Apple Business Connect, η δυναμική είσοδος της Apple στους χάρτες

Η Apple την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε το δωρεάν εργαλείο Business Connect. Στόχος της Apple είναι να δώσει τα απαραίτητα μέσα στις επιχειρήσεις ώστε να έχουν τον πλήρη έλεγχο για το πως εμφανίζονται οι επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους στο οικοσύστημα της Apple.

Έτσι, η παραμετροποίηση δεν μένει μόνο στην εμφάνιση της τοποθεσίας στa Apple Maps, αλλά και στο πως θα φαίνονται οι πληροφορίες της επιχείρησης στο Apple Wallet, στη φωνητικό βοηθό Siri, στα iMessages, καθώς και στο Spotlight, δηλαδή την λειτουργία αναζήτησης στο οικοσύστημα της Apple.

Η πιο σημαντική καινοτομία του Business Connect είναι η επιλογή ποια Click to Action Buttons θα εμφανίζονται για την επιχείρησή μας, π.χ. Book για ένα ξενοδοχείο ώστε ο χρήστης να κλείσει δωμάτιο μέσω booking.com, Order για delivery φαγητού μέσω εφαρμογών, Call για τηλεφωνική κλήση στην επιχείρηση ή Visit για να επισκεφθεί την ιστοσελίδα, καθώς και άλλες σημαντικές για τους πελάτες πληροφορίες όπως προσφορές ή ανακοινώσεις.

Για να μπορεί κάποιος να πάρει τον έλεγχο της τοποθεσίας του, θα πρέπει να δημιουργήσει ή να συνδεθεί με το Apple ID του, ακολούθως η Apple να επαληθεύσει την επιχείρησή και να διεκδικήσει ή να δημιουργήσει την τοποθεσία ώστε να μπορεί να ανανεώνει και να εξατομικεύει τις πληροφορίες που αφορούν την τοποθεσία του.

Εκτός από τις βασικές πληροφορίες που αφορούν ώρες λειτουργίας, διεύθυνση και τηλεφωνικό αριθμό, μέσω του Business Connect θα μπορεί να προσθέσει λογότυπο, φωτογραφίες εξωφύλλου, αλλαγή κατηγορίας της τοποθεσίας όπως και άλλες πληροφορίες π.χ. αν είναι εύκολα προσβάσιμο για ανάπηρους, ή η ύπαρξη δωρεάν δικτύου Wi-Fi.

Εξαιρετικός λόγος για τη χρήση του Business Connect θα είναι τα Insights που δίνουν την αναλυτική εικόνα για το πως οι πελάτες βρίσκουν την επιχείρησή μας. Ενδεικτικά κάποιες από τις πληροφορίες θα είναι π.χ. πόση επισκεψιμότητα δημιουργείται στην φυσική τοποθεσία από τα Apple Maps, το είδος των conversions που δημιουργούνται όπως τηλεφωνικές κλήσεις ή επισκέψεις στο website, το ποσοστό που ήρθε στη φυσική τοποθεσία ή παράγγειλε μέσα από την εύρεση της τοποθεσίας στο οικοσύστημα της Apple.

Έτσι μέσα από τα Analytics για τη διάδραση των χρηστών με την τοποθεσία μας, θα έχουμε τα απαραίτητα δεδομένα ώστε να γίνονται οι ανάλογες βελτιστοποιήσεις για αύξηση των conversions.

Στο Business Connect υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν τρίτοι χρήστες πέρα από τον ιδιοκτήτη της τοποθεσίας, διευκολύνοντας τη δουλειά των Marketers για την διαχείριση πολλαπλών τοποθεσίων.

Το εργαλείο είναι ήδη διαθέσιμο παγκοσμίως, με κάποιες λειτουργίες να είναι διαθέσιμες μόνο στις ΗΠΑ, αλλά αναμένεται σύντομα η πλήρης διάθεση του παγκοσμίως.

Για την ώρα η Apple επιμένει ότι δεν θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα ως διαφημιστική, αλλά μένει να φανεί κατά πόσο στο μέλλον θα δώσει τη δυνατότητα διαφήμισης στα Apple Maps.

*Digital Marketer στη Knowledge Training & Consulting

https://www.knowledgecy.com

Δειτε Επισης

Ο ρόλος της Κύπρου και της CYMEPA στο METAVASEA
Το δίλημμα της ΕΚΤ: Τι θα διαμορφώσει τις αποφάσεις για τα επιτόκια τους επόμενους μήνες
Από τον φόβο στην στρατηγική: Ο δρόμος προς την οικονομική ανθεκτικότητα
Το δικαίωμα στην αποσύνδεση (right to disconnect): Πολυτέλεια ή αναγκαιότητα για τις επιχειρήσεις;
Επιχειρήσεις και AI: Πώς διατηρούμε το ανθρώπινο στοιχείο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
ΙδΕΚ: Νέα προγράμματα και καίριες δράσεις για ενίσχυση της Ε&Κ
Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης και τα Χρηματιστήρια
Η ανάγκη για εξωστρέφεια και συμμετοχή στις διεθνείς εκθέσεις
Οι επίσημες εκθέσεις για το μπλακάουτ της Ιβηρικής χερσονήσου
Έτσι θα αλλάξει το κέντρο της Λευκωσίας