P&P Group: Η ιστορία του ομίλου και τα προϊόντα που διαθέτει στην αγορά

Η ιστορία του ομίλου P&P στην Κύπρο ξεκίνησε το 1965 από τους Παναγιώτη Χριστοφόρου και Παναγιώτη Παπαφιλίππου και την επιθυμία τους να δημιουργήσουν παγωτά από φρέσκα υλικά.

Ο όμιλος έκτοτε, δραστηριοποιείται στην παραγωγή και προώθηση των παγωτών PAPAFiLiPOU.

Ακολουθώντας τον παραδοσιακό τρόπο, προσθέτουν κυπριακό γάλα, κρέμα γάλακτος, ώριμα φρούτα και υλικά της φύσης από την Κύπρο και το εξωτερικό. Σήμερα, διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του 140 διαφορετικούς κωδικούς και εργοδοτεί 130 άτομα προσωπικό.

Τα προϊόντα

Ο όμιλος, παράγει 44 διαφορετικές γεύσεις παγωτού, με το brand να διατίθενται σε επαγγελματικές, οικογενειακές και ατομικές συσκευασίες.

Διαθέτει εννέα διαφορετικές επιλογές παγωτού χωρίς ζάχαρη και με στέβια, ενώ προσφέρονται κι άλλες επιλογές χωρίς λακτόζη.

Επίσης, στην γκάμα των προϊόντων του συγκαταλέγονται και τα παγάκια N-ice από φιλτραρισμένο πόσιμο νερό, αποχλωριωμένο, αποστειρωμένο και επεξεργασμένο με τη μέθοδο αντίστροφης ώσμωσης.

Ακόμη, παράγει και διανέμει τον φρεσκοστυμμένο κατεψυγμένο 100% χυμός λεμονιού από κυπριακά λεμόνια χωρίς συντηρητικά ή πρόσθετα. Ο χυμός διατίθεται σε συσκευασίες για οικιακή και επαγγελματική χρήση. Έχει τις ίδιες χρήσεις και ιδιότητες με τα φρέσκα λεμόνια, σε βολικές συσκευασίες.

Ψυχαγωγία κι εστίαση

Ο όμιλος λειτουργεί δύο PAPAFiLiPOU luna parks-παγωταρίες στη Λευκωσία (Έγκωμη και Λατσιά), καθώς και ένα ζαχαροπλαστείο, το La Patisserie Panayiotis, στην Έγκωμη.

Πελάτες

Οι πελάτες του ομίλου αγγίζουν τους 1.800 στα κανάλια λιανικής (retail), ξενοδοχείων και καφεστιατορίων (Ho.re.ca).

Διακρίσεις

  • 5 Superior Taste Award: Από το International Taste Institute που εδρεύει στις Βρυξέλλες. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο διαγωνισμό γευστικής αξιολόγησης, με την κριτική επιτροπή να απαρτίζεται από 200 καταξιωμένους chef από 20 χώρες της Ευρώπης.
  • 1 European Business Award: Για το παγωτό χωρίς λακτόζη.
  • 2 IΝ Business Awards.
  • Πιστοποιήσεις: ISO 9001 και ISO 22000.

*Το πιο πάνω ρεπορτάζ δημοσιεύθηκε στην στήλη «Amazing Numbers» του περιοδικού IN Business, τεύχος Οκτωβρίου. Διαβάστε ΕΔΩ.

Δειτε Επισης

Minotti: Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά-Νέο flaghship κατάστημα στο Trilogy Limassol Seafront
Βασίλης Δημητριάδης: Διαφορά φιλοσοφίας με την κυβέρνηση για την ναυτιλία-Ετοιμάζει προτάσεις και δράσεις ο ΔΗΣΥ
Θεόδωρος Παρπέρης: Αύξηση των ΑΞΕ μέσα από την ανάδειξη της Κύπρου σε κόμβο family offices στην περιοχή
Γιώργος Παπαναστασίου: Κόστος ενέργειας και γραφειοκρατία τα βασικά προβλήματα των βιομηχανιών Λεμεσού
Στήλη καθαρού φυσικού αέριου 350 μέτρων στον στόχο «Πήγασος-1»…Ενημερώθηκε από ExxonMobil ο Χριστοδουλίδης
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Slamdunk: Κάθοδος στην Κύπρο για το brand με εξειδίκευση στα είδη μπάσκετ-Άνοιξε στο My Mall(pics)
Εμπιστεύεται τον τομέα της υγείας της Κύπρου και ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της η HHG
Ο Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Κύπρου-Ουζμπεκιστάν, οι στόχοι του, η εταιρεία Arosal και ποια είναι η Arofat Salayeva
Νικόλας Παπακωνσταντίνου: Χρειάζεται ένα νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας η Κύπρος-Ολιστική πρόταση από ΔΗΣΥ