Στ. Νικολάου: Συνεργασία μεταξύ των εταιρειών για μείωση του κόστους
15:29 - 15 Ιουνίου 2022
Ο κλάδος HoReCa έχει περάσει μέσα από πρωτόγνωρες δυσκολίες τα τελευταία δύο χρόνια. Τι αλλαγές όμως έχουν επιφέρει όλοι οι εξωγενείς παράγοντες που αναγκάζουν τους επιχειρηματίες να βλέπουν με άλλο φακό το τρόπο λειτουργίας τους ψάχνοντας πιο πρακτικούς και συμφέροντες τρόπους λειτουργίας;
Το ερώτημα απάντησε στην ομιλία του κατά το 19o Cyprus Grocery Retail Conference & Awards ο Στέλιος Νικολάου, Εμπορικός Διευθυντής, MCC Best Value.
Όπως είπε, μια νέα τάση που αναδύεται στον κλάδο είναι η «cash and carry». «Οι συνθήκες αλλάζουν», τόνισε ο κ. Νικολάου, λέγοντας ότι ο κλάδος εστίασης που το μεγαλύτερο μέρος του αποτελείται από υλικά προς μεταποίηση είναι επικεντρωμένος στο προϊόν του.
Άλλη μία νέα τάση που κατέγραψε ο ομιλητής είναι το να επιλέγουν οι καταναλωτές τοπικά προϊόντα. Άλλη μια νέα συνήθεια για την οποία έκανε αναφορά ο Εμπορικός Διευθυντής της MCC Best Value είναι αυτή της αγοράς υγιεινών προϊόντων και ιδιαίτερα τροφίμων χωρίς ζάχαρη. «Ως εκ τούτου», είπε, «οι εταιρείες που βάζουν το περιβάλλον στο επίκεντρο, κερδίζουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών».
Μεταξύ άλλων, ο κ. Νικολάου ανέφερε ότι λόγω της πανδημίας οι περισσότεροι επιλέγουν να διασκεδάζουν στο σπίτι. «Κοστολογούν διαφορετικά τους εξόδους τους και κάνουν οικονομία, γι’ αυτό και μένουν στο σπίτι», υπέδειξε χαρακτηριστικά.
Καταλήγοντας, ο ομιλητής είπε πως με την άνοδο των τιμών και τις πληθωριστικές τάσεις που καταγράφονται, επιβάλλεται η συνεργασία μεταξύ των εταιρειών για μείωση του κόστους. «Να είμαστε σε θέση να εξελίσσουμε τις καθημερινές μας λειτουργίες έχοντας ως παράδειγμα άλλες μεγάλες αγορές που λειτουργούν στην περιοχή», συμπλήρωσε.