Ενισχύοντας τις παραδόσεις τελευταίου μιλίου

Η εμπειρία παράδοσης είναι η επέκταση μιας επωνυμίας από το διαδίκτυο στον πραγματικό κόσμο. Σε μια εποχή που η online αγορά είναι πλέον μια καθιερωμένη συμπεριφορά πελατών, η επιλογή ενός συνεργάτη μεταφοράς που έχει τις δυνατότητες να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία κατά την παράδοση του τελευταίου μιλίου είναι ζωτικής σημασίας.

Η FedEx είναι μία από τις εταιρείες που υιοθετούν καινοτόμες λύσεις που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι παραδόσεις τελευταίου μιλίου. Εκ μέρους της εταιρείας θα μιλήσει ενώπιον του 14ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ο Diego Asproso. Ο Senior Sales Manager South East Europe & GSP Countries, της FedEx Express, έρχεται στο νησί μας για να μιλήσει στο κοινό του Συνεδρίου για τη συμβολή της τεχνολογίας κατά την εφαρμογή στρατηγικών που σκοπό έχουν επιτυχείς online αγορές και παραδόσεις στον ολοένα και πιο απαιτητικό καταναλωτή.

Who is who

Ανώτερος Διευθυντής Πωλήσεων στη FedEx για 5 χώρες από την Ουκρανία μέχρι την Κύπρο και σε άλλες 15 χώρες με συνεργάτες πωλήσεων, ο Diego, είναι υπεύθυνος για όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τις πωλήσεις που περιλαμβάνει κάθε πρωτοβουλία που αποσκοπεί στη βελτίωση της συνολικής απόδοσης πωλήσεων, στην αποτελεσματικότητα και στην αύξηση της ευαισθητοποίησης της πρότασης αξίας της FedEx στην κάθε περιοχή. Ο Διευθυντής Πωλήσεων έχει περάσει πάνω από 26 χρόνια στην εταιρεία καλύπτοντας διαφορετικούς ρόλους εντός του Οργανισμού, συμπεριλαμβανομένης της ανάθεσης στο Sales Learning, του WW Sales και πρόσφατα ως Επικεφαλής Ένταξης χώρας για τη Νότια Ευρώπη.

Διεθνείς εξελίξεις και case studies

Το Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται φέτος στις 20 Σεπτεμβρίου για να παρουσιάσει όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως επίσης και ενδιαφέροντα case studies από Κύπρο και εξωτερικό. Παράλληλα, θα συζητηθούν θέματα όπως η πελατοκεντρική προσέγγιση για αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πελατών, ο ρόλος της αειφόρου ανάπτυξης, τα οφέλη της εξατομικευμένης διαδικτυακής εμπειρίας αγορών και πώς η χρήση νέων τεχνολογιών μπορεί να οδηγήσει σε ανοδική πορεία τα κέρδη μιας επιχείρησης. Στο μικροσκόπιο θα τεθούν και προκλήσεις που προκύπτουν από το ηλεκτρονικό διασυνοριακό εμπόριο.

Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων ΙΤ, στελέχη επιχειρήσεων τα οποία έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

 

Πληροφορίες

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, FedEx, G.A.P. Vassilopoulos Group, JCC, MasterCard, OJO Sunglasses, Payabl.

Υποστηρικτές (μέχρι στιγμής): 5η Εβδομάδα Ασφαλούς Παιχνιδιού, Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό ΙΝ Βusiness και πόρταλ REPORTER, Omega Channel,

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων