Ετήσια αύξηση 33,4% στο χονδρικό εμπόριο το β' τρίμηνο του 2022

Ο Δείκτης Αξίας Κύκλου Εργασιών Χονδρικού Εμπορίου (Κλάδος 46) κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022 αυξήθηκε κατά 33,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η Στατιστική Υπηρεσία την Πέμπτη.

Το πρώτο εξάμηνο του 2022, το χονδρικό εμπόριο αυξήθηκε κατά 30,8%, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Επιπλέον, ο Δείκτης Αξίας Κύκλου Εργασιών Εμπορίου και Επισκευής Μηχανοκίνητων Οχημάτων (Κλάδος 45) αυξήθηκε κατά 12,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην πώληση, συντήρηση και επισκευή μοτοσικλετών και των μερών και εξαρτημάτων τους, με 20%, ενώ η πώληση μηχανοκίνητων οχημάτων αυξήθηκε κατά 9,3%.

Το πρώτο εξάμηνο του 2022, το εμπόριο και η επισκευή μηχανοκίνητων οχημάτων αυξήθηκε κατά 16,2%, σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021, με τη μεγαλύτερη αύξηση να καταγράφεται στη συντήρηση και επισκευή μηχανοκίνητων οχημάτων, κατά 17,3%.

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου