powered by

Το Σχέδιο «Μόρφωση» της Ελληνικής ανοίγει ορίζοντες εκπαίδευσης

Θέλοντας να διευκολύνει τους φοιτητές, αλλά και τους γονείς τους, να επικεντρωθούν χωρίς άγχος και περισπασμούς στην υλοποίηση των μεγάλων τους στόχων για το μέλλον, η Ελληνική Τράπεζα σχεδίασε το δάνειο σπουδών «Μόρφωση».

Πρόκειται για ένα Σχέδιο που αποσκοπεί στην κάλυψη ολόκληρου του φάσματος των αναγκών φοιτητών (όπως δίδακτρα και στέγαση) σε Σχολές Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης ή κολέγια στην Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό, ενώ προσφέρεται και για σπουδές για απόκτηση επαγγελματικών τίτλων. Η μέγιστη διάρκεια δανείου είναι τα 15 χρόνια, ενώ το ποσό δανείου μπορεί να φθάνει μέχρι τις €250.000.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Σχέδιο Σπουδών «Μόρφωση» προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα για τους γονείς / κηδεμόνες και τους φοιτητές. Ειδικότερα:

  • Περίοδος χάριτος μέχρι και πέντε χρόνια. Δυνατότητα έναρξης αποπληρωμής κεφαλαίου δανείου μετά το πέρας των σπουδών
  • Για τα πρώτα 3 χρόνια το επιτόκιο είναι σταθερό ώστε ο δανειολήπτης να μπορεί να υπολογίζει τα έξοδα του με σιγουριά, χωρίς να ανησυχεί για τυχόν διακυμάνσεις στο επιτόκιο και στη μηνιαία του δόση
  • Ευελιξία και σε ό,τι αφορά τις εξασφαλίσεις, αφού υπάρχει η δυνατότητα παραχώρησης δανείου με ή χωρίς υποθήκη.

Διευκρινίζεται ότι το Σχέδιο Μόρφωση δεν απευθύνεται μόνο σε φοιτητές, αλλά και σε γονείς ή κηδεμόνες με σκοπό την κάλυψη των εξόδων των παιδιών τους που αφορούν όλες τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες, όπως δίδακτρα σε ιδιωτικά σχολεία δηµοτικής και μέσης εκπαίδευσης και για ιδιαίτερα μαθήματα σε κρατικά και ιδιωτικά ινστιτούτα (π.χ. ξένες γλώσσες, µουσική, χορός, αθλητισµός).

 «CONNECT» με φοιτητές

Το Σχέδιο «Μόρφωση» είναι μόνο ένα μέρος των διευκολύνσεων που προσφέρει στους φοιτητές η Ελληνική Τράπεζα. Αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητες της τεχνολογίας, η Ελληνική Τράπεζα δίνει στους φοιτητές και τους γονείς τους εύκολη πρόσβαση σε μια σειρά από τραπεζικές υπηρεσίες: Διαδικτυακά ραντεβού με λειτουργούς εξυπηρέτησης μέσω του «Book A Meeting», αποστολή χρημάτων εύκολα και γρήγορα όπως ένα απλό SMS μέσω του Contact Pay, καθώς και άλλες υπηρεσίες, προϊόντα και κανάλια εξυπηρέτησης με βάση τις δικές τους ιδιαίτερες ανάγκες.

Οι πελάτες χωρίς να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα μπορούν διαδικτυακά να εγγραφούν στα ψηφιακά κανάλια στο https://www.hellenicbank.com/connect. Επίσης, μπορούν να εκδώσουν χρεωστική κάρτα με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8000 9999, και να τους αποσταλεί το PIN τους με SMS στο κινητό τους τηλέφωνο, αποκτώντας αυτόματα πρόσβαση σε μία ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση.

