powered by

Μ. Χριστοδούλου: Το ταξίδι του Foody και η είσοδος του στο q-commerce

Ένα άκρως ενδιαφέρον case study παρουσίασε ενώπιον του κοινού που παρέστη στο 16ο Συνέδριο & Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics ο Μάριος Χριστοδούλου, Head of Quick Commerce της Foody.

Ο κ. Χριστοδούλου ξεκίνησε κάνοντας... online παραγγελία μέσω Foody από τη σκηνή του Hilton Nicosia, προβαίνοντας στη συνέχεια σε μια σύντομη ιστορική αναδρομή της δημιουργίας της εταιρείας και της πορείας της μέχρι σήμερα. Η παραγγελία από το Foody Market παραδόθηκε στην αίθουσα μερικά λεπτά αργότερα

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, πάντως, ότι το 2015 η Foody ξεκίνησε ως Startup με μια ομάδα  5 ατόμων για να εργοδοτεί, σήμερα, προσωπικό πέραν των 160 ατόμων και πάνω από 600 οδηγούς, εξυπηρετώντας πελάτες σε συνεργασία με περισσότερο από 2700 καταστήματα. Η είσοδός τους στο Q-commerce ήταν επίσης ένα σημείο-σταθμός για την εταιρεία που στο ξεκίνημά της είχε συνεργασία με 70 καταστήματα.

Το case study περιλάμβανε παρουσίαση και της Delivery Hero που έκανε την είσοδό της στην αγορά το 2011 έχοντας παρουσία σε πάνω από 70 χώρες. Όπως είπε ο κ.Χριστουδούλου πρόκειται για «το μεγαλύτερο παγκόσμιο δίκτυο του είδους, εκτός Κίνας». Πρόσθεσε πώς «με χρόνια τεχνογνωσίας στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας και της τεχνολογίας, η Delivery Hero είναι σε προνομιακή θέση να οδηγήσει την κατηγορία q-commerce προς τα εμπρός».

Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν ενδελεχώς για το case study, καθώς ο ομιλητής εξήγησε τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας και του Foody Market και το σύστημα που εφαρμόζεται για παροχή της καλύτερης δυνατής (και ταχύτερης) εξυπηρέτησης των πελατών της, μέσω της χρήσης AI (Artificial Intelligence)

Δειτε Επισης

Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