Powered by

Amazon: Πρόσθετη προμήθεια στους εμπόρους ελέω πληθωρισμού

Σε μια ακόμη προσπάθεια να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις, η Amazon σχεδιάζει να αυξήσει κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου τις προμήθειες που χρεώνει στους εμπόρους που πωλούν τα προϊόντα τους μέσω της πλατφόρμας της, μεταφέροντας σε αυτούς μέρος του αυξημένου κόστους.

Ειδικότερα, αρχής γενομένης από τις 15 Οκτωβρίου και έως τις 14 Ιανουαρίου, οι έμποροι που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Fulfillment by Amazon (FBA) θα πρέπει να καταβάλλουν στον κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου επιπλέον 35 σεντς για κάθε προϊόν τους που πωλείται στις ΗΠΑ ή τον Καναδά, όπως έκανε γνωστό η εταιρεία την Τρίτη μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που απέστειλε στους πωλητές. 

Σημειώνεται ότι μέσω της πλατφόρμας FBA η Amazon παρέχει στους εμπόρους υπηρεσίες συλλογής, συσκευασίας και αποστολής προϊόντων.

Η πρόσθετη προμήθεια για την εορταστική περίοδο προστίθεται στα ισχύοντα τέλη που πληρώνουν οι έμποροι για τη χρήση των υπηρεσιών της πλατφόρμας FBA, τα οποία ποικίλλουν ανάλογα με το μέγεθος, την κατηγορία και το βάρος κάθε αντικειμένου.

Η Amazon σημείωσε ότι επιβάλει πρόσθετη επιβάρυνση για την εορταστική περίοδο για πρώτη φορά, καθώς "τα κόστη της φτάνουν σε νέα ύψη", καθιστώντας δυσκολότερο για την εταιρεία να απορροφήσει το κόστος που συνδέεται με την περίοδο αιχμής των αγορών.

"Οι συνεργάτες μας έμποροι είναι εξαιρετικά σημαντικοί για εμάς και αυτή δεν είναι μια απόφαση που λάβαμε επιπόλαια”, ανέφερε η Amazon στο ηλεκτρονικό μήνυμά της.

Άλλωστε, οι πωλήσεις για λογαριασμών τρίτων έχουν καταστεί ο πυρήνας της δραστηριότητας ηλεκτρονικού εμπορίου του αμερικανικού κολοσσού, καθώς αντιπροσωπεύουν πλέον περισσότερο από το ήμισυ των συνολικών διαδικτυακών πωλήσεών της. Λόγω της παγκόσμιας εμβέλειας και της τεράστιας πελατειακής βάσης της Amazon, πολλοί έμποροι λιανικής βασίζονται στην εταιρεία για το μεγαλύτερο μέρος και σε ορισμένες περιπτώσεις για το σύνολο της δραστηριότητάς τους

Η Amazon έχει εξαργυρώσει αυτήν τη μόχλευση. Τα έσοδα από υπηρεσίες πώλησης για λογαριασμό τρίτων, που περιλαμβάνουν προμήθειες που εισπράττει η Amazon, εκπλήρωση των παραγγελιών, έξοδα αποστολής και άλλες χρεώσεις, αυξήθηκαν κατά 13% το δεύτερο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, φτάνοντας τα 27,4 δισ. δολάρια. Τα συνολικά έσοδα από τον κλάδο ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon μειώθηκαν κατά 4% την ίδια περίοδο.

Δειτε Επισης

Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση
Ο τρόμος του Τραμπ πάνω από την Ευρώπη-Τι φοβάται τώρα η ΕΚΤ
Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση