Ολιστικό marketing με βασικό συστατικό τη φαντασία

Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση-γιορτή της επικοινωνίας και του marketing, το περιοδικό IN Business και η ORB Communications, παρουσίασαν το απόγευμα της Πέμπτης 2 Ιουνίου ενώπιον μεγάλων ονομάτων του συναρπαστικού κόσμου του μάρκετινγκ, την ειδική έκδοση MARKETING ROI, του ειδικού αφιερώματος - cover story για τους decision makers των κυπριακών εταιρειών σε θέματα επικοινωνίας.

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Showroom της CiC Mercedes-Benz στην Λευκωσία, είχε ως στόχο να αναδείξει στον επιχειρηματικό κόσμο της Κύπρου τις παραμέτρους που πρέπει να προσμετράει ένας σύγχρονος marketer, θέτοντας στόχους σε σχέση με το Return on Investment των ενεργειών που υλοποιεί.

Με το μήνυμα «Έναν πελάτη τον κερδίζεις πρώτα στην καρδιά και ύστερα στην τσέπη», η Νικολέττα Χαραλάμπους, Managing & Creative Director της ORB Communications, έδωσε το δικό της στίγμα στην αποκλειστική παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI. 

Ο Client Service Director της ORB Communications, Πέτρος Ηρακλέους, ανέφερε στην δήλωσή του ότι στην επικοινωνία δεν υπάρχουν γενικές συνταγές αλλά tailor made λύσεις για το κάθε brand.

Με την σειρά του ο Ηλίας Αντωνιάδης, General Manger της ORB, έκανε αναφορά σε μια από τις βασικές αξίες της εταιρείας, που είναι η προσήλωση και άμεση συνεργασία με τον πελάτη για την επιτυχία των κοινών στόχων και σκοπών.  

Ο Γιώργος Μιχαήλ, CEO της IMH, χαιρετίζοντας την εκδήλωση μίλησε για την πολυπλοκότητα, αλλά και τις απαιτήσεις που χαρακτηρίζουν το έργο των εν λόγω επαγγελματιών, τονίζοντας ότι «οι marketeers θα πρέπει να αποδεικνύουν κάθε μέρα την αξία κάθε ευρώ που επενδύουν».

Ο επίτιμος καλεσμένος της εκδήλωσης Jon Burkhart, Award-winning και International Keynote Speaker, της TBC Global, προέβη σε μια εξαιρετική ομιλία με βασικό πυρήνα το αποτελεσματικό μάρκετινγκ. Στα highlights της παρουσίασης του ήταν η περιγραφή των συστατικών μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας, με την δημιουργία ενδιαφέρων χαρακτήρων και καταστάσεων, την πρόσθεση έντασης και σύγκρουσης, που έχουν στόχο την δημιουργία συναισθημάτων έκπληξης.

Δειτε Επισης

Στη Δέσποινα Παναγιώτου-Θεοδοσίου το βραβείο Ισότητας Φύλων στη Ναυτιλία από IMO
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: The Shipping Forecast
Αντώνης Ρέμος-Ελένη Φουρέιρα: H συναυλία της χρονιάς στις 15 Ιουνίου στο Nammos Limassol
Πάνος Πέτρου: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι για διασφάλιση της ποιότητας στο ΓεΣΥ
Peter Moll: Οι υπηρεσίες cloud αλλάζουν τον τομέα της υγείας
Ξεκινά ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Ο αντιπρόεδρος του ΠΔΣ Νικόλας Τσαρδελλής μέλος της επιτροπής οικονομικών θεμάτων του CCBE
Εννέα καταξιωμένες σχεδιάστριες μόδας παρουσιάζουν μια σύγχρονη απόδοση της παραδοσιακής κυπριακής ενδυμασίας
Ρεκόρ παραγγελιών λουλουδιών μέσω Wolt για την Ημέρα της Μητέρας
Το Hope For Children τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Γραμμών Βοηθείας για Παιδιά