Ολύμπιος Τουμάζου: Προσαρμογή και ευελιξία η απάντηση στο χάος

H αστάθεια που δημιουργήθηκε μετά την Covid και τον πόλεμο της Ουκρανίας προκάλεσε μεγάλο πλήγμα στο λιανεμπόριο. Μιλώντας στο 19o Cyprus Grocery Retail Conference & Awards ο Ολύμπιος Τουμάζου Εκτελεστικός Πρόεδρος, RAI Consultants Ltd, είπε πως το λιανεμπόριο ανήκει στα «χαοτικά συστήματα».

Μίλησε για το φαινόμενο της πεταλούδας, την ανεπαίσθητη αλλαγή που μπορεί να προκαλέσει το χάος. «Είναι εντελώς αδύνατο να προβλέπουμε μακροχρόνια τι θα γίνει σε ένα χαοτικό σύστημα», είπε. Ερχόμενος στο λιανεμπόριο και σε συνδυασμό με το εν λόγω φαινόμενο, ο κ .Τουμάζου είπε πως η πρόβλεψη του κλάδου μπορεί να γίνει για τον επόμενο ένα χρόνο και αφορά στο πλαίσιό του.

Έκανε αναφορά σε τέσσερις πυλώνες, την οικονομία, τη συμπεριφορά του καταναλωτή, τις διεθνείς εξελίξεις και την τεχνολογία στο λιανεμπόριο, που παίζουν καθοριστικό ρόλο στο μέλλον της βιομηχανίας.

Σε ό,τι αφορά την οικονομία ο ομιλητής παρουσίασε τις εκτιμήσεις για το ΑΕΠ, ενώ στη συμπεριφορά του καταναλωτή αξιοσημείωτη είναι η ολοένα και μεγαλύτερη του προτίμηση σε υγιή τρόφιμα.

Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει «σκοτώσει» τη ψυχολογία του καταναλωτή με αποτέλεσμα η λιανική αγορά να έχει επηρεαστεί αρνητικά σχολίασε, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο διαπίστωσε και το γεγονός ότι κερδίζουν έδαφος οι συνέργειες μεταξύ εταιρειών, καθώς επίσης και οι στρατηγικές με κατεύθυνση τη βιώσιμη ανάπτυξη.

«Βλέπουμε μια σύζευξη του φυσικού και του ηλεκτρονικού καταστήματος», είπε ο κ. Τουμάζου, κάνοντας λόγο σε hybrid μορφές λειτουργίας του τομέα.

«Πρέπει να προσαρμοστούμε και να δείξουμε ευελιξία», τόνισε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος, RAI Consultants Ltd καλώντας, τέλος, τους επιχειρηματίες του τομέα να παίρνουν πρωτοβουλίες και να είναι δημιουργικοί.

Δειτε Επισης

Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν