Metropolis Mall: Άνοιξε τις πόρτες του το μεγαλύτερο Celio της Κύπρου

Τις πόρτες του στο Metropolis Mall άνοιξε το κατάστημα ανδρικής μόδας Celio, κάτι που σηματοδοτεί την είσοδο του brand στη Λάρνακα.

Με το σλόγκαν It’s Normal* To Be In Larnaca!, η γαλλική εταιρεία ανδρικής ένδυσης CELIO και ο Όμιλος Voici La Mode άνοιξαν το έκτο κατάστημα CELIO στην Κύπρο.

Το νέο κατάστημα CELIO αποτελεί τη ναυαρχίδα του ανδρικού fashion brand στην Κύπρο και είναι το μεγαλύτερο CELIO κατάστημα παγκύπρια.

celiolarnaca2

Πέραν του Metropolis Mall, το Celio έχει παρουσία στο My Mall Limassol, στο Mall of Cyprus, στο Nicosia Mall και ακόμη δύο καταστήματα εκτός εμπορικών κέντρων, σε Λακατάμια και Λατσιά.

Σε μια έκταση 230 τ.μ. στο ισόγειο του Metropolis Mall, το κεντρικό κατάστημα CELIO, είναι κτισμένο ως το «πρότυπο» κατάστημα του brand με αναβαθμισμένο και μοντέρνο σχεδιασμό, εμπνευσμένο από το εξωτερικό και τα νέα καταστήματα μόδας.

Το Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2023, το κεντρικό κατάστημα CELIO άνοιξε τις πόρτες του, υπό τους ήχους της ροκ και της pop mainstream μουσικής παρέα με τον DJ Le Blanc αλλά και τους ήχους της ηλεκτρικής κιθάρας, ανεβάζοντας τη διάθεση των παρευρισκόμενων.

celiolarnaca

Το CELIO μιλά αληθινά κι έρχεται να προτείνει μοναδικά σχεδιασμένα ρούχα, άνετα, απλά και στυλάτα για τους άνδρες της «διπλανής πόρτας».

Το κοινό είχε την ευκαιρία να δει από κοντά, τις νέες συλλογές αποτελούνται από Licence T-shirts, όπως Naruto, Jujutsu Kaisen και Haikyu, παντελόνια τύπου cargo, αλλά και jeans, μπλούζες polo, πουκάμισα και παντελόνια για όλες τις ώρες της μέρας.

celiolarnaca3

Υπενθυμίζεται ότι το Celio ιδρύθηκε το 1985 στη Γαλλία και σήμερα έχει παρουσία σε 60 χώρες, με περισσότερα από 1.100 καταστήματα και προσφέρει μια ευρεία γκάμα ανδρικών ενδυμάτων και αξεσουάρ για διάφορες περιστάσεις. Ανά το παγκόσμιο απασχολεί 4000 εργαζόμενους.

Το brand έφερε στην Κύπρο το 2006 ο Όμιλος Voice La Mode.

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία