Απαραίτητη η παρουσία των brands σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας

Σημαντικές αλλαγές καταγράφουν την τελευταία τριετία οι συνήθειες των καταναλωτών με κυριότερη τη στροφή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα καταστήματα με τη σειρά τους βιώνουν ένας αίσθημα αβεβαιότητας, καθώς, παραδοσιακές εποχές οι οποίες ήταν πολύ καλές για τους καταστηματάρχες δεν ισχύουν πλέον κι άλλες έχουν σήμερα αυξητική τάση.

Διαφορετική εικόνα παρατηρεί κανείς και στις συνήθειες αγορών των πελατών. Μεγάλη τάση καταγράφεται στα super luxury προϊόντα σε συναφείς υπηρεσίες καθώς και σε τρόφιμα με οικολογική σήμανση που είδαν σημαντική άνοδο στις πωλήσεις. Το βέβαιο είναι πως με τη στροφή που παρατηρείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο διανοίγονται νέες προοπτικές.

Το e-commerce έχει πια διεισδύσει για τα καλά στις ζωές μας και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η επιχειρηματική κοινότητα της Κύπρου. Είναι κοινώς αποδεκτό, πια, ότι η παρουσία μιας επωνυμίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα κανάλια επικοινωνίας ευρύτερα, αποτελεί βασικό παράγοντα πώλησης.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του CEO της Powersoft Computer Solutions, Γιώργου Μαλέκκου ο οποίος παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στο περιοδικό INBusiness.

«Το να έχεις παρουσία σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας του καταναλωτή είναι, πλέον, απαραίτητο. Το τι χρειάζεται, είναι απαραιτήτως μια κοινή και οργανωμένη πολιτική για το customer experience. Ο πελάτης πρέπει να νιώθει ασφαλής όταν αγοράζει, γνωρίζοντας πως μπορεί να επιστρέψει ή να ανταλλάξει το προϊόν και με ποιο τρόπο δύναται να έχει πρόσβαση με το online shop για οποιοδήποτε παράπονο.

Όλα τα κανάλια πρέπει να λειτουργούν ομοιόμορφα. Σκεφτείτε μια αλυσίδα εστιατορίων. Σε όλες τις χώρες θα φας το ίδιο φαγητό με τον ίδιο τρόπο σερβιρίσματος και περίπου στην ιδιά τιμή. Ο οδηγός όλων, λοιπόν, σήμερα όσον αφορά το customer experience, θα πρέπει να είναι το consistency σε όλα τα κανάλια. Αυτό θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών και θα απογειώσει τις πωλήσεις», σημειώνει.

Βέβαια, δεν αρκεί να κτίσουμε απλώς μια online παρουσία και δεν πρέπει να υποτιμούμε καθόλου το κομμάτι της διαφήμισης. Όπως ο ίδιος εξηγεί, «πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη όλους τους παράγοντες, το κομμάτι της επικοινωνίας, της online αλλά και της onsite παρουσίας στα καταστήματά μας, το πραγματικό μας απόθεμα, αλλά και τη γενικότερη εξυπηρέτηση των πελατών».

Αρχιτέκτονας Καινοτομίας Λογισμικού και αφοσιωμένος στην επιτάχυνση της επιτυχημένης υιοθέτησης του cloud, ο Διευθύνων Σύμβουλος & ιδρυτής της Powersoft Computer Solutions Cyprus, προειδοποιεί τις επωνυμίες όπως καθορίζουν το budget τους από την αρχή. «Πρέπει να έχουμε ένα συγκεκριμένο και ανάλογο με τα ισχύοντα δεδομένα και τις προσδοκίες μας budget» τονίζει, εκφράζοντας, παράλληλα την αισιοδοξία του μετά και την εμφάνιση κρατικών σχεδίων προς επιχειρήσεις, που αποσκοπούν στη ψηφιακή μεταρρύθμιση.

Περισσότερα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα νεότερα δεδομένα και τα σημεία-κλειδιά που οδηγούν στην επιτυχία θα λεχθούν κατά τη διάρκεια του 14ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Σεπτεμβρίου 2022. Το Συνέδριο, συντονιστής του οποίου θα είναι CEO & software innovation architect της Powersoft Computer Solutions, θα παρουσιάσει όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο χώρο, όπως επίσης και ενδιαφέροντα case studies από Κύπρο και εξωτερικό.

Παράλληλα, θα συζητηθούν θέματα όπως η πελατοκεντρική προσέγγιση για αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πελατών, ο ρόλος της αειφόρου ανάπτυξης, τα οφέλη της εξατομικευμένης διαδικτυακής εμπειρίας αγορών και πώς η χρήση νέων τεχνολογιών μπορεί να οδηγήσει σε ανοδική πορεία τα κέρδη μιας επιχείρησης. Στο μικροσκόπιο θα τεθούν οι προκλήσεις που προκύπτουν από το ηλεκτρονικό διασυνοριακό εμπόριο.

Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων ΙΤ, στελέχη επιχειρήσεων τα οποία έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

Πληροφορίες

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, ContactPigeon, FedEx, G.A.P. Vassilopoulos Group, JCC, MasterCard, OJO Sunglasses, Payabl., Powersoft

Υποστηρικτές (μέχρι στιγμής): 5η Εβδομάδα Ασφαλούς Παιχνιδιού, Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό ΙΝ Βusiness και πόρταλ REPORTER, Omega Channel

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Επίσημη παρουσίαση του Δείκτη Χρηματοοικονομικής Ευημερίας
Professional Services: Η νέα γενιά καταθέτει οράματα, φιλοδοξίες και προβληματισμούς
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)
Προς πώληση έργα του Sovereign Art Foundation Student Prize Cyprus 2024
Διάκριση Δήμου Αγλαντζιάς για το πρόγραμμα της Coca-Cola στην Κύπρο «Zero Drop – Aποστολή Νερό»
Παρέμβαση από Κομισιόν για την ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ
Η Κύπρος ως ιδανικός προορισμός για να ζει, να εργάζεται και να δραστηριοποιεί κανείς τις επιχειρήσεις του
ΥΠΕΣ: Τα έργα που προγραμματίζονται-Αναθεώρηση στεγαστικών, «Ιππόδαμος» και «Ανακαινίζω-Ενοικιάζω»
Τερματικό: Κόλλησε η κατασκευή της προβλήτας, ανησυχεί η Κυβέρνηση-Πού βρίσκεται το «Προμηθέας»
Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου