Powered by

Renault: Υποχώρηση πωλήσεων για τέταρτη διαδοχική χρονιά

​​​​​​​Μείωση για τέταρτη διαδοχική χρονικά κατέγραψαν οι πωλήσεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Renault το 2022, διαμορφούμενες στα 1.466,729 οχήματα, εξαιρουμένης της αγοράς της Ρωσίας, σημειώνοντας πτώση 9,4% σε σύγκριση με το 2021.

Ειδικότερα, ο όμιλος ανέφερε ότι η μάρκα Renault, η οποία αντιπροσωπεύει τα 2/3 των πωλήσεων του ομίλου, ήταν η τρίτη ευρωπαϊκή μάρκα από πλευράς πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, πίσω από την Toyota και την Tesla, με 228.000 μονάδες, επιτυγχάνοντας αύξηση κατά 12% σε σύγκριση με το 2021.

Το ποσοστό της στην παγκόσμια αγορά, ωστόσο, περιορίστηκε κατά 0,5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στο 4%. Συνολικά, οι πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας εμφάνισαν άνοδο μόλις σε δύο από τις 10 κύριες αγορές της και συγκεκριμένα στην Τουρκία και την Κολομβία.

Στη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, τη Γαλλία, οι πωλήσεις σημείωσαν κάμψη 15%, στη δεύτερη κατά σειρά βασική αγορά της, τη Βραζιλία, παρέμειναν σταθερές, ενώ στην τρίτη, τη Γερμανία, μειώθηκαν κατά 25%. Λαμβάνοντας υπόψη και την αγορά της Ρωσίας, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Renault μειώθηκαν κατά 15%.

Ο Fabrice Cambolive, Chief Operating Officer της μάρκας Renault, δήλωσε αισιόδοξος ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν φέτος. Ωστόσο, αναγνώρισε ότι οι μειώσεις τιμών που ανακοίνωσε πρόσφατα, σε παγκόσμιο επίπεδο, η Tesla ήταν ένα θέμα το οποίο η Renault - όπως και οι ανταγωνιστές - θα έπρεπε να αντιμετωπίσουν.

"Είναι μια κίνηση που αποτελεί πρόκληση για όλους", δήλωσε στους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης.

Ο όμιλος Renault, ο οποίος επλήγη περισσότερο από ό,τι η πλειονότητα των ανταγωνιστών του κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού και των προβλημάτων στις αλυσίδες εφοδιασμού λόγω ελλείψεων στην προμήθεια ημιαγωγών, βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης στην προσπάθειά του να αυξήσει τα κέρδη του, όπως σημειώνει το Reuters.

Τον Νοέμβριο, ο όμιλος αποκάλυψε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης που προβλέπει τον διαχωρισμό των δραστηριοτήτων του σε πέντε επιμέρους επιχειρήσεις, την εμβάθυνση των δεσμών του με την κινεζική Geely και τη διάσπαση της μονάδας παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων σε μια νέα οντότητα, μέσω της εισαγωγής της στο χρηματιστήριο εντός του τρέχοντος έτους. Επιπλέον, ο όμιλος βρίσκεται σε συνομιλίες με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan για την επανεκκίνηση της μακρόχρονης συμμαχίας τους.

Η νέα στρατηγική της Renault για την ενίσχυση του ρυθμού ανάπτυξης εστιάζει στα αυτοκίνητα με υψηλότερο περιθώριο κέρδους και στα ηλεκτρικά.

Δειτε Επισης

Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση
Ο τρόμος του Τραμπ πάνω από την Ευρώπη-Τι φοβάται τώρα η ΕΚΤ
Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»