Η ανάπτυξη, το e-commerce και η επίδραση στο λιανεμπόριο της Λεμεσού
14:35 - 03 Ιουνίου 2022

Οι κύριες τάσεις, προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι λιανέμποροι βρέθηκαν στο επίκεντρο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης που φιλοξένησε το 2ο Limassol Business and Investment Summit. Συζήτηση που έγινε ανάμεσα στην Άντρεα Ιωάννου, General Manager της CARA και τον Βασίλη Μιχαηλίδη, Director/Founder της Topretail Group of Companies.
Η Άντρεα Ιωάννου, έκανε την αρχή λέγοντας ότι η ανάπτυξη της Λεμεσού αναδιαμόρφωσε και τους πελάτες της εταιρείας της, καθώς πλέον, δεν εξυπηρετούνται μόνο οι ανάγκες των ντόπιων, αλλά και πελατών από Ρωσία, Γερμανία, Λίβανο, που πλέον κατοικούν στην Κύπρο.
Ο Βασίλης Μιχαηλίδης είπε ότι οπουδήποτε έχει δημιουργηθεί ένα hub για high end πελάτες, το λιανεμπόριο είναι μέρος της ζωής τους. «Έτσι είναι σημαντικό να καταλάβουν και οι αρχές», σημείωσε, «ότι το λιανεμπόριο αποκτά ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο».
Όσο για τις προκλήσεις, είπε ότι οι καταναλωτές μέσα από το e-commerce βλέπουν πληθώρα επιλογών και ξέρουν τι είναι διαθέσιμο. «Πρέπει να κινούμαστε γρήγορα», δήλωσε.
Για το ίδιο θέμα έκανε αναφορά η κ. Ιωάννου, που επισήμανε πως με το e-commerce ο ανταγωνισμός μιας μπουτίκ δεν είναι μόνο με όσες βρίσκονται στην περιοχή, αλλά με το παγκόσμιο. Ωστόσο, όπως επισήμανε, σε ό,τι αφορά τα πολυτελή προϊόντα ο πελάτης βλέπει και την εμπειρία στο κατάστημα και τη σχέση που έχει με το προσωπικό.
Ο κ. Μιχαηλίδης τόνισε ότι είναι σημαντικό να δίνεται έμφαση στο προσωπικό των καταστημάτων. «Στον οργανισμό μας είδαμε εδώ και χρόνια πόσο σημαντικοί είναι για μας οι εργαζόμενοί μας και ότι υπάρχει θέμα έλλειψης προσωπικού στην αγορά. Έτσι, συνέχεια τους παρέχουμε κίνητρα γι’ αυτό και εργάζονται χρόνια για εμάς», ανέφερε χαρακτηριστικά.