Γιώργος Μιχαήλ: Περίπλοκο και σπουδαίο το έργο των marketeers
07:05 - 03 Ιουνίου 2022
Τη σημασία της ανάδειξης των ανθρώπων του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας των μεγάλων οργανισμών της Κύπρου, υπογράμμισε κατά την ομιλία του στην παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI, o Διευθύνων Σύμβουλος της IMH, Γιώργος Μιχαήλ.
Τονίζοντας την πολυπλοκότητα, αλλά και τις απαιτήσεις που χαρακτηρίζουν το έργο των εν λόγω επαγγελματιών, ο κ. Μιχαήλ τόνισε ότι «οι marketeers θα πρέπει να αποδεικνύουν κάθε μέρα την αξία κάθε ευρώ που επενδύουν».
«Κάποτε η επικοινωνία/μάρκετινγκ διαφήμιση ήταν πολύ πιο εύκολη υπόθεση. Τώρα, το 2022, η ζωή εσάς των ανθρώπων της επικοινωνίας είναι πολύπλοκη. Τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες, συνέδρια, εκθέσεις, PR, social media, Outdoor, out of home, in store promotions, native advertising, branded content, οι επιλογές είναι αμέτρητες, αλλά τα budgets συγκεκριμένα», επισήμανε, υποδεικνύοντας πως οι stakeholders ενός οργανισμού τώρα είναι περισσότεροι, αλλά και πιο απαιτητικοί. «Οι πελάτες, οι καταναλωτές, οι εργαζόμενοι, οι μέτοχοι, η κοινωνία, τα ζητήματα είναι πιο πολύπλοκα», σημείωσε.
«Social Responsibility, ESG, Gender Equality, Diversity and Inclusion είναι μερικά από τα θέματα που οι marketeers θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν στην επικοινωνία», τόνισε ο Γιώργος Μιχαήλ, ο οποίος αναφερόμενος στην ειδική έκδοση MARKETING ROI που κυκλοφορεί την ερχόμενη Κυριακή, έκανε λόγο για ένα «celebration των ανθρώπων του μάρκετινγκ».
«Χαιρόμαστε γιατί, όπως θα δείτε στην έκδοση, εκτός από τους ‘’συνήθεις υπόπτους’’, υπάρχουν καινούργιες εταιρείες, κάποιες με ξένους μετόχους και καινούργια πρόσωπα. Στην Κύπρο δημιουργείται ένα νέο οικοσύστημα με ξένες εταιρείες με διεθνείς δραστηριότητες και βεβαίως με τεράστια κονδύλια μάρκετινγκ και επικοινωνίας», συμπλήρωσε o Διευθύνων Σύμβουλος της IMH.