Online Banking για εύκολη μεταφορά

Μέσω του Online Banking όλα είναι πολύ πιο εύκολα και απλά. Οι γονείς μπορούν εύκολα να μεταφέρουν χρήματα στα παιδιά τους. Με το Contact pay στο νέο Mobile App της Ελληνικής Τράπεζας οι χρήστες μπορούν σε μερικά δευτερόλεπτα να αποστείλουν ή να λάβουν χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές τους, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας. Επιπρόσθετα, μπορούν να παγώσουν προσωρινά την κάρτα τους σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας, να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς, στις κάρτες και στις συναλλαγές τους, να πραγματοποιήσουν πληρωμές ή να εξοφλήσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας και πολλά άλλα.

Το ίδιο ισχύει και για τους χρήστες του Hellenic Bank Web Banking. Οι γονείς μπορούν να μεταφέρουν στα παιδιά τους δωρεάν, εύκολα και γρήγορα, έως και €1000 σε χώρες της Ευρώπης (SEPA). Επιπρόσθετα, οι χρήστες του Hellenic Bank Web Banking μπορούν να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους, να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να ανακτήσουν το PIN τους ή να παγώσουν προσωρινά την κάρτα τους, να παραγγείλουν βιβλιάρια επιταγών, να αιτηθούν τη δημιουργία λογαριασμών, δανείων, ασφαλιστικών προϊόντων κ.α.

Σημειώνεται ότι οι κάτοχοι καρτών Visa και Mastercard της Ελληνικής Τράπεζας, μπορούν να πραγματοποιούν τις πληρωμές τους ανέπαφα, τοποθετώντας το κινητό τους πάνω από ένα τερματικό, μέσω της εφαρμογής Apple Pay (για iPhone) και Hellenic Bank Wallet (για Android). Το ευρύ δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς της Ελληνικής Τράπεζας καλύπτει πέραν του 80% του όγκου των τραπεζικών συναλλαγών, παρέχοντας στους πελάτες εξυπηρέτηση 24/7.

Για τους λιγότερο εξοικειωμένους με την τεχνολογία, η Ελληνική Τράπεζα δημιούργησε τα «Connect Corners». Πρόκειται για ειδικά διαμορφωμένους χώρους εντός των καταστημάτων, με στόχο να εκπαιδεύσει όσους πελάτες της το επιθυμούν στη χρήση των ψηφιακών καναλιών για τη δική τους ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα. Επιπλέον, σημαντικά είναι τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι κάτοχοι καρτών της Ελληνικής Τράπεζας, μέσω του Προγράμματος Επιβράβευσης Καρτών Μπλε, απλά κατεβάζοντας την εφαρμογή Mple Rewards από το App Store, Google Play ή Huawei AppGallery. Στο Μπλε συμμετέχουν πέραν των 110 εταιρειών, μεταξύ αυτών η αεροπορική εταιρεία SKY express, υπεραγορές, πρατήρια καυσίμων, εστιατόρια, επιχειρήσεις ηλεκτρονικών ειδών, καθώς και εμπορικά καταστήματα.

Δειτε Επισης

Ηγετικές παρεμβάσεις και διεθνής αναγνώριση στη 64η ετήσια γενική συνέλευση του ΣΕΛΚ
Νίκος Χειμαρίδης: Σταθερός και φιλικός προς τους επενδυτές προορισμός η Κύπρος-Φάρος το παράδειγμα με την Ινδία
Jean Bouquot (IFAC): Διεθνές παράδειγμα επιτυχίας η Κύπρος-Αναγνώριση συμβολής του ΣΕΛΚ από την Αννίτα
Στην τελική φάση η ετοιμασία των νομοσχεδίων για την φορολογική μεταρρύθμιση-Η διττή πρόκληση για την Κύπρο
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
ΑνΑΔ: Πολυεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης με δαπάνη €33,5 εκ.-Αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας
Τίμησε τους Ελλαδίτες που υπηρέτησαν στην Κύπρο η ΕΤΥΚ-Αποκαλυπτήρια Μνημείου στην Κεραμωτή Καβάλας
Ενισχύθηκε το πλαίσιο κατά ξεπλύματος χρήματος στην Κύπρο-Η νέα έκθεση της Moneyval
BPW Cyprus: Δυναμική παρουσία στο συνέδριο της BPW Europe στη Μάλτα