Jumbo: Αυξημένες οι πωλήσεις στην Κύπρο κατά το πρώτο οκτάμηνο

Οι συνθήκες στις διεθνείς αγορές προμηθειών και διακίνησης εμπορευμάτων, δεν έχουν βελτιωθεί, αναφέρει η Jumbo σε νέα ενημέρωση των μετόχων της για την πορεία των πωλήσεων (8μηνο 2022).

Όπως αναφέρει η εταιρεία, «η παράλογη ακρίβεια στις μεταφορές, η γεωπολιτική αστάθεια και οι αλλοπρόσαλλες τιμές ενέργειας, επιβαρύνουν δραματικά τον προϋπολογισμό κάθε νοικοκυριού αλλά και των επιχειρήσεων.

Στον Όμιλο JUMBO τον πρώτο λόγο έχουν οι καταναλωτές που επιμένουν να επιλέγουν την καλύτερη σχέση τιμής και ποιότητας για κάθε προϊόν που επιλέγουν.

Ο Όμιλος JUMBO επιμένει να αποκλείει από τα ράφια των καταστημάτων του κάθε προϊόν στο οποίο η σχέση τιμής-ποιότητας αποβαίνει σε βάρος του καταναλωτή.

Για αυτό το λόγο, ακόμη και στον δύσκολο για το λιανεμπόριο, μήνα Αύγουστο 2022, οι καταναλωτές τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους την JUMBO στρατηγική.

Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO παρουσίασαν αύξηση +13% περίπου.

Συνολικά, οι πωλήσεις για τον Όμιλο JUMBO κατά τους 8 πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριος- Αύγουστος 2022), αυξήθηκαν κατά +11% περίπου.

Ο Όμιλος θα ανακοινώσει αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα του Α εξαμήνου 2022, την Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022, αμέσως μετά την λήξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων:

Κύπρος: Οι πωλήσεις κατά τον Αύγουστο του 2022 αυξήθηκαν κατά +19% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.

Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το οκτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +23% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

Ελλάδα: Για τον Αύγουστο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +12% περίπου σε σχέση με τον Αύγουστο του  2021.  

Συνολικά για το οκτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +16% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά  +4% περίπου τον Αύγουστο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. 

Οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το οκτάμηνο του 2022 να είναι αυξημένες κατά +1% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση κατά +19% περίπου τον Αύγουστο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το οκτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -1,5% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

Δειτε Επισης

Λάμψη, χαρά και ενθουσιασμός στη φωταγώγηση των χριστουγεννιάτικων δέντρων των Υπεραγορών Αλφαμέγα
Ο Γιώργος Πριφτάκης νέος Sales Director της Coca-Cola ΗΒC Kύπρου
Οι πρώτες μέρες λειτουργίας και πώς κινήθηκαν επισκεψιμότητα και πωλήσεις στο νέο Jumbo στην Λευκωσία
H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή