D. Asproso: Καθοριστική η εμπειρία παράδοσης για το e-commerce
12:41 - 20 Σεπτεμβρίου 2022

Η πανδημία μας έφερε σε μια νέα καταναλωτική συμπεριφορά η οποία είναι το καύσιμο που θα αυξήσει δραματικά τις online αγορές. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέλεξε ο Diego Asproso Senior Sales Manager South East Europe & GSP Countries, της FedEx Express.
Σχολιάζοντας την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη ο κ. Asproso, που μιλούσε στο πλαίσιο του 14ου Συνέδριου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανέφερε πως μέχρι το 2025 οι χρήστες θα ανέλθουν στους 5 δις.
Πρόκειται για ένα παράθυρο ευκαιρίας, υπέδειξε. Πώς αξιοποιούμε αυτή την ευκαιρία; Η απάντηση για τον ομιλητή είναι οι παραδόσεις τελευταίου μιλίου. Συνολικά 38% των πελατών μπορεί να σταματήσουν την αγορά εξαιτίας κακής εμπειρίας στις παραδόσεις τελευταίου μιλίου, τόνισε ο ειδικός.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «η εμπειρία παράδοσης είναι η επέκταση της επωνυμίας από το διαδίκτυο στον πραγματικό κόσμο».
Όσο για τους τρόπους που βοηθούν τις εταιρείες να κάνουν επιτυχείς πωλήσεις, ο κ. Asproso μίλησε για το value for money, την ταχύτητα, την ευελιξία στην παράδοση, στις παραδόσεις με τις αρχές της βιωσιμότητας και στην πολιτική επιστροφών.
Όσο για τους κλάδους που ηγούνται του e-commerce, αυτοί είναι η μόδα και η ομορφιά. Ωστόσο, μεγάλες προοπτικές εντόπισε ο ομιλητής στις ηλεκτρονικές συσκευές και στα τρόφιμα.