Ολύμπιος Τουμάζου: Προσαρμογή και ευελιξία η απάντηση στο χάος

H αστάθεια που δημιουργήθηκε μετά την Covid και τον πόλεμο της Ουκρανίας προκάλεσε μεγάλο πλήγμα στο λιανεμπόριο. Μιλώντας στο 19o Cyprus Grocery Retail Conference & Awards ο Ολύμπιος Τουμάζου Εκτελεστικός Πρόεδρος, RAI Consultants Ltd, είπε πως το λιανεμπόριο ανήκει στα «χαοτικά συστήματα».

Μίλησε για το φαινόμενο της πεταλούδας, την ανεπαίσθητη αλλαγή που μπορεί να προκαλέσει το χάος. «Είναι εντελώς αδύνατο να προβλέπουμε μακροχρόνια τι θα γίνει σε ένα χαοτικό σύστημα», είπε. Ερχόμενος στο λιανεμπόριο και σε συνδυασμό με το εν λόγω φαινόμενο, ο κ .Τουμάζου είπε πως η πρόβλεψη του κλάδου μπορεί να γίνει για τον επόμενο ένα χρόνο και αφορά στο πλαίσιό του.

Έκανε αναφορά σε τέσσερις πυλώνες, την οικονομία, τη συμπεριφορά του καταναλωτή, τις διεθνείς εξελίξεις και την τεχνολογία στο λιανεμπόριο, που παίζουν καθοριστικό ρόλο στο μέλλον της βιομηχανίας.

Σε ό,τι αφορά την οικονομία ο ομιλητής παρουσίασε τις εκτιμήσεις για το ΑΕΠ, ενώ στη συμπεριφορά του καταναλωτή αξιοσημείωτη είναι η ολοένα και μεγαλύτερη του προτίμηση σε υγιή τρόφιμα.

Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει «σκοτώσει» τη ψυχολογία του καταναλωτή με αποτέλεσμα η λιανική αγορά να έχει επηρεαστεί αρνητικά σχολίασε, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο διαπίστωσε και το γεγονός ότι κερδίζουν έδαφος οι συνέργειες μεταξύ εταιρειών, καθώς επίσης και οι στρατηγικές με κατεύθυνση τη βιώσιμη ανάπτυξη.

«Βλέπουμε μια σύζευξη του φυσικού και του ηλεκτρονικού καταστήματος», είπε ο κ. Τουμάζου, κάνοντας λόγο σε hybrid μορφές λειτουργίας του τομέα.

«Πρέπει να προσαρμοστούμε και να δείξουμε ευελιξία», τόνισε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος, RAI Consultants Ltd καλώντας, τέλος, τους επιχειρηματίες του τομέα να παίρνουν πρωτοβουλίες και να είναι δημιουργικοί.

Δειτε Επισης

FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις
Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός