To IN Business παρουσιάζει το αφιέρωμα: Customer experience & service
11:17 - 20 Σεπτεμβρίου 2022

H επιδίωξη της ικανοποίησης του πελάτη αυξάνεται όλο και περισσότερο, όπως και η ανάγκη εκπαίδευσης γύρω από το θέμα. H εμπειρία εντός ενός καταστήματος, η τηλεφωνική ή online εξυπηρέτηση, οι after-sales υπηρεσίες, όλα, αποτελούν μέρος της εμπειρίας του πελάτη, το τελικό battleground για κάθε brand.
- CUSTOMER EXPERIENCE CONSULTANTS
- AΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
- ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Xρηματοοικονομικές υπηρεσίες (Aσφάλειες, Επενδυτικές Υπηρεσίες, Τράπεζες)
- Υγειονομική περίθαλψη
- Τουρισμός/Aναψυχή/Εστίαση
- Real Estate
- Λιανικό εμπόριο
Στόχος του αφιερώματος CUSTOMER EXPERIENCE & SERVICE, είναι να αναδείξει τη σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού που είναι απαραίτητος για την επιτυχία της εμπειρίας των πελατών, παρουσιάζοντας τόσο ειδικούς σε θέματα εκπαίδευσης σε θέματα customer service όσο και πετυχημένα παραδείγματα κυπριακών εταιρειών που έχουν καταφέρει να μεγιστοποιήσουν το επίπεδο της παρεχόμενης εμπειρίας πελατών.
Για οποιεσδήποτε πληροφορίες ή διευκρινίσεις χρειαστείτε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Μαρίνα Νικολαϊδου στο τηλέφωνο 22505614 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση marina.nicolaidou@imhbusiness.com