Χαραλαμπίδης Κρίστης: Εξέλιξη σ’ ένα κόσμο που αλλάζει

Οι εργασίες της εταιρείας Χαραλαμπίδης άρχισαν στους Αγίους Ομολογητές το 1945 από τον Τάκη Χαραλαμπίδη και τον γαμπρό του Ευρή Νικολαΐδη. Οι δύο άντρες άρχισαν με μια μόνο αγελάδα, στη συνέχεια τις έκαναν τρεις και μετά κατέληξαν στις δέκα. Η Christis Dairies ιδρύθηκε το 1961, από τον κ. Κρίστη Γεωργαλλίδη, ο οποίος δημιούργησε ένα μικρό παστεριωτήριο γάλακτος στο κέντρο της Λεμεσού με κύρια εργασία την επεξεργασία γάλακτος, παστερίωση και εμφιάλωση. Η αρχική παραγωγή ήταν γύρω στα 300 μπουκάλια ημερησίως. Με το πέρασμα του χρόνου η εταιρεία εφάρμοσε πρωτοπόρες μεθόδους παραγωγής μέσα από τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της.

Πρώτη σε πωλήσεις

Σήμερα η Χαραλαμπίδης Κρίστης απασχολεί πάνω από 700 εργαζομένους, 400 άτομα στο εργοστάσιο, 240 στο εμπορικό (πωλήσεις και διανομή) και 60 στη διοίκηση, εξυπηρετώντας 3.200 πελάτες, εκ των οποίων οι 2.500 λαμβάνουν καθημερινά γάλα. Ταυτόχρονα, διατηρεί έξι αποθήκες και κέντρα διανομής σε όλη την Κύπρο (δύο στη Λεμεσό, δύο στη Λευκωσία, μια στην Πάφο και μια στο Παραλίμνι). Οι ετήσιες πωλήσεις της για το 2021έφτασαν τα 129 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 84 εκατ. ευρώ από την τοπική αγορά και τα 45 εκατ. ευρώ από εξαγωγές. Οι επιδόσεις αυτές την καθιστούν πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις στο κυπριακό λιανεμπόριο, σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται σε πωλήσεις τροφίμων, στο λιανεμπόριο.

Κουλτούρα CSR και ESG

Η Χαραλαμπίδης Κρίστης, σε όλα τα εξελικτικά βήματα της μεγάλης διαδρομής της, ήταν πάντα έτοιμη για να αντιμετωπίσει κάθε είδους πρόκληση. H θέση της ως ηγέτιδας δύναμης στην κυπριακή γαλακτοκομική βιομηχανία δεν είναι τυχαία, όπως και η σταθερή και μεγάλη αγάπη και εμπιστοσύνη που της αποδίδουν οι καταναλωτές των προϊόντων της τόσο στην Κύπρο όσο και στις δεκάδες χώρες εξαγωγής. Πρόκειται για μία σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης που θεμελιώθηκε στον χρόνο, μέσα από την ποιότητα που διακρίνει τη Χαραλαμπίδης Κρίστης σε όλα τα επίπεδα, αλλά και από τους άρρηκτους δεσμούς που διατηρεί με την κοινωνία. Έχοντας ήδη καθιερώσει εδώ και χρόνια την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως κεντρικό πυλώνα της αποστολής της, η μετεξέλιξη αυτής της φιλοσοφίας σε Εταιρική Βιωσιμότητα & Ευθύνη αποδείχθηκε ως εύκολη μετάβαση, τοποθετώντας τη Χαραλαμπίδης Κρίστης στις τάξεις των πρωτοπόρων ευρωπαϊκών γαλακτοκομικών βιομηχανιών. Ως κορυφαία γαλακτοκομική βιομηχανία, η Χαραλαμπίδης Κρίστης έθεσε την ποιότητα της διατροφής όλων ως απόλυτη πρώτη προτεραιότητα για το 2022, υλοποιώντας έτσι έναν από τους σημαντικότερους στόχους CSR & ESG.

«Συμμετοχή» για το καλύτερο

Ακριβώς με αυτό το σκεπτικό, η Χαραλαμπίδης Κρίστης μετουσίωσε τη φιλοσοφία της σε μεθοδικό όραμα για βιώσιμη ανάπτυξη, μέσα από τις δράσεις του εταιρικού της προγράμματος κοινωνικής αλληλεγγύης κι έμπρακτης προσφοράς, «Συμμετοχή». Με βασικό μήνυμα «Το καλύτερο στη ζωή μας» αξιολογεί τις ευκαιρίες αλλά και τους κινδύνους που υπάρχουν στο περιβάλλον μας και στηρίζει την κοινωνία τόσο με πόρους όσο και με πολυεπίπεδες δράσεις, συμβάλλοντας στην άνοδο του βιοτικού επιπέδου και την αύξηση της συμμετοχικότητας. Η εταιρεία, διαχρονικά έχει αποδείξει ότι είναι αναπόσπαστο μέρος της κοινωνίας, πως συν-μετέχει στις αγωνίες, τις χαρές και τους προβληματισμούς που απασχολούν τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών και καταναλωτών.

Υψηλή διατροφική αξία

Όραμά της ως ηγέτιδας εταιρείας, καθώς αποτελεί τη μεγαλύτερη κυπριακή πρωτοποριακή επιχείρηση παραγωγής και διανομής τροφίμων για οκτώ δεκαετίες, είναι να προσφέρει πάντα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, µέσα από απεριόριστες επιλογές ποιοτικής διατροφικής απόλαυσης, µε ελεύθερη και ισότιμη πρόσβαση σε όλους τους Κύπριους πολίτες και καταναλωτές. Διατηρεί διαχρονικά αναλλοίωτες τις αξίες της, δείχνοντας μέριμνα σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και συνεργαζόμενη µε τοπικούς παραγωγούς. Συμβάλλει καθοριστικά στο νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης, µε σεβασμό στον άνθρωπο, στη φύση και στις νεότερες γενιές, προσφέροντας το καλύτερό της, το καλύτερο στη διατροφή όλων.

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα ESG

Αποστολή της εταιρείας είναι να συμβάλλει σε ένα βιώσιμο και καλύτερο μέλλον για όλους, να εξελίσσει και να προβάλλει πολυεπίπεδα τη διατροφική κληρονομιά της Κύπρου σε όλο τον κόσμο, φωτίζοντας το καλύτερό µας! Έχοντας το Περιβάλλον, την Κοινωνία και την Εταιρική διακυβέρνηση στον πυρήνα της στρατηγικής της, έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ESG, το οποίο αναπτύσσεται σε όλο το οικοσύστημα της Χαραλαμπίδης Κρίστης.

Σε μια νέα «κανονικότητα»

Ακόμα και κατά τους τελευταίους μήνες, στο διάστημα που ουσιαστικά κορυφώθηκε η κρίση της πανδημίας, η Χαραλαμπίδης Κρίστης επαναπροσδιόρισε για ακόμα μια φορά τις προτιμήσεις των καταναλωτών της, καθώς επίσης και μια νέα «κανονικότητα». Προϊόντα της, τα οποία αξιοποιούνται τόσο στη μαγειρική όσο και στη ζαχαροπλαστική, κατέγραψαν άνοδο στις πωλήσεις τους και όπως φαίνεται πρόκειται για τάσεις που ήρθαν για να μείνουν, αφού παρά τις σημαντικές αναταράξεις που προκάλεσε η περίοδος της πανδημίας στην καθημερινότητα όλων, ταυτόχρονα, φώτισε και την ουσιώδη σημασία της σωστής διατροφής για την πρόληψη στην υγεία. Αξίες και συνήθειες, όπως το μαγείρεμα, η οικογενειακή συγκέντρωση γύρω από το τραπέζι, τα σπιτικά σνακ, ακόμα και η προετοιμασία του καφέ στο σπίτι, επανήλθαν στη ζωή όλων.

