Powered by

Wizz Air: Διευρύνθηκαν οι ζημιές στη χρήση 2022

​​​​​​​Η Wizz Air Holdings ανακοίνωσε διεύρυνση των προ φόρων ζημιών για τη χρήση 2022 μετά από την χρέωση υψηλότερου κόστους, και ότι αναμένει να ανακοινώσει λειτουργικές ζημιές στο α΄ τρίμηνο της χρήσης 2023.

Η αεροπορική εταιρεία πτήσεων χαμηλού κόστους στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τόνισε ότι δεν παρείχε καμία οικονομική εκτίμηση για τη χρήση.

"Η αεροπορική βιομηχανία παραμένει εκτεθειμένη σε εξωτερικούς παράγοντες, όπως η διακοπή του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και η συνέχιση λειτουργικών ζητημάτων εντός του αεροπορικού κλάδου, που έρχονται να προστεθούν σε ένα ευμετάβλητο μακροοικονομικό περιβάλλον", δήλωσε.

Για τη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου, οι προ φόρων ζημιές διαμορφώθηκαν στα 641,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με τις προ φόρων ζημιές των 566,5 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2021, και έναντι των συγκλινουσών εκτιμήσεων για 645,4 εκατ. ευρώ.

Οι λειτουργικές ζημιές για τη χρήση διαμορφώθηκαν στα 469,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με τις ζημιές των 434,5 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.

Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 1,66 δισ. ευρώ σε σχέση με τα 739 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο και σε σχέση με τις εκτιμήσεις για 1,67 δισ. ευρώ.

Οι καθαρές ζημιές διαμορφώθηκαν στα 631,8εκατ. ευρώ έναντι των ζημιών 572,1 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.

Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρές ζημιές 642 εκατ. ευρώ για το έτος, ενώ τον Απρίλιο η εταιρεία ανέμενε ζημιές 632-652 εκατ. ευρώ.

Δειτε Επισης

Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα
Ευρωζώνη: Αύξηση 0,3% για το ΑΕΠ και την απασχόληση το α’ τρίμηνο
Εμπορική συμφωνία με μηδενικούς δασμούς προτείνει στις ΗΠΑ η Ινδία
Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις η ανάπτυξη στη Βρετανία-Στο +0,7% το πρώτο τρίμηνο
Ιστορική οικονομική δέσμευση 1,2 τρις δολαρίων μεταξύ ΗΠΑ και Κατάρ-Τι αφορούν οι συμφωνίες
Σε χαμηλό 5 εβδομάδων ο χρυσός-Νέα πτώση πέραν του 2%
Παγκόσμιο χρέος: Ποιες χώρες το εκτινάσσουν την ώρα που οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι εμπορικοί πόλεμοι εντείνουν την κρίση
Οι χώρες της ΕΕ με τις περισσότερες ώρες εργασίας-Τα νέα στοιχεία της Eurostat
Αυστηρότεροι έλεγχοι ασφάλισης πλοίων στα χωρικά ύδατα της Ε.Ε.-Τι απαιτεί η νέα οδηγία
Fitch-Moody’s: Η «εκεχειρία» ΗΠΑ-Κίνας δεν είναι το τέλος του εμπορικού πολέμου-Παραμένουν οι κίνδυνοι για οικονομία