Ολιστικό marketing με βασικό συστατικό τη φαντασία

Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση-γιορτή της επικοινωνίας και του marketing, το περιοδικό IN Business και η ORB Communications, παρουσίασαν το απόγευμα της Πέμπτης 2 Ιουνίου ενώπιον μεγάλων ονομάτων του συναρπαστικού κόσμου του μάρκετινγκ, την ειδική έκδοση MARKETING ROI, του ειδικού αφιερώματος - cover story για τους decision makers των κυπριακών εταιρειών σε θέματα επικοινωνίας.

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Showroom της CiC Mercedes-Benz στην Λευκωσία, είχε ως στόχο να αναδείξει στον επιχειρηματικό κόσμο της Κύπρου τις παραμέτρους που πρέπει να προσμετράει ένας σύγχρονος marketer, θέτοντας στόχους σε σχέση με το Return on Investment των ενεργειών που υλοποιεί.

Με το μήνυμα «Έναν πελάτη τον κερδίζεις πρώτα στην καρδιά και ύστερα στην τσέπη», η Νικολέττα Χαραλάμπους, Managing & Creative Director της ORB Communications, έδωσε το δικό της στίγμα στην αποκλειστική παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI. 

Ο Client Service Director της ORB Communications, Πέτρος Ηρακλέους, ανέφερε στην δήλωσή του ότι στην επικοινωνία δεν υπάρχουν γενικές συνταγές αλλά tailor made λύσεις για το κάθε brand.

Με την σειρά του ο Ηλίας Αντωνιάδης, General Manger της ORB, έκανε αναφορά σε μια από τις βασικές αξίες της εταιρείας, που είναι η προσήλωση και άμεση συνεργασία με τον πελάτη για την επιτυχία των κοινών στόχων και σκοπών.  

Ο Γιώργος Μιχαήλ, CEO της IMH, χαιρετίζοντας την εκδήλωση μίλησε για την πολυπλοκότητα, αλλά και τις απαιτήσεις που χαρακτηρίζουν το έργο των εν λόγω επαγγελματιών, τονίζοντας ότι «οι marketeers θα πρέπει να αποδεικνύουν κάθε μέρα την αξία κάθε ευρώ που επενδύουν».

Ο επίτιμος καλεσμένος της εκδήλωσης Jon Burkhart, Award-winning και International Keynote Speaker, της TBC Global, προέβη σε μια εξαιρετική ομιλία με βασικό πυρήνα το αποτελεσματικό μάρκετινγκ. Στα highlights της παρουσίασης του ήταν η περιγραφή των συστατικών μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας, με την δημιουργία ενδιαφέρων χαρακτήρων και καταστάσεων, την πρόσθεση έντασης και σύγκρουσης, που έχουν στόχο την δημιουργία συναισθημάτων έκπληξης.

Δειτε Επισης

Κοίτασμα φυσικού αερίου στον στόχο Πήγασος από την Exxon Mobil-Ανάβει το πράσινο φως για τα 125 εκατ. για GSI η ΡΑΕΚ
Πλοία-γίγαντες με πράσινη ενέργεια...Η νέα πορεία της ναυτιλίας
Χρηματιστήρια: Πώς οι συγχωνεύσεις και εξαγορές άλλαξαν τον χάρτη την τελευταία εικοσιπενταετία
Στο Λονδίνο για...προεκλογική η Χατζημανώλη-Προωθεί την υποψηφιότητα της Κύπρου για μέλος του Συμβουλίου του ΔΝΟ
Πόλος έλξης για διεθνείς φοιτητές η Λευκωσία-Οι παράγοντες που την καθιστούν δημοφιλή ακαδημαϊκό προορισμό
Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε
Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης