Instagram: Ποιες αλλαγές έρχονται στην αρχική οθόνη

Αλλαγές στην αρχική οθόνη του ετοιμάζει το άμεσα το Instagram.

Συγκεκριμένα, από τον Φεβρουάριο, η καρτέλα Shop θα αφαιρεθεί και το πλήκτρο Create θα επανέλθει στο κέντρο της μπάρας πλοήγησης, “σπρώχνοντας” την καρτέλα Reels στα δεξιά.

Οι αγορές θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο feed, στα Reels, στα Stories και στις διαφημίσεις, απλά δε θα διαθέτουν πλέον μία δικιά τους, ξεχωριστή καρτέλα.

Στόχος του Instagram είναι να απλοποιήσει την υπηρεσία, φέρνοντας στο επίκεντρο “τη σύνδεση των ανθρώπων με αυτά που αγαπάνε”. Σύμφωνα με πληροφορίες του The Information όμως, η αλλαγή αυτή δεν είναι τόσο αθώα, καθώς το Instagram προσπαθεί να αποκόψει πολλά από τα shopping χαρακτηριστικά του και να επικεντρωθεί σε εμπορικές προσπάθειες που συνδέονται πιο άμεσα με το κέρδος από διαφημίσεις.

Δειτε Επισης

Creating Synergies: Προωθώντας τη συμμετοχικότητα και τη διαφορετικότητα στον τομέα του ICT
CITEA Roadshow Event: Γέφυρα δικτύωσης και συνεργασίας για τις εταιρείες πληροφορικής
Tο τέταρτο «Cyber Security Weekend»-Eυαισθητοποίηση των επιχειρήσεων του τομέα των τροφίμων για την Κυβερνοασφάλεια
Η καινοτόμος εφαρμογή airbeld από την EMBIO Diagnostics...Πληροφορίες για καθαρότερο αέρα και πρόβλεψη καιρού
Πιστοποίηση «Real Quantum Dot Display» από την TÜV Rheinland για τις τηλεοράσεις Samsung QLED
Προοπτικές συνεργασίας σε προηγμένα πεδία της ΤΝ συζήτησαν ΤΕΠΑΚ και Tenstorrent
Mastercard Fintech Forum 2025: Η Αθήνα στο επίκεντρο της fintech καινοτομίας
Ανησυχούν οι Κύπριοι για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει την απασχόληση και τις αποδοχές καλλιτεχνών
Συνεργασία της payabl. με τη Sift...Αξιοποιεί την πλατφόρμα πρόληψης απάτης με ΤΝ για προστασία των επιχειρήσεων
Στις εγκαταστάσεις της Hellas Sat ο Νίκος Χριστοδουλίδης-Ενημερώθηκε και ξεναγήθηκε από Χριστόδουλο Πρωτοπαπά