Ενισχύοντας τις παραδόσεις τελευταίου μιλίου

Η εμπειρία παράδοσης είναι η επέκταση μιας επωνυμίας από το διαδίκτυο στον πραγματικό κόσμο. Σε μια εποχή που η online αγορά είναι πλέον μια καθιερωμένη συμπεριφορά πελατών, η επιλογή ενός συνεργάτη μεταφοράς που έχει τις δυνατότητες να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία κατά την παράδοση του τελευταίου μιλίου είναι ζωτικής σημασίας.

Η FedEx είναι μία από τις εταιρείες που υιοθετούν καινοτόμες λύσεις που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι παραδόσεις τελευταίου μιλίου. Εκ μέρους της εταιρείας θα μιλήσει ενώπιον του 14ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ο Diego Asproso. Ο Senior Sales Manager South East Europe & GSP Countries, της FedEx Express, έρχεται στο νησί μας για να μιλήσει στο κοινό του Συνεδρίου για τη συμβολή της τεχνολογίας κατά την εφαρμογή στρατηγικών που σκοπό έχουν επιτυχείς online αγορές και παραδόσεις στον ολοένα και πιο απαιτητικό καταναλωτή.

Who is who

Ανώτερος Διευθυντής Πωλήσεων στη FedEx για 5 χώρες από την Ουκρανία μέχρι την Κύπρο και σε άλλες 15 χώρες με συνεργάτες πωλήσεων, ο Diego, είναι υπεύθυνος για όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τις πωλήσεις που περιλαμβάνει κάθε πρωτοβουλία που αποσκοπεί στη βελτίωση της συνολικής απόδοσης πωλήσεων, στην αποτελεσματικότητα και στην αύξηση της ευαισθητοποίησης της πρότασης αξίας της FedEx στην κάθε περιοχή. Ο Διευθυντής Πωλήσεων έχει περάσει πάνω από 26 χρόνια στην εταιρεία καλύπτοντας διαφορετικούς ρόλους εντός του Οργανισμού, συμπεριλαμβανομένης της ανάθεσης στο Sales Learning, του WW Sales και πρόσφατα ως Επικεφαλής Ένταξης χώρας για τη Νότια Ευρώπη.

Διεθνείς εξελίξεις και case studies

Το Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται φέτος στις 20 Σεπτεμβρίου για να παρουσιάσει όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως επίσης και ενδιαφέροντα case studies από Κύπρο και εξωτερικό. Παράλληλα, θα συζητηθούν θέματα όπως η πελατοκεντρική προσέγγιση για αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πελατών, ο ρόλος της αειφόρου ανάπτυξης, τα οφέλη της εξατομικευμένης διαδικτυακής εμπειρίας αγορών και πώς η χρήση νέων τεχνολογιών μπορεί να οδηγήσει σε ανοδική πορεία τα κέρδη μιας επιχείρησης. Στο μικροσκόπιο θα τεθούν και προκλήσεις που προκύπτουν από το ηλεκτρονικό διασυνοριακό εμπόριο.

Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων ΙΤ, στελέχη επιχειρήσεων τα οποία έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

 

Πληροφορίες

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, FedEx, G.A.P. Vassilopoulos Group, JCC, MasterCard, OJO Sunglasses, Payabl.

Υποστηρικτές (μέχρι στιγμής): 5η Εβδομάδα Ασφαλούς Παιχνιδιού, Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό ΙΝ Βusiness και πόρταλ REPORTER, Omega Channel,

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu