Marketing ROI: H αποκλειστική παρουσίαση της ειδικής έκδοσης(pics)

Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση-γιορτή της επικοινωνίας, το περιοδικό IN Business και η ORB Communications, παρουσίασαν το απόγευμα της Πέμπτης ενώπιον μεγάλων ονομάτων του συναρπαστικού κόσμου του μάρκετινγκ, την ειδική έκδοση MARKETING ROI, του ειδικού αφιερώματος για τους decision makers των κυπριακών εταιρειών σε θέματα επικοινωνίας. 

Διαβάστε εδώ: Σε εξέλιξη η μεγάλη παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI

Παρών στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Showroom της CiC Mercedes-Benz στη Λευκωσία, ο διεθνώς βραβευμένος ομιλητής και υπεύθυνος στρατηγικής περιεχομένου, Jon Burkhart, ο οποίος μέσα από μια εξαιρετική ομιλία στην οποία προέβη, ανέδειξε το ζήτημα: «Effective Communication: Measuring the Return of Investment in our Marketing, Advertising and Communications Budge».

 

Μεταξύ άλλων, τόνισε τη σημασία που έχει για μια καμπάνια να προκαλεί έκπληξη και έντονα συναισθήματα στον αποδέκτη. Αφού έδειξε στην οθόνη επιτυχημένα παραδείγματα διαφήμισης, κάλεσε το κοινό να δημιουργήσει ενδιαφέροντες χαρακτήρες και καταστάσεις, να προσθέσει λίγη ένταση και σύγκρουση και στη συνέχεια τη μεγάλη έκπληξη.

Στη δική του ομιλία, ο CEO της IMH, Γιώργος Μιχαήλ, επικεντρώθηκε στη σημασία του Return on Investment (ROI).

 

Όπως είπε, «κάποτε η επικοινωνία/μάρκετινγκ/διαφήμιση ήταν πολύ πιο εύκολη υπόθεση. Τώρα, το 2022, η ζωή εσάς των ανθρώπων της επικοινωνίας είναι πολύπλοκη. Τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες, συνέδρια, εκθέσεις, PR, social media, Outdoor, out of home, in store promotions, native advertising, branded content. Οι επιλογές είναι αμέτρητες, αλλά τα budgets συγκεκριμένα», ανέφερε απευθυνόμενος στους παρευρισκόμενους. 

Ακολούθως, ο κ. Μιχαήλ υπέδειξε ότι οι stakeholders ενός οργανισμού τώρα είναι περισσότεροι, αλλά και πιο απαιτητικοί. «Οι πελάτες, οι καταναλωτές, οι εργαζόμενοι, οι μέτοχοι, η κοινωνία, τα ζητήματα είναι πιο πολύπλοκα».

Όπως επισήμανε ο Γιώργος Μιχαήλ, «Social Responsibility, ESG, Gender Equality, Diversity and Inclusion, είναι μερικά από τα θέματα που οι marketeers θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη στην επικοινωνία.

Η Managing και Creative Director της Orb Communications, Νικολέττα Χαραλάμπους διαμήνυσε με μια ευφάνταστη παρουσίαση, πως «έναν πελάτη τον κερδίζεις πρώτα στην καρδιά και ύστερα στην τσέπη». Με αυτό το μήνυμα η κ. Χαραλάμπους, έδωσε το δικό της στίγμα σε μια άκρως επιτυχημένη βραδιά.

 

«Τα λεφτά δεν είναι για πέταμα», ανέφερε η κ. Χαραλάμπους, τονίζοντας πως το καλό μάρκετινγκ είναι να κερδίζεις πελάτες και να κάνεις πωλήσεις. Όπως εξήγησε, η κερδοφορία δεν μεταφράζεται μόνο με οικονομικούς όρους. Πρέπει να αξιολογούμε σε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο.

Δειτε Επισης

Στη Δέσποινα Παναγιώτου-Θεοδοσίου το βραβείο Ισότητας Φύλων στη Ναυτιλία από IMO
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: The Shipping Forecast
Αντώνης Ρέμος-Ελένη Φουρέιρα: H συναυλία της χρονιάς στις 15 Ιουνίου στο Nammos Limassol
Πάνος Πέτρου: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι για διασφάλιση της ποιότητας στο ΓεΣΥ
Peter Moll: Οι υπηρεσίες cloud αλλάζουν τον τομέα της υγείας
Ξεκινά ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Ο αντιπρόεδρος του ΠΔΣ Νικόλας Τσαρδελλής μέλος της επιτροπής οικονομικών θεμάτων του CCBE
Εννέα καταξιωμένες σχεδιάστριες μόδας παρουσιάζουν μια σύγχρονη απόδοση της παραδοσιακής κυπριακής ενδυμασίας
Ρεκόρ παραγγελιών λουλουδιών μέσω Wolt για την Ημέρα της Μητέρας
Το Hope For Children τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Γραμμών Βοηθείας για Παιδιά