powered by

To IN Business παρουσιάζει το αφιέρωμα: Customer experience & service

H επιδίωξη της ικανοποίησης του πελάτη αυξάνεται όλο και περισσότερο, όπως και η ανάγκη εκπαίδευσης γύρω από το θέμα. H εμπειρία εντός ενός καταστήματος, η τηλεφωνική ή online εξυπηρέτηση, οι after-sales υπηρεσίες, όλα, αποτελούν μέρος της εμπειρίας του πελάτη, το τελικό battleground για κάθε brand.

  • CUSTOMER EXPERIENCE CONSULTANTS
  • AΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
  • ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • Xρηματοοικονομικές υπηρεσίες (Aσφάλειες, Επενδυτικές Υπηρεσίες, Τράπεζες)
  • Υγειονομική περίθαλψη
  • Τουρισμός/Aναψυχή/Εστίαση
  • Real Estate
  • Λιανικό εμπόριο

Στόχος του αφιερώματος CUSTOMER EXPERIENCE & SERVICE, είναι να αναδείξει τη σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού που είναι απαραίτητος για την επιτυχία της εμπειρίας των πελατών, παρουσιάζοντας τόσο ειδικούς σε θέματα εκπαίδευσης σε θέματα customer service όσο και πετυχημένα παραδείγματα κυπριακών εταιρειών που έχουν καταφέρει να μεγιστοποιήσουν το επίπεδο της παρεχόμενης εμπειρίας πελατών.

Για οποιεσδήποτε πληροφορίες ή διευκρινίσεις χρειαστείτε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Μαρίνα Νικολαϊδου στο τηλέφωνο 22505614 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση marina.nicolaidou@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Γενικές Ασφάλειες: Ενισχύουν την στήριξη τους στην Πυροσβεστική Υπηρεσία και στο SupportCY
Capital.com: Όγκοι συναλλαγών ύψους $656 δισ. το πρώτο τρίμηνο 2025
Ηarm Reduction Conference: Κυβερνοασφάλεια και ψηφιακή ιδιωτικότητα
Στήριξε για μια ακόμη χρονιά τους αγώνες πρωταθλήματος τριάθλου η CNP Ασφαλιστική
Βλέπει διεθνείς ναυτιλιακές εταιρείες στη Φινλανδία η Χατζημανώλη-Θα συμμετάσχει σε ναυτιλιακό φόρουμ
Πετρολίνα: Προσφορά ζωής μέσω αιμοδοσίας εις μνήμη Νίκου και Λούλας Λευκαρίτη
Το 4ο Cyprus Job & Career Festival επιστρέφει στις 30-31 Μαΐου 2025
Πώς η Finvasia χτίζει παγκόσμια ηγεσία ξεκινώντας από την Κύπρο
ΤΕΠΑΚ: Προσφορά πλήρους υποτροφίας από την Lemissoler Navigation Co. Ltd
Στην Τζούλια Αναστασίου της OSM Maritime Group το Βραβείο Ισότητας των Φύλων στην Κυπριακή Ναυτιλία