powered by

Jon Burkhart: Καμπάνιες με βασικό συστατικό τη φαντασία

Έκπληξη, συγκίνηση, ιστορίες. Μια αποκλειστική παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI, με Special Guest τον Award-winning και International Keynote Speaker, της TBC Global, Jon Burkhart, που διοργάνωσε το περιοδικό IN Business και η ORB Communications, έδειξε το δρόμο για την επιτυχημένη εκστρατεία.

Όπως αναμενόταν, ο Burkhart προέβη σε μια εξαιρετική ομιλία με βασικό πυρήνα το αποτελεσματικό μάρκετινγκ. Ο διεθνώς βραβευμένος κεντρικός ομιλητής, υπεύθυνος στρατηγικής περιεχομένου, έκανε την αρχή αναφερόμενος σε καμπάνιες που δημιούργησε με βασικό συστατικό τη φαντασία.

Μιλώντας στο κατάμεστο showroom της CiC Mercedes-Benz, όπου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, ο Burkhart εξήγησε το πρόβλημα που παρατηρεί στο μάρκετινγκ και αφορά στην μεγάλη ποικιλία μέσων από τα οποία ο καταναλωτής δέχεται πληροφορίες.

«Με τόσες πλατφόρμες στα social media και άλλες υπηρεσίες, είναι δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή του πελάτη», παραδέχθηκε. Όσο για τη λύση, ο διάσημος συγγραφέας ήταν σαφής. Για να «δουλέψει» μια καμπάνια ο μαρκετίστας πρέπει να κάνει τα εξής: Να δημιουργήσει ενδιαφέροντες χαρακτήρες και καταστάσεις, να προσθέσει λίγη ένταση και σύγκρουση και στη συνέχεια να προκαλέσει στον αποδέκτη τη μεγάλη έκπληξη. Προϋπόθεση φυσικά, είναι και η αξιοποίηση των data που συλλέγονται από τους χρήστες.

Τέτοιες στρατηγικές, story telling και εξατομίκευσης, ξυπνούν συναισθήματα στον άνθρωπο με θετικό αντίκτυπο στις επωνυμίες. Τη θέση αυτή επιβεβαίωσε δείχνοντας έρευνα που εξηγεί τη διαφορά ανάμεσα στη διαφήμιση που επενδύει στο δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου και αυτής που χρησιμοποιεί τις δυνατότητες του αριστερού ημισφαιρίου. Η αριστερή πλευρά, η συνείδηση, η προσοχή και η ετοιμότητα αξιοποιείται για τις πιο άμεσες διαφημίσεις. «Είναι καιρός να πάμε ένα βήμα παραπέρα», τόνισε. Η δεξιά πλευρά, πηγή συναισθημάτων είναι αυτή που πρέπει να λαμβάνει υπόψη ο μαρκετίστας.

Για να το επιβεβαιώσει, ο Burkhart ολοκλήρωσε την ομιλία του με μια σειρά από διαδραστικά παιχνίδια, τα οποία βεβαίως προκάλεσαν έντονα συναισθήματα χαράς και γέλιου.

Δειτε Επισης

Η Alpha Bank Κύπρου ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα «Alpha Spend & Win»
ΕΚΟ Κύπρου: Εκστρατεία αγάπης 2025 για παιδιά με καρκίνο και λευχαιμία
Gala Dinner προς τιμή του Κίκη Λαζαρίδη στο Ολυμπιακό Μέγαρο
Παγκόσμια διάκριση για την Κύπρο μέσω του Let’s Do It! Cyprus
Υπουργείο Ενέργειας: Διαγωνισμός για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2025
KPMG SIL: Παρουσιάζουν την πρόοδό τους σε επενδυτές και στο επιχειρηματικό οικοσύστημα οι συμμετέχουσες startups
Ξεπερνώντας το Buzzword: Η τεχνητή νοημοσύνη σε πραγματική δράση
SupportCY της Τράπεζας Κύπρου και Προεδρία της Δημοκρατίας ένωσαν δυνάμεις για ενίσχυση των αποθεμάτων αίματος
Η Δρ. Πηνελόπη Κωνσταντίνου βραβεύεται για την έρευνά της στην κλινική ψυχολογία στα Κυπριακά Βραβεία Έρευνας ΙδΕΚ(vid)
Κ. Τύλλης: Γιατί κάποιες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν μετά από μια κρίση και πώς η ασφάλιση μπορεί να κάνει τη διαφορά