powered by

Το μέλλον του omnichannel: H σωστή προετοιμασία για την επόμενη γενιά αγοραστών

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης και της τεχνολογικής προόδου, ο κόσμος του λιανεμπορίου βρίσκεται σε μια διαρκή κατάσταση αναπροσαρμογής. Οι αγοραστές δεν αναζητούν απλώς προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά, εμπειρίες. Σε αυτό το πλαίσιο, τα ηλεκτρονικά κανάλια σε συνδυασμό με το φυσικό κατάστημα είναι αναπόσπαστα κομμάτια ενός ενιαίου, συναρπαστικού ταξιδιού για τον καταναλωτή.

Η αξιοποίηση της τεχνολογίας στην καθημερινή ζωή αλλάζει την αντίληψή μας για το πώς αγοράζουμε, πώς αλληλεπιδρούμε με τα προϊόντα και πώς δημιουργούμε συνδέσεις με τις επιχειρήσεις. Σε αυτό το περιβάλλον, οι λιανοπωλητές πρέπει να ανταποκριθούν σε μια νέα πραγματικότητα όπου η διασύνδεση του εικονικού και του φυσικού κόσμου δημιουργεί πλούσιες, συναρπαστικές και αξέχαστες εμπειρίες. Αυτή η εξέλιξη απαιτεί έξυπνες κινήσεις που συνδυάζουν τη διεξαγωγή ευφάνταστων εμπειριών με την προσαρμογή σε μια ραγδαία μεταβαλλόμενη τεχνολογική πραγματικότητα, παρέχοντας ένα περιβάλλον αγορών που εντυπωσιάζει και κερδίζει τις καρδιές των καταναλωτών.

Το μέλλον του omnichannel και οι απαραίτητες στρατηγικές που πρέπει να εισαγάγουν οι επιχειρήσεις για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες της επόμενης γενιάς αγοραστών, θα διερευνηθούν κατά τη διάρκεια παρουσίασης του Γενικού Διευθυντή του Ομίλου Voici La Mode, Μιχάλη Αντωνιάδη, στο φετινό Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Ο Μιχάλης Αντωνιάδης είναι Γενικός Διευθυντής στον Όμιλο Εταιρειών Voici La Mode (VLM), έναν κορυφαίο όμιλο λιανικής πώλησης, φιλοξενίας και ακινήτων με 60+ χρόνια παρουσίας στην κυπριακή και ρουμανική αγορά, εκπροσωπώντας μάρκες όπως Marks & Spencer, Sfera, Celio, Cafe La Mode, Accessorize, Monsoon Children, Etam και Undiz.

Ο ομιλητής έχει βαθιά κατανόηση του omnichannel λιανικού εμπορίου μόδας και τροφίμων, έχοντας προηγουμένως εργαστεί στο Ηνωμένο Βασίλειο στην Amazon (ρόλοι διαχείρισης αποθεμάτων και αγορών) και στην M&S (ρόλοι διαχείρισης λιανικού εμπορίου). Επίσης, ολοκλήρωσε συμβουλευτικά έργα για τις Selfridges και Paypal.

Διεθνείς τάσεις και επιτυχημένα μοντέλα από Κύπρο

Το 15ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου φέρνει μαζί του όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως επίσης και ενδιαφέροντα case studies από την Κύπρο και τον υπόλοιπο κόσμο.

Οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν πλέον μία από τις βασικότερες πρακτικές ενός καταναλωτή καθώς η χρήση της τεχνολογίας είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Ποιο είναι το μέλλον του e-Commerce, ποια προνόμια μπορεί να παρέχει σε μία επιχείρηση και πώς μπορεί να αποτελέσει μία εύκολη και ασφαλή διαδικασία αγορών για τον καταναλωτή; Αυτά και άλλα ερωτήματα πρόκειται να απαντηθούν στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης.

Στο πλαίσιο του 15ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου θα γίνει παρουσίαση και της έρευνας της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, καθώς και του δείκτη Ψηφιοποίησης Κοινωνίας και Οικονομίας DESI για Ευρώπη, Κύπρο και Ελλάδα.

To σπουδαίο γεγονός θα διεξαχθεί την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2023 στο Hilton Nicosia και θα φιλοξενήσει, ακόμη, συζητήσεις σχετικές με την συμπεριφορά του καταναλωτή ηλεκτρονικού εμπορίου. Το κεφάλαιο «μάρκετινγκ» και πώς οδηγεί σε αύξηση αγορών θα αποτελέσει βασικό στοιχείο συζητήσεων ενώ αναφορά θα γίνει και στη νέα μεγάλη τάση που δεν είναι άλλη από τη βιωσιμότητα και τις πράσινες πρωτοβουλίες.

Ο ρόλος του AR και του VR στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι σημαντικός γεγονός που κάνει το πιο πάνω θέμα κρίσιμο για τους πρωταγωνιστές τις αγοράς και όχι μόνο. Το Συνέδριο θα φιλοξενήσει, παρουσιάσεις με τα πιο πάνω αλλά και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης για την πορεία και τα συστατικά ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κύπρο καθώς και την αξιοποίηση των Data Analytics.

Το Συνέδριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων, ΙΤ Στελέχη επιχειρήσεων που αναπτύσσουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών και σε Εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

Πληροφορίες

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Χορηγοί (μέχρι σήμερα): Υπεραγορές Αλφαμέγα, ECOMMBX, Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos, IMR/University of Nicosia™, Mode& - Όμιλος Voici La Mode, Powersoft

Υποστηρικτές (μέχρι σήμερα): Capacitor Partners, FedEx, JCC Payment Systems

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN (Cyprus Business News), περιοδικό ΙΝ Βusiness, OMEGA Channel, πόρταλ REPORTER, SUPER FM

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Ιδρύει κοινωφελές ίδρυμα στη Νέα Υόρκη και ενισχύει την διεθνή παρουσία του το Ινστιτούτο Κύπρου
Μ. Δαμιανός: Η Κύπρος αναδεικνύεται κόμβος παροχής εξειδικευμένων ιατρικών υπηρεσιών-Εγκαινιάστηκε το El Greco
Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων