Ευκαιρίες στο Black Friday και τα Χριστουγέννα για το e-commerce
08:58 - 25 Ιουλίου 2022
Οι διαφημιστικές καμπάνιες του Black Friday και των Χριστουγέννων είναι για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου η μεγαλύτερη ευκαιρία της χρονιάς για μεγιστοποίηση των πωλήσεων και απόκτηση νέων πελατών. Αποτελούν την αφορμή για εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά και διαφήμιση των προϊόντων και υπηρεσιών σε άτομα που μέχρι σήμερα λίγα ήξεραν γι’ αυτές. Kι όμως! Χρόνο με το χρόνο, πολλές επωνυμίες αποτυγχάνουν να φτάσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, αφήνοντας σχεδόν αναξιοποίητες τις περιστάσεις.
Ο Manel Gomez, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της ScalingPro.io θα ανατρέψει την εικόνα, παρέχοντας χρυσές συμβουλές που θα επιτρέψουν στους επιχειρηματίες να ανεβάσουν τα κέρδη τους, με τη βοήθεια του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Οι γνώσεις και δεξιότητες που έχει αποκομίσει από την πολύτιμή του εμπειρία, θα παρουσιαστούν, συγκεκριμένα, κατά το 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου που θα διεξαχθεί στις 20 Σεπτεμβρίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia. Ο Gomez θα προβεί σε μια ομιλία με τίτλο «Αποτελεσματικές στρατηγικές διαφήμισης στο Facebook για το Black Friday και τα Χριστούγεννα του 2022» στο πλαίσιο της οποίας θα παρουσιάσει συνολικά τέσσερεις στρατηγικές που θα σας ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.
Who is who
Έχοντας διαχειριστεί πάνω από 8 εκατομμύρια ευρώ σε διαφημιστικές δαπάνες σε Facebook και Instagram, ο Manel Gomez είναι ειδικός στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το ScalingPro.io, του οποίου και ηγείται, είναι διαφημιστικό γραφείο που παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης διαφημίσεων, συμβουλευτικές υπηρεσίες και εκπαίδευση σε επωνυμίες και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Τα νεότερα στον κλάδο
Το 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου έρχεται για να παρουσιάσει όλες τις τελευταίες διεθνείς τάσεις της βιομηχανίας, όπως επίσης και ενδιαφέροντα case studies από Κύπρο και εξωτερικό. Παράλληλα, θα συζητηθούν θέματα που αφορούν στην πελατοκεντρική προσέγγιση για αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πελατών, στον ρόλο της αειφόρου ανάπτυξης, στα οφέλη της εξατομικευμένης διαδικτυακής εμπειρίας αγορών και στο πώς η χρήση νέων τεχνολογιών μπορεί να οδηγήσει σε ανοδική πορεία τα κέρδη μιας επιχείρησης. Τέλος, στο μικροσκόπιο θα τεθούν οι προκλήσεις που προκύπτουν από το ηλεκτρονικό διασυνοριακό εμπόριο.
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων ΙΤ, στελέχη επιχειρήσεων τα οποία έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.
Πληροφορίες
Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, FedEx, G.A.P. Vassilopoulos Group, JCC, OJO Sunglasses, Payabl.
Υποστηρικτές (μέχρι στιγμής): 5η Εβδομάδα Ασφαλούς Παιχνιδιού, Εθνική Αρχή Στοιχημάτων
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό ΙΝ Βusiness και πόρταλ REPORTER, Omega TV
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com