Instagram: Ποιες αλλαγές έρχονται στην αρχική οθόνη

Αλλαγές στην αρχική οθόνη του ετοιμάζει το άμεσα το Instagram.

Συγκεκριμένα, από τον Φεβρουάριο, η καρτέλα Shop θα αφαιρεθεί και το πλήκτρο Create θα επανέλθει στο κέντρο της μπάρας πλοήγησης, “σπρώχνοντας” την καρτέλα Reels στα δεξιά.

Οι αγορές θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο feed, στα Reels, στα Stories και στις διαφημίσεις, απλά δε θα διαθέτουν πλέον μία δικιά τους, ξεχωριστή καρτέλα.

Στόχος του Instagram είναι να απλοποιήσει την υπηρεσία, φέρνοντας στο επίκεντρο “τη σύνδεση των ανθρώπων με αυτά που αγαπάνε”. Σύμφωνα με πληροφορίες του The Information όμως, η αλλαγή αυτή δεν είναι τόσο αθώα, καθώς το Instagram προσπαθεί να αποκόψει πολλά από τα shopping χαρακτηριστικά του και να επικεντρωθεί σε εμπορικές προσπάθειες που συνδέονται πιο άμεσα με το κέρδος από διαφημίσεις.

Δειτε Επισης

Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award
Στρατηγική συνεργασία Public με iRepair για επισκευές τεχνολογίας
CBS IT Systems Cyprus: Τριετής σύμβαση-πλαίσιο με CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco
«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