powered by

J. Cooper: Η λεπτή γραμμή ανάμεσα σε κανονιστική συμμόρφωση και εξαιρετική εμπειρία για τον πελάτη

Λεπτή πράξη εξισορρόπησης αποτελεί η πλοήγηση στην κανονιστική συμμόρφωση από τη μια και η παροχή εξαιρετικής εμπειρίας στον πελάτη.

Οι κανονιστικές απαιτήσεις, είτε σχετίζονται με την προστασία των δεδομένων, είτε με οικονομικά πρότυπα, είτε με κατευθυντήριες γραμμές για συγκεκριμένους κλάδους, εξελίσσονται συνεχώς.

Οι εταιρείες δέχονται όλο και μεγαλύτερη πίεση για να διασφαλίσουν ότι όχι μόνο πληρούν αυτές τις αυστηρές απαιτήσεις, αλλά και ότι το κάνουν με τρόπο που δεν εμποδίζει την εμπειρία του πελάτη.

Για το πώς οι οργανισμοί μπορούν να περιηγηθούν στην επιτακτική ανάγκη της κανονιστικής συμμόρφωσης και να προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία στον πελάτη μίλησε στο 9ο International Compliance Forum που παρουσίασε η Τράπεζα Κύπρου, ο Justin Cooper, Director, EMEA Alliances, LexisNexis Risk Solutions UK ο οποίος εκπροσώπησε την Infocredit Group.

Ο Justin Cooper υποστηρίζει πως με τις κατάλληλες τεχνολογίες και συνεργασίες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μπορούν να επιτύχουν βιώσιμη αύξηση του αριθμού των πελατών και των εσόδων τους, ενώ παράλληλα πληρούν, και μερικές φορές υπερβαίνουν, τις ισχύουσες απαιτήσεις της FCC.

Υπογράμμισε τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ της αποτελεσματικότητας της συμμόρφωσης και της εμπειρίας των πελατών.

"Βρείτε τον κατάλληλο συνεργάτη της FCC για τη διαχείριση του κόστους και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και ενσωματώστε τις νέες τεχνολογίες για να ανταποκριθείτε στα νέα οικονομικά εγκλήματα", παρότρυνε το κοινό.

Οι επαγγελματίες που ασχολούνται με τη συμμόρφωση παλεύουν τόσο με τις υφιστάμενες προκλήσεις συμμόρφωσης, όσο και με περιβαλλοντικές συνέπειες και παράνομες δραστηριότητες, σχολίασε αργότερα.

Έμφαση έδωσε και στα δεδομένα (data) που χαρακτήρισε τον «νέος χρυσό»: "Οι πολύπλευρες αναλύσεις δεδομένων διαμορφώνουν το μέλλον της συμμόρφωσης σε όλα τα τμήματα, από την απάτη, τον κίνδυνο μέχρι και την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες" δήλωσε.

Ιδιαίτερα χρήσιμες ήταν και οι συμβουλές του για την εξυπηρέτηση των πελατών, η οποία πρέπει να γίνεται κατά τον ίδιο σε πραγματικό χρόνο. Κάτι τέτοιο είναι ζωτικής σημασίας, τόνισε

"Υπάρχει ανάγκη ο τομέας της συμμόρφωσης να προσαρμοστεί στις προσδοκίες των πελατών για άμεση ικανοποίηση χωρίς να θυσιάσει τη σχολαστικότητα", συμπλήρωσε.

Η ανάγκη υιοθέτησης ευέλικτων, δυναμικών συστημάτων για να συμβαδίζουν με τις διαρκώς εξελισσόμενες κυρώσεις και τα κανονιστικά πλαίσια είναι απαραίτητη, κατέληξε.

Δειτε Επισης

Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Επεκτείνει τις συνεργασίες του με ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ασία το ΤΕΠΑΚ-Συμφωνίες με τρία κινέζικα πανεπιστήμια
23ο Συνέδριο Leadership and HR Management: Ηγεσία, ταλέντο και ανθρώπινο δυναμικό (video)
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Στα γραφεία της Allianz Κύπρου το τρόπαιο του EuroBasket
Το πρόγραμμα του 8ου Εθνικού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024 (video)
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Γυρίζει σελίδα ο «Πολίτης»-Κατ' αρχήν συμφωνία με Κρις Παναγιώτου για εξαγορά του ομίλου
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του CFA Society Cyprus: Οι στόχοι και δράσεις του Συνδέσμου
Μ. Νικολάου Χρίστου: Οι τεχνικές δεξιότητες συμβάλλουν στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα (video)