ContactPigeon: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της στην Κύπρο
15:56 - 19 Σεπτεμβρίου 2022
H ContactPigeon, μία από τις κορυφαίες επιχειρήσεις του omnichannel customer engagement σε Ευρώπη και ΗΠΑ, κάνει το επόμενο βήμα και επεκτείνει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Κύπρο.
Με στόχο να ενισχύσει αποτελεσματικά τη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά της χώρας, η ContactPigeon δημιουργεί μια ειδική ομάδα από επαγγελματίες, οι οποία θα εδρεύει στην Κύπρο και θα εκπροσωπεί όλους τους πελάτες της που δραστηριοποιούνται στο νησί.
Επιπροσθέτως, η ContactPigeon συμμετέχει ως χορηγός στο 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, που θα πραγματοποιηθεί στη Λευκωσία στις 20 Σεπτεμβρίου 2022.
Το 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου αποτελεί σημείο αναφοράς για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κύπρο. Με ομιλητές και χορηγούς κορυφαίους επαγγελματίες και επιχειρήσεις του κλάδου του e-Commerce, στο συνέδριο θα παρουσιαστούν οι νέες, διεθνής τάσεις του τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και case studies που θα προσφέρουν στους παρευρισκόμενους πολύτιμη γνώση.
Το 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου απευθύνεται σε επιχειρηματίες, Εμπορικούς Διευθυντές, σε επαγγελματίες του κλάδου του Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας αλλά και της διαφήμισης, Digital Managers αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται και θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο e-Commerce.
Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν με τα μέλη της ContactPigeon στο booth της και να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες της εταιρίας και τις παροχές της πλατφόρμας της.
“Μέτα από το πολύ επιτυχημένο συνέδριο στη Βουλγαρία, τα Περιστέρια μας ξεκινάνε τη φθινοπωρινή σεζόν δυναμικά και πετάνε στη Λευκωσία για να συμμετέχουν στο 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου!
Έχοντας ήδη αρκετούς πελάτες στην αναπτυσσόμενη αγορά της Κύπρου, γνωρίζουμε εκ των έσω το σημαντικό momentum που έχει αναπτύξει το eCommerce στη γειτονική χώρα, αλλά και τις προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι επιχειρηματίες. Έτσι, η επόμενη μας κίνηση είναι να επενδύσουμε στα Κυπριακά τεκταινόμενα και να σταθούμε αρωγοί στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να εξελιχθούν και να διαφοροποιηθούν αποτελεσματικά από τον ανταγωνισμό.
Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για το ταξίδι αυτό και σας περιμένουμε με χαρά στο booth μας στις 20 Σεπτεμβρίου 2022. Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε και να σας χαρίσουμε συλλεκτικά δώρα!!”, δήλωσε ο Γιώργος Μοιρώτσος, CEO και co-founder της ContactPigeon.
- Σχετικά με τη ContactPigeon
Η ContactPigeon έχει αναπτύξει τη μοναδική omnichannel marketing platform αποκλειστικά για retailers. Μέσα από μία σειρά στοχευμένων, αυτοματοποιημένων και προσωποποιημένων μηνυμάτων με βάση τη συμπεριφορά του εκάστοτε καταναλωτή, ο retailer μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και το customer retention του.
Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα της διασύνδεσης των online και των offline συναλλαγών κάθε πελάτη, ανεξάρτητα από το αν η επαφή πραγματοποιήθηκε με online ή offline μέσα. Γι’ αυτό και εκατοντάδες κορυφαία brands, όπως Fujitsu, Tommy Hilfiger, GAP και L’OREAL εμπιστεύονται τη ContactPigeon για την προσωποποιημένη επικοινωνία με τους πελάτες τους.