Πλεονεκτήματα για όσες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν στρατηγικές ΕRP
11:56 - 15 Ιουνίου 2022
Χάρη στις εξελιγμένες και διευρυμένες αναλυτικές λειτουργίες τους, τα Big Data θα κάνουν τις λύσεις ERP πιο αποτελεσματικές. Παρακάτω εξετάζονται μερικά από τα βασικά πλεονεκτήματα που προσφέρουν στους χρήστες τους.
Προβλέψεις ακριβείας
Οι επιχειρήσεις βασίζονται στην ΑΙ, τα predictive analytics του ERP και τις εξελιγμένες λειτουργίες reporting, ώστε να προβλέψουν μελλοντικές επιδόσεις. Βέβαια, αυτή η δυνατότητα, έχει μεγάλο αντίκτυπο που επεκτείνεται πέρα από τις ίδιες τις λύσεις.
Η Gartner έχει προβλέψει ότι το 2022, το 65% των επιχειρήσεων θα χρησιμοποιεί στρατηγικές ERP, που θα βασίζονται στην ΑΙ -όπως τη λύση που προσφέρει η SoftOne- θα αποκτήσουν συγκριτικό πλεονέκτημα. Στην ίδια έρευνα, φαίνεται ότι τα predictive analytics θα αναδειχθούν ως η κορυφαία τεχνολογία που θα τις βοηθήσει να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. Εφόσον η επιχείρηση ελαχιστοποιήσει τις υποθέσεις, όσον αφορά την πρόβλεψη εποχικής ζήτησης, προσφοράς και οικονομικών επιδόσεων, οι προβλέψεις μέσω λύσεων ERP θα τους προσφέρουν τα απαραίτητα insights με ακρίβεια.
Άμεσες προσαρμογές
Μιας και το ERP ενσωματώνει τη δυνατότητα ανάλυσης περισσότερων δεδομένων σε λιγότερο χρόνο, προσφέρει ακόμα πιο ακριβή και αποτελεσματικά insights, ώστε οποιαδήποτε επιχειρησιακή δυσλειτουργία να μπορεί να αντιμετωπιστεί ευκολότερα. Κατ’ αυτόν τον τρόπο οι επιχειρήσεις μπορούν ακόμα πιο αποτελεσματικά να σχεδιάσουν τις διεργασίες τους και να κατανείμουν τους πόρους τους εκεί που πραγματικά απαιτούνται.
Επιπλέον, η δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα. Μιας και το ERP ενσωματώνει δεδομένα σε όλη την έκταση της επιχείρησης, οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν την κατάσταση μιας συγκεκριμένης εργασίας και να κάνουν προσαρμογές άμεσα, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη χρήση προσωπικού και εξοπλισμού ανάλογα με τον κλάδο δραστηριοποίησης.
Ολοκληρωμένο customer profile
Οι επιχειρήσεις αναπόφευκτα λειτουργούν σε ένα πελατοκεντρικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Έχοντας αυτό ως δεδομένο θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν insights για να ικανοποιήσουν τις ιδιαίτερες και συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών τους. Από την άλλη, μπορεί το CRM να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική λύση, αλλά από μόνη της δεν μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις το σύνολο των πληροφοριών και των δεδομένων που απαιτούνται.
Το υποσύστημα CRM της λύσης ERP προσφέρει ακόμα πιο διεισδυτικά και αποτελεσματικά insights όσον αφορά τη δραστηριότητα των πελατών συγκριτικά με μια standalone CRM λύση, κάτι που γίνεται δυνατό τόσο μέσα από την ανάλυση των γενικών ιστορικών τάσεων όσο και από εκείνη των μεμονωμένων αγοραστικών συνηθειών των πελατών. Επιπρόσθετα, η χρήση των Big Data από το ERP και οι τεχνολογίες που βασίζονται στην ΑΙ προσφέρουν ακριβέστατα προφίλ πελατών και ακόμα πιο αποτελεσματική στόχευση δυνητικών πελατών. Έτσι, η επιχείρηση και ειδικότερα το τμήμα πωλήσεων θα επικεντρωθεί κυρίως σε εκείνους που είναι πιθανότερο να μεταστραφούν στο άμεσο μέλλον.