Powered by

Συστάσεις Υπ. Μεταφορών προς επιβάτες ενόψει παναπεργίας της Πέμπτης

Σε συστάσεις προς το επιβατικό κοινό ενόψει της τρίωρης παναπεργίας στις 26 Ιανουαρίου, μεταξύ των ωρών 12:00-15:00, προβαίνει το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων και συγκεκριμένα το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας. 

Σε ανακοίνωση, το Τμήμα αναφέρει ότι προβαίνει στη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού, σεβόμενο πάντοτε τα δικαιώματα των εργαζομένων.

Καλεί επίσης το επιβατικό κοινό, για αποφυγή ταλαιπωρίας, προτού προσέλθει στους αερολιμένες για προγραμματισμένη αναχώρηση ή άφιξη, όπως επικοινωνεί με τις επηρεαζόμενες αεροπορικές εταιρείες και/ή τον φορέα διαχείρισης των αερολιμένων, για ενημέρωση, για τυχόν επαναπρογραμματισμό ή αλλαγή ωρών των πτήσεων.

Δειτε Επισης

Σώτος Ιακωβίδης: Μια πραγματική πρόκληση και η προτεραιότητα του ομίλου MSJ το 2025
Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Ακυρώσεις και τροποποιήσεις πτήσεων της AEGEAN και της Olympic Air στις 28 Φεβρουαρίου
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Βράβευση Δημήτρη και Βασίλη Νικολαίδη, Co-CEOs της Wavemaker Hospitality-Πρωτοπόροι στον τομέα της φιλοξενίας
Δ. Νικολαΐδης: H ιστορία επιτυχίας της Wavemaker Hospitality και τα μηνύματα προς τον κόσμο της φιλοξενίας
Βραβείο «Leader in Hospitality-Investor/Entrepreneur Award» στον Roni Aloni
Leaders in Hospitality Awards: Βραβείο στην TUI Group