Σε συνεχή εγρήγορση

Είναι πια σαφές σε όλους, πως πλέον δεν έχουν την ίδια αξία τα brand manual, δεν υπάρχουν κανόνες στον ευρύτερο κλάδο του Μάρκετινγκ όπως παλαιότερα. Σε ένα κόσμο που αλλάζει, μεταβάλλεται, εξελίσσεται με μεγάλες ταχύτητες και έντονες αναταράξεις η συνεχής προσαρμογή είναι αναγκαία. Όλα αυτά, εύλογα επιδρούν και στις συμπεριφορές των καταναλωτών, στις συνήθειές τους και κατά συνέπεια στις κινήσεις της Χαραλαμπίδης Κρίστης. Στην εταιρεία, ωστόσο, η ομάδα ήταν και συνεχίζει να είναι ευέλικτη, παραμένοντας πάντα σε διαρκή εγρήγορση. Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες που προκύπτουν και τις διαφοροποιήσεις των καταναλωτικών επιθυμιών στοχεύει απόλυτα στο να προσφέρει το καλύτερό της, ό,τι πιο ποιοτικό και νόστιμο, έχοντας ως προτεραιότητα τον συνδυασμό της γευστικής ικανοποίησης και της διατροφικής θρεπτικής αξίας. Στη Χαραλαμπίδης Κρίστης δίνουν καθημερινά τον καλύτερο τους εαυτό, ώστε να ανταποκρίνονται κάθε στιγμή στα «θέλω» των καταναλωτών με υψηλούς ποιοτικούς όρους. Προσπαθούν και είναι ένα βήμα μπροστά, ανανεώνοντας συνέχεια τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει καλλιεργήσει συστηματικά η εταιρεία με την κυπριακή οικογένεια. Η στρατηγική της Χαραλαμπίδης Κρίστης είναι βασισμένη στην αξιοπιστία και στον συνεχή διάλογο με ολόκληρο το οικοσύστημα, που περιλαμβάνει παραγωγούς, αγελαδοτρόφους, αιγοπροβατοτρόφους, retailers, προμηθευτές και βεβαίως τους καταναλωτές.

Υψηλή ποιότητα στα brands

Η φροντίδα για την ποιότητα και τη διατροφική αξία είναι το απόλυτο θεμέλιο για τη Χαραλαμπίδης Κρίστης. Τα προϊόντα της εταιρείας, τόσο της δικής της παραγωγής όσο και αυτά που εισάγονται από το εξωτερικό, ακολουθούν τους ίδιους ακριβώς αυστηρούς κανόνες ποιότητας, διατροφικής αξίας και γευστικής ικανοποίησης.

Προϊόντα παραγωγής της Χαραλαμπίδης Κρίστης:

Χαραλαμπίδης Κρίστης φρέσκο γάλα, γαλατάκι Χαραλαμπίδης Κρίστης, Στραγγάτο γιαούρτι Χαραλαμπίδης Κρίστης, επιδόρπιο γιαουρτιού, παιδικό επιδόρπιο γιαουρτιού boome, Χαραλαμπίδης Κρίστης κρέμα γάλακτος και φυτική κρέμα, τυροκομικά προϊόντα (χαλλούμι, αναρή, φέτα, κεφαλοτύρι, τυριά), Χαραλαμπίδης Κρίστης μαργαρίνη και Σπιτικές Γεύσεις ραβιόλες.

Προϊόντα Εισαγωγής:

Επιδόρπια γιαουρτιού (Αdvance, Vitaline), ροφήματα (Milko, Life Χυμός/tsai, Lattesso παγωμένος έτοιμος καφές), κατεψυγμένα προϊόντα (Μπάρμπα Στάθης), κατεψυγμένες ζύμες (Χρυσή Ζύμη), τυροκομικά (Cathedral City), μαργαρίνες & βούτυρο (Vitalite, Country Life, Willow).

Δειτε Επισης

Pathin Trading Ltd: Όλο και περισσότερα brands
MAS Supermarkets: Το δίκτυο μεγαλώνει
KEAN Soft Drinks Ltd: Επτά δεκαετίες FMCGs
Eklekton Traditional Products: Εκλεκτά και ελληνικά
Χαραλαμπίδης Κρίστης: Εξέλιξη σ’ ένα κόσμο που αλλάζει
Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κύκκος: Brand με κοινωνική ευαισθησία
Εύρηκα: Ένα Umbrella Brand
Α/φοί Πέτρου Γαλακτοκομικά Προϊόντα Λτδ: Αφοσίωση στην παράδοση
Η ανάγκη φέρνει deals