Powered by

Πώς οι ρωσικές αεροπορικές σχεδιάζουν να παρακάμψουν τις κυρώσεις

Ορισμένες ρωσικές αεροπορικές εταιρείες φλερτάρουν με το ενδεχόμενο να συστήσουν αερομεταφορείς με έδρα την Τουρκία για να παρακάμψουν τις κυρώσεις, που τους εμπόδισαν να μισθώσουν αεροσκάφη και να έχουν πρόσβαση σε εγκαταστάσεις συντήρησης και επισκευής μετά την εισβολή στην Ουκρανία.

Η Pegas Touristik, στην οποία ανήκει η Nordwind Airlines, και η Anex Tourism Group, η οποία εκμεταλλεύεται την Azur Air, εξετάζουν το ενδεχόμενο να ιδρύσουν νέες αεροπορικές εταιρείες στην Τουρκία και είχαν συζητήσεις με εταιρείες leasing για την απόκτηση αεροπλάνων, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα και μίλησαν στο Bloomberg.

Σε αντίθεση με την κρατική Aeroflot, η οποία πέταξε σε περίπου 56 χώρες πριν από την εισβολή στην Ουκρανία, η Azur Air και η Nordwind μεταφέρουν κυρίως Ρώσους παραθεριστές σε τουριστικούς προορισμούς. Ενώ βρίσκονται στη Ρωσία, και οι δύο ανήκουν σε μεγαλύτερες τουριστικές εταιρείες που ελέγχονται από Τούρκους επιχειρηματίες. Οι μεταφορείς δεν έχουν δεχθεί μεμονωμένα κυρώσεις, επομένως οι κινήσεις δεν θα παραβιάζουν τους κανόνες, είπαν οι πηγές, ζητώντας να μην κατονομαστούν συζητώντας ιδιωτικά θέματα.

Οι κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανάγκασαν τις εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης, που εδρεύουν κυρίως στην Ιρλανδία , να τερματίσουν τις μισθώσεις αεροπλάνων σε αεροπορικές εταιρείες στη Ρωσία και απαγόρευσαν στους αερομεταφορείς να πετούν στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο. Οι αεροπορικές εταιρείες με τη σειρά τους αρνήθηκαν να επιστρέψουν αεροπλάνα στους εκμισθωτές αφού η ρωσική κυβέρνηση , αποφασισμένη να διατηρήσει τις αεροπορικές συνδέσεις της χώρας, τους ανάγκασε να ζητήσουν άδεια πριν παραδώσουν πίσω αεροσκάφη.

Η Anex ενδέχεται εγκαταστήσει μια νέα μονάδα στην Αττάλεια, τον κύριο κόμβο για τη νότια ακτή της Τουρκίας, με στόλο αεροσκαφών Boeing στενής και ευρείας ατράκτου, είπε μία από τις πηγές. Ο όμιλος βρίσκεται σε συζητήσεις με πολλούς εκμισθωτές, όπως η Dubai Aerospace Enterprise και η Aviation Capital Group, καθώς και η AerCap Holdings και η Boeing Capital, σύμφωνα με το συγκεκριμένο πρόσωπο.

Η Pegas μπορεί να ξεκινήσει μια αεροπορική εταιρεία που ονομάζεται Southwind, είπαν οι πηγές, προσθέτοντας ότι οι νέοι αερομεταφορείς θα μπορούσαν να λειτουργήσουν αυτό το καλοκαίρι.

Η Anex εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει μια υπάρχουσα άδεια αερομεταφορέα για να ξεκινήσει τις πτήσεις και έχει συζητήσει με την αεροπορική εταιρεία τσάρτερ Tailwind, είπε ένας από τους ανθρώπους. Η Pegas εξετάζει επίσης την Αρμενία ως τοποθεσία για τη βάση μιας νέας αεροπορικής εταιρείας, είπε ένα άτομο.

Πριν από τη ρωσική εισβολή, η Azur Air διέθετε στόλο 34 αεροπλάνων Boeing, σύμφωνα με στοιχεία από τον ιστότοπο παρακολούθησης planespotters.net. Η Nordwind διέθετε 28 αεροπλάνα, συμπεριλαμβανομένων αεροσκαφών Airbus και Boeing.

Δειτε Επισης

Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση
Ο τρόμος του Τραμπ πάνω από την Ευρώπη-Τι φοβάται τώρα η ΕΚΤ
Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση