20χρονα για το Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου

Σε ένα θολό τοπίο γεμάτο από προκλήσεις και ανατροπές κινείται το λιανεμπόριο σε Κύπρο και εξωτερικό. Το 2020 και το 2021, ο φόβος και ανησυχίες για την ασφάλεια και την υγεία μας που προκλήθηκαν από την πανδημία ανέτρεψαν το grocery shopping.

Το 2022, η υγειονομική κρίση πέρασε δεύτερη με τις επιπτώσεις από πληθωριστικές πιέσεις και την παρατεταμένη περίοδο διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας να κάνουν την είσοδό τους. Το τι μας επιφυλάσσει το 2023... δύσκολο να προβλεφθεί.

Πάντως, ειδικοί του κλάδου επισημαίνουν πως οι συνεχιζόμενες επιπτώσεις του πληθωρισμού έχουν σαν αποτέλεσμα αρκετοί καταναλωτές παραμένουν οικονομικά πιεσμένοι καθώς εδώ και αρκετούς μήνες καλούνται να πληρώνουν περισσότερα για βασικά αγαθά. Οι πιο αισιόδοξοι βλέπουν ανάπτυξη χάρη στην άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακή μεταμόρφωση, ενώ δεν αποκλείουν την εμφάνιση ενός νέου κύματος συγχωνεύσεων και εξαγορών στο διεθνές σκηνικό.

Το μόνο σίγουρο είναι πως το λιανικό εμπόριο επιβάλλεται όχι μόνο να προσαρμοστεί στις αλλαγές τους συνεχώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, αλλά και να μπει γερά στην αναζήτηση καινοτομιών ώστε οι επιχειρήσεις να καταστούν βιώσιμες και ανταγωνιστικές. Πυξίδα ενημέρωσης και καθοδήγησης θα αποτελέσει για όσους δραστηριοποιούνται με το κυπριακό λιανικό εμπόριο και όχι μόνο, το επερχόμενο Cyprus Grocery Retail Conference που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 4 Απριλίου, 2023.

Θεσμός εικοσαετίας

Το 20ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου θα καταγράψει τις τάσεις του λιανικού εμπορίου για τα επόμενα χρόνια, τις προκλήσεις και τις προοπτικές. Πρωτοκλασάτα στελέχη από την εγχώρια αγορά θα συζητήσουν τα megatrends του Grocery Retail και θα κάνουν προβλέψεις για την κυπριακή Οικονομία και την πορεία του πληθωρισμού. Το Συνέδριο θα φιλοξενήσει, επίσης, συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης με κεντρικό ζήτημα τις προκλήσεις και το μέλλον του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο και το μεγάλο στοίχημα της “νέας γενιάς” προμηθευτών. Στην ατζέντα βρίσκονται, βεβαίως, και οι καταναλωτές της επόμενης γενιάς, καθώς και οι τεχνολογικές τάσεις που επαναπροσδιορίζουν την έννοια των καταστημάτων και των συμπεριφορών των πελατών τους.

Το 2023 αποτελεί χρονιά ορόσημοα για την διοργάνωση του Συνεδρίου καθώς φέτος ο θεσμός συμπληρώνει 20 χρόνια επιτυχούς παρουσίας στον συναρπαστικό κόσμο του Λιανικού Εμπορίου. Συμβολική είναι η φετινή διοργάνωση των IN Business Grocery Retail Awards που συμπληρώνουν 10 χρόνια επιβράβευσης προϊόντων ευρείας κατανάλωσης (FMCGs) που ξεχώρισαν στην Κύπρο μέσα στο 2022.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.

Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες στελεχών από:

  • Εμπορικές Εταιρείες: Παραγωγοί, Εισαγωγείς, Προμηθευτές Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs)
  • Υπεραγορές
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα
  • Εταιρείες Logistics
  • Πολυκαταστήματα
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: IMH

Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu