Metropolis Mall: Άνοιξε τις πόρτες του το μεγαλύτερο Celio της Κύπρου

Τις πόρτες του στο Metropolis Mall άνοιξε το κατάστημα ανδρικής μόδας Celio, κάτι που σηματοδοτεί την είσοδο του brand στη Λάρνακα.

Με το σλόγκαν It’s Normal* To Be In Larnaca!, η γαλλική εταιρεία ανδρικής ένδυσης CELIO και ο Όμιλος Voici La Mode άνοιξαν το έκτο κατάστημα CELIO στην Κύπρο.

Το νέο κατάστημα CELIO αποτελεί τη ναυαρχίδα του ανδρικού fashion brand στην Κύπρο και είναι το μεγαλύτερο CELIO κατάστημα παγκύπρια.

celiolarnaca2

Πέραν του Metropolis Mall, το Celio έχει παρουσία στο My Mall Limassol, στο Mall of Cyprus, στο Nicosia Mall και ακόμη δύο καταστήματα εκτός εμπορικών κέντρων, σε Λακατάμια και Λατσιά.

Σε μια έκταση 230 τ.μ. στο ισόγειο του Metropolis Mall, το κεντρικό κατάστημα CELIO, είναι κτισμένο ως το «πρότυπο» κατάστημα του brand με αναβαθμισμένο και μοντέρνο σχεδιασμό, εμπνευσμένο από το εξωτερικό και τα νέα καταστήματα μόδας.

Το Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2023, το κεντρικό κατάστημα CELIO άνοιξε τις πόρτες του, υπό τους ήχους της ροκ και της pop mainstream μουσικής παρέα με τον DJ Le Blanc αλλά και τους ήχους της ηλεκτρικής κιθάρας, ανεβάζοντας τη διάθεση των παρευρισκόμενων.

celiolarnaca

Το CELIO μιλά αληθινά κι έρχεται να προτείνει μοναδικά σχεδιασμένα ρούχα, άνετα, απλά και στυλάτα για τους άνδρες της «διπλανής πόρτας».

Το κοινό είχε την ευκαιρία να δει από κοντά, τις νέες συλλογές αποτελούνται από Licence T-shirts, όπως Naruto, Jujutsu Kaisen και Haikyu, παντελόνια τύπου cargo, αλλά και jeans, μπλούζες polo, πουκάμισα και παντελόνια για όλες τις ώρες της μέρας.

celiolarnaca3

Υπενθυμίζεται ότι το Celio ιδρύθηκε το 1985 στη Γαλλία και σήμερα έχει παρουσία σε 60 χώρες, με περισσότερα από 1.100 καταστήματα και προσφέρει μια ευρεία γκάμα ανδρικών ενδυμάτων και αξεσουάρ για διάφορες περιστάσεις. Ανά το παγκόσμιο απασχολεί 4000 εργαζόμενους.

Το brand έφερε στην Κύπρο το 2006 ο Όμιλος Voice La Mode.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα