Powered by

Ryanair: Τέλος τα αεροπορικά εισιτήρια των 10 ευρώ

​​​​​Με την ανάφλεξη των τιμών της ενέργειας, η οποία επιταχύνθηκε με τον πόλεμο στην Ουκρανία, η εποχή των αεροπορικών εισιτηρίων των 10 ευρώ ή και φθηνότερων έχει παρέλθει, προειδοποιεί ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair, o Μάικλ Ο'Λίρι.

"Πιστεύω ότι δεν θα υπάρχουν πια εισιτήρια με δέκα ευρώ επειδή οι πετρελαϊκές τιμές είναι πολύ πιο αυξημένες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Τις αληθινά φθηνές προσφορές μας (...), πιστεύω πως δεν θα ξαναδούμε αυτές τις τιμές για κάμποσα χρόνια", δήλωσε μιλώντας σήμερα στο ραδιοσταθμό του BBC Radio 4.

Τα τελευταία είκοσι χρόνια, οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η ιρλανδική Ryanair ή η βρετανική ανταγωνιστική της, η Easyjet, τάραξαν τα νερά στις αερομεταφορές και "έσπασαν" τις τιμές, συμβάλλοντας σε ένα άλμα των σύντομων ταξιδιών, κυρίως των εκδρομών σε πόλεις για το σαββατοκύριακο.

Και, σύμφωνα με τον Ο'Λίρι, οι μέσες τιμές των εισιτηρίων στη Ryanair αναμένεται να αυξηθούν μέσα στα 5 επόμενα χρόνια κατά περίπου 10 ευρώ, στα περίπου 50 ευρώ το δρομολόγιο.

Αυτό, με δεδομένες τις πολλές επιπλέον χρεώσεις των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους κυρίως για τις αποσκευές, θα μπορούσε να προκαλέσει γρήγορα την αύξηση του συνολικού κόστους ενός ταξιδιού μετ' επιστροφής κατά εκατοντάδες ευρώ ή στερλίνες και να υπονομεύσει τη ζήτηση.

Ο Μάικλ Ο' Λίρι θέλει πάντως να πιστεύει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια θα διατηρηθεί και πως οι μεταφορείς "χαμηλού κόστους" θα καταφέρουν να αντεπεξέλθουν.

Σήμερα καταφέρθηκε εξάλλου εναντίον του Brexit, το οποίο μείωσε σημαντικά την πρόσβαση των ευρωπαίων εργαζομένων στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου κατείχαν προηγουμένως εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις απασχόλησης.

"Η αγορά εργασίας είναι πολύ τεταμένη, ιδιαίτερα για τις δουλειές χωρίς μεγάλη εξειδίκευση στον ξενοδοχειακό τομέα και την εστίαση, τη διανομή και τη γεωργία, καθώς επίσης και για την ασφάλεια και τους χειριστές αποσκευών στα αεροδρόμια", υπογράμμισε ο επικεφαλής της Ryanair.

"Και αν υπήρχε λίγη εντιμότητα στην κυβέρνηση (του απερχόμενου πρωθυπουργού Μπόρις) Τζόνσον, θα παραδέχονταν πως το Brexit ήταν μια καταστροφή για την ελεύθερη κυκλοφορία των εργαζομένων και πως μία από τις κύριες δυσχέρειες που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η βρετανική οικονομία είναι η έλλειψη εργαζομένων", πρόσθεσε.

 

Δειτε Επισης

Νέο μέτωπο στο παγκόσμιο εμπόριο...Ο Τραμπ επιβάλλει δασμό 50% στον εισαγόμενο χαλκό
Τουρκία: Αύξηση φόρων σε καταθέσεις και κεφάλαια για την ενίσχυση του προϋπολογισμού
Σημαντική πτώση 3,6% στις τιμές παραγωγού της Κίνας τον Ιούνιο
KPMG: Επιβράδυνση της παγκόσμιας ανάπτυξης στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2009
Και επίσημα στο ευρώ από 1/1/26 η Βουλγαρία-Πού «κλείδωσε» η ισοτιμία
Τραμπ: Τέλος στις παρατάσεις-Απειλές για δασμούς 200% σε φαρμακευτικές και 50% στον χαλκό
Κρούει τον κώδωνα στην Ε.Ε. για τους εμπορικούς της εταίρους μελέτη της ΕΚΤ...Πάρε-δώσε με αυταρχικές κυβερνήσεις
Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Ζητούμενο η καλύτερη ισορροπία και η περισσότερη σταθερότητα στις σχέσεις της Ε.Ε. με την Κίνα
ΟΗΕ: Εντείνει την αβεβαιότητα η απόφαση της κυβέρνησης Τραμπ να παρατείνει την προθεσμία για τους δασμούς
Οι ανακοινώσεις Ντόναλντ Τραμπ για τους δασμούς...Το ύψος, σε ποιες χώρες επέβαλε και πότε θα τεθούν σε ισχύ