Η χρήση της τεχνολογίας στον τομέα των ξενοδοχείων για καλύτερη κερδοφορία

Ο τομέας των ξενοδοχείων αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους και ανταγωνιστικότερους τομείς στον κόσμο

Είναι γεγονός ότι η αλματώδης ανάπτυξη στον τομέα της τεχνολογίας και ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το διαδίκτυο ανοίγει νέους ορίζοντες στον κλάδο του τουρισμού και ειδικότερα των ξενοδοχείων παγκοσμίως και κατά συνέπεια στην Κύπρο, καθώς ευνοεί την χρήση πιο αποδοτικών αλλά και πιο έξυπνων μεθόδων για προσέλκυση τουριστών και μεγιστοποίηση των εσόδων.

Ο τρόπος που επικοινωνούμε έχει αλλάξει και το κλειδί της επιτυχίας σε ένα ξενοδοχείο είναι η χρήση της τεχνολογίας πλέον. Ο σύγχρονος ταξιδιώτης έχει αλλάξει νοοτροπία και συνήθειες, είναι πιο απαιτητικός και αυτό δημιουργεί νέες μορφές παροχής υπηρεσιών από μέρους των τουριστικών οργανισμών, ξενοδοχείων, αεροπορικών εταιρειών, κρατήσεις δωματίων , μεταφορικών μέσων, κρουαζιέρων κ.ο.κ έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν και να καταστούν βιώσιμοι.

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη και τα ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν συνεχώς νέες προκλήσεις στην προσπάθειά τους να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες της αγοράς και τάσεων στην προσπάθειά τους να αυξήσουν τα έσοδα τους και την επικερδότητα τους.

Η χρήση της τεχνολογίας, οι online πωλήσεις με συνδυασμό με μία επιτυχή και σωστή τιμολογιακή πολιτική μπορεί να αναδείξει το ξενοδοχείο σε έναν ακόμη υψηλότερο επίπεδο απόδοσης. Έχοντας έναν αναπτυγμένο και ολοκληρωμένο σύστημα online πωλήσεων χωρίς να στηρίζεσαι πλήρως στους tour operators μπορεί το ξενοδοχείο να είναι κυρίαρχo και σε πλεονεκτική θέση για να καθορίζει τις τιμές δωματίων από μόνο του.

Πιο ψηλές τιμές συνεπάγεται και μεγαλύτερη κερδοφορία. Αντί να χρειάζεται να έχει σταθερές τιμές και να εξαρτάται από την τιμολογιακή πολιτική και κόστος προμήθειας του ταξιδιωτικού πράκτορα το ξενοδοχείο έχει τη δυνατότητα να καθορίσει και να προσαρμόζει δυναμικά οπότε θέλει τις τιμές των δωματίων ανάλογα με τους εξωτερικούς παράγοντες όπως εποχή, ζήτηση, διάρκεια παραμονής και ούτω καθεξής επιτρέποντας του να μεγιστοποιήσει τα έσοδα του και εξαλείφοντας την εξάρτηση του, σε κάποιο βαθμό από τους τουριστικούς πράκτορες.

Αυτή η στρατηγική δίνει στο ξενοδοχείο το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και δύναμη να προσαρμόσει δυναμικά τις τιμές του οπότε θέλει με αποτέλεσμα να μεγιστοποιεί τα έσοδα του κατά τη διάρκεια υψηλή ζήτησης αλλά και να προσφέρει ελκυστικές προσφορές κατά την περίοδο χαμηλή ζήτησης.

Η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο μέρος αυτής της διαδικασίας επιτρέποντας στα ξενοδοχεία να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την ζήτηση και να προσαρμόζουν άμεσα τις τιμές τους. Αυτό θα εξασφαλίζει ότι τα δωμάτια θα πουλιούνται στην σωστή τιμή ανά περίπτωση. Με τις online πωλήσεις επιτρέπουμε να έχουν τον έλεγχο των τιμών και προσφορών τους και οι επιχειρηματίες να είναι κυρίαρχοι του ξενοδοχείου τους.

Ωστόσο η εξάρτηση από τους τουριστικούς πράκτορες μειώνεται περισσότερο, όταν ο ξενοδόχος επενδύει στην τεχνολογία , στην προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στα καταλύματα να αυξήσουν την βάση των πελατών τους. Αυτό μειώνει τον ενδιάμεσο ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτορείων κάνοντας την διαδικασία πιο αποδοτική για τα ίδια τα ξενοδοχεία.

Συνεπώς η επένδυση στην τεχνολογία δίνει στα ξενοδοχεία την ανεξαρτησία να διαχειρίζονται την επικοινωνία με τους πελάτες και τις κρατήσεις τους ανεξάρτητα, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και κερδοφορία τους. Είναι μία αυτόνομη προσέγγιση.

Οι ξενοδόχοι δεν έχουν άλλη επιλογή παρά να αξιολογήσουν και να αξιοποιήσουν τα οφέλη που προκύπτουν από την διαδικτυακή τους παρουσία και στις online πωλήσεις. Όποιος δεν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα είναι καταδικασμένος. Είναι φανερό ότι η παλιά ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει παραχωρήσει την θέση της στην καινούργια γενιά της τεχνολογίας. Η σχέση του ηλεκτρονικού τουρισμού με την διαχείριση εσόδων στο ξενοδοχείο είναι στενή και αλληλοσυμπληρούμενη.

Η σχέση του ηλεκτρονικού τουρισμού με την διαχείριση εσόδων είναι στενή και αλληλένδετη. Ο ηλεκτρονικός τουρισμός παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να διαφημίζουν να προσφέρουν και να προωθούν τις υπηρεσίες τους σε ένα ευρύτερο κοινό μέσω διαδικτυακών πλατφόρμων και στα κοινωνικά μέσα.

Η διαχείριση εσόδων από την άλλη πλευρά επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τις τιμές και την διαθεσιμότητα των προϊόντων τους ανάλογα με την ζήτηση της ανταγωνιστική αγορά και της τρέχουσες τάσεις. Η αλληλεπίδραση αυτή επιτρέπει στα ξενοδοχεία να αυξήσουν τα έσοδά τους αξιοποιώντας τα δεδομένα που παρέχει ο ηλεκτρονικός τουρισμός. Συνολικά ο ηλεκτρονικός τουρισμός και η διαχείριση εσόδων αποτελούν κρίσιμες στρατηγικές για την επιτυχία του κάθε ξενοδοχείου στο σύγχρονο ψηφιακό κόσμο.

Σε αυτόν το θετικό και παραγωγικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το Cyprus revenue master class από την Revitup και το Akademia College που ανέδειξε και συζητήθηκε η αναγκαιότητα του πιο πάνω θέματος.

*Οικονομικός αναλυτής

Δειτε Επισης

Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Η πηγή του κακού ή το εύκολο θύμα;
Ανίχνευση συγγενούς υποθυρεοειδισμού στην Κύπρο
Τι είναι η ένδειξη ημερομηνίας διατηρησιμότητας στα τρόφιμα;
Ενισχυμένη διαφάνεια και συγκρισιμότητα στις οικονομικές καταστάσεις: Το ΔΠΧΑ 18 έρχεται
EU Justice Scoreboard 2024: Μόνη πλέον στον πάτο της Ευρώπης η κυπριακή δικαιοσύνη
Καταχρηστικές ρήτρες και υψηλά επιτόκια των τραπεζών στα έγγραφα δανείων και αναδιαρθρώσεων στην Κύπρο: Νομοθεσία και αδυναμίες
Στεφανιαία νόσος: Πότε βάζουμε στεντ, πότε κάνουμε μπαλονάκι και πότε χειρουργείο;
Μια ανάσα πριν από την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων της Βασιλείας ΙΙΙ
Σχολεία ενεργειακά και περιβαλλοντικά πιο πράσινα
Φράξτε το ξέφραγο αμπέλι της ημερήσιας ενοικίασης ακινήτων