PAPAFiLiPOU: Νέος σχεδιασμός στις οικογενειακές συσκευασίες 850ml

Το λανσάρισμα έξι νέων, σχεδιαστικά, οικογενειακών συσκευασιών παρουσιάζουν τα Παγωτά PAPAFiLiPOU με σλόγκαν «Νέα Εικόνα! Νέα Εποχή».

Η νέα σελίδα, στην ήδη μεγάλη ιστορία τους, αποτυπώνεται μέσω της παρουσίασης μιας νέας, εντυπωσιακής, «φρέσκιας» κι ανανεωμένης σχεδιαστικά σειράς έξι οικογενειακών συσκευασιών και αγαπημένων γεύσεων των 850ml.

Ο νέος σχεδιασμός αφορά τις συσκευασίες παγωτού PAPAFiLiPOU: Βανίλια, Chocolate Chips, Μαστίχα Χίου, sherbet Λεμόνι, sherbet Τριαντάφυλλο Αγρού και φυσικά τη νέα γεύση Sea Salt Caramel, σε μοντέρνες οικογενειακές συσκευασίες των 850ml, έχοντας ως βάση το λευκό χρώμα, το οποίο αναδεικνύει την αγνότητα των παγωτών.

Η παραγωγή των παγωτών με τον παραδοσιακό τρόπο, μόνο από φρέσκο Κυπριακό γάλα, φρέσκια κρέμα γάλακτος, φρέσκα ώριμα φρούτα και τα καλύτερα φυσικά υλικά από όλο τον κόσμο, δένουν απόλυτα με τις ανανεωμένες συσκευασίες και την «αγνότητα και τη φρεσκάδα» που αποτυπώνουν. Κοινό χαρακτηριστικό όλων, η επισήμανση στην ετικέτα ότι παράγονται από φρέσκο γάλα, καθιστώντας τα ίσως τα μοναδικά παγωτά στην Κυπριακή αγορά με αυτό το χαρακτηριστικό.

Σημαντική καινοτομία για τα Κυπριακά δεδομένα είναι το “Clean Label” που τους αποδίδεται λόγω των αγνών, απλών και μη επεξεργασμένων συστατικών που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή τους, καθιστώντας τα υγιεινό επιδόρπιο.

Τα Παγωτά PAPAFiLiPOU, είναι ένα καθαρά Κυπριακό, διαχρονικό και αγαπημένο brand, που δεν «φοβάται» να πειραματίζεται, να τολμά και να εξελίσσεται μαζί με το ρεύμα της εποχής, πάντοτε με σεβασμό προς τον καταναλωτή, τις ανάγκες του αλλά και την κορυφαία ποιότητα που μας έχουν συνηθίσει από το 1965.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στα social media των παγωτών PAPAFiLiPOU σε Facebook, Instagram και TikTok. 

Δειτε Επισης

Δήμος Παναγιώτου: Σημαντικός μοχλός ενίσχυσης της Κύπρου ως επενδυτικού προορισμού το Limassol Greens
Ολοκληρωμένη στρατηγική για την Λεμεσό με δράσεις συνολικού κόστους 660 εκατ.-Οι ανακοινώσεις σε έξι πυλώνες
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Τράπεζα Κύπρου: Επανεκλογή Αράπογλου στην προεδρία και Grobler στην αντιπροεδρία-Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς