Στ. Νικολάου: Συνεργασία μεταξύ των εταιρειών για μείωση του κόστους

Ο κλάδος HoReCa έχει περάσει μέσα από πρωτόγνωρες δυσκολίες τα τελευταία δύο χρόνια. Τι αλλαγές όμως έχουν επιφέρει όλοι οι εξωγενείς παράγοντες που αναγκάζουν τους επιχειρηματίες να βλέπουν με άλλο φακό το τρόπο λειτουργίας τους ψάχνοντας πιο πρακτικούς και συμφέροντες τρόπους λειτουργίας;

Το ερώτημα απάντησε στην ομιλία του κατά το 19o Cyprus Grocery Retail Conference & Awards ο Στέλιος Νικολάου, Εμπορικός Διευθυντής, MCC Best Value.

Όπως είπε, μια νέα τάση που αναδύεται στον κλάδο είναι η «cash and carry». «Οι συνθήκες αλλάζουν», τόνισε ο κ. Νικολάου, λέγοντας ότι ο κλάδος εστίασης που το μεγαλύτερο μέρος του αποτελείται από υλικά προς μεταποίηση είναι επικεντρωμένος στο προϊόν του.

Άλλη μία νέα τάση που κατέγραψε ο ομιλητής είναι το να επιλέγουν οι καταναλωτές τοπικά προϊόντα. Άλλη μια νέα συνήθεια για την οποία έκανε αναφορά ο Εμπορικός Διευθυντής της MCC Best Value είναι αυτή της αγοράς υγιεινών προϊόντων και ιδιαίτερα τροφίμων χωρίς ζάχαρη. «Ως εκ τούτου», είπε, «οι εταιρείες που βάζουν το περιβάλλον στο επίκεντρο, κερδίζουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών».

Μεταξύ άλλων, ο κ. Νικολάου ανέφερε ότι λόγω της πανδημίας οι περισσότεροι επιλέγουν να διασκεδάζουν στο σπίτι. «Κοστολογούν διαφορετικά τους εξόδους τους και κάνουν οικονομία, γι’ αυτό και μένουν στο σπίτι», υπέδειξε χαρακτηριστικά.

Καταλήγοντας, ο ομιλητής είπε πως με την άνοδο των τιμών και τις πληθωριστικές τάσεις που καταγράφονται, επιβάλλεται η συνεργασία μεταξύ των εταιρειών για μείωση του κόστους. «Να είμαστε σε θέση να εξελίσσουμε τις καθημερινές μας λειτουργίες έχοντας ως παράδειγμα άλλες μεγάλες αγορές που λειτουργούν στην περιοχή», συμπλήρωσε.

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου