 τ.μ.
  • Χώροι στάθμευσης: 753 τ.μ.
  • Χώροι αποθήκευσης αποβλήτων: 17 τ.μ.
  • Τοπιοτεχνημένοι χώροι: 118 τ.μ.

Ισόγειο

  • Αποθήκη: 1.687 τ.μ.
  • Χώρος παρασκευής προϊόντων: 1.171 τ.μ.
  • Γραφειακοί χώροι / Εργαστήρια: 850 τ.μ.
  • Ηλεκτρομηχανολογικοί Χώροι: 149 τ.μ.
  • Αποχωρητήρια: 61 τ.μ.

Όροφος

  • Εσωτερικός εξώστης (mezzanine): 126 τ.μ.
  • Γραφεία / Εργαστήρια: 888 τ.μ.
  • Αποχωρητήρια: 46 τ.μ.

Παράλληλα, θα δημιουργηθούν χώροι πρασίνου έκτασης περίπου 110 τ.μ.

Στο υπόγειο θα γίνονται οι φορτοεκφορτώσεις για το προτεινόμενο έργο, ενώ στην οροφή (σε μια περιοχή με εμβαδό 1.347 τ.μ.) θα εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά πλαίσια.

unipharmaypsonas3

Με βάση την μελέτη εκτίμησης επιπτώσεων στο περιβάλλον, το εκτιμώμενο κόστος του έργου φτάνει τα €7 εκατ. και αναμένεται να υλοποιηθεί εντός 18 μηνών από την έκδοση των απαραίτητων αδειών.

Ποια είναι η Uni-Pharma
Η Uni-Pharma ανήκει στον Όμιλο Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη και λειτουργεί για πάνω από 50 χρόνια.

Πρόκειται για μία δυναμική φαρμακευτική βιομηχανία που ερευνά, αναπτύσσει, παράγει και διανέμει φαρμακευτικά προϊόντα, συμπληρώματα διατροφής και ιατρικές συσκευές καινοτόμου τεχνολογίας για τη χορήγηση φαρμάκων υψηλής ποιότητας, αποτελεσματικότητας και ασφάλειας.

unipharma1000

Κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις (τεμάχια) μεταξύ των αμιγώς ελληνικών εταιρειών της ελληνικής φαρμακευτικής αγοράς, ενώ συνεχίζει να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της και τις αγορές όπου δραστηριοποιείται καθημερινά.

Κύριος στόχος της εταιρείας είναι να επιτύχει την εισαγωγή της σε νέες αγορές με την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων και να εξασφαλίσει μακροπρόθεσμη ανάπτυξη αποκλειστικά με δικά της κεφάλαια.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα