Σ. Κούρκουλος: Η εικόνα για ένα λιανεμπόριο κτίζεται στα φρέσκα

«Η εικόνα για ένα λιανεμπόριο κτίζεται στα φρέσκα», ήταν το μήνυμα που έστειλε ο Σπυρίδων Σάββα Κούρκουλος, Managing Director της Apricot Consulting Ltd, ο οποίος μιλούσε για την τυποποίηση διαδικασιών λειτουργίας λιανεμπορικών επιχειρήσεων με σκοπο τη μείωση του κόστους λειτουργίας, κατά τη διάρκεια του 19oυ Cyprus Grocery Retail Conference & Awards.

Κατά την ομιλία του, έκανε εκτενή αναφορά στις βέλτιστες πρακτικές για την μείωση των καταστροφών και άγνωστων απωλειών στα τμήματα των φρέσκων, καθώς και για την βελτίωση του περιθωρίου κερδοφορίας.

Όπως είπε, οι επιχειρήσεις εκεί που μπορούν να κάνουν τη διαφροά είναι στα φρέσκα, μεταξύ αυτών τα θαλασσινά και τα κρεατικά. Τα υπόλοιπα brands μπορούν να τα βρουν σχεδόν παντού, συμπλήρωσε. Μεγάλο μειονέκτημα είναι οι καταστροφές στις οποίες η Κύπρος είναι αρκετά επιρρεπής λόγω των κλιματολογικών συνθηκών. Σε μια τέτοια περίπτωση, οι επιλογές είπε είναι δύο: Η μεταφορά του κόστους στον καταναλωτή (αύξηση τιμής) και οι λιανεμποροι και προμηθευτές να αναλάβουν μέρος της αύξησης (μείωση της κερδοφορίας).

Ακολούθως παρουσίασε τις λύσεις που υπάρχουν για τις επιχειρήσεις. Μεταξύ αυτών, είπε πως βελτιώση στην κερδοφορία μπορεί να φέρει η εστίαση στο εργατικό δυναμικό, η καλή οργάνωση και ο προγραμματισμός και η καινοτομία.

Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός που παρέθεσε, σύμφωνα με το οποίο το 8% των φρέσκων δεν πωλείται στον καταναλωτή και ότι οι εταιρείες έχουν 2,5% - 4% μείωση στην κερδοφορία. Επίσης 60% των φρέσκων πωλούνται με μικρό περιθώριο κέρδους.

Πώς μειώνουμε τις καταστροφές; Η απάντηση έρχεται με το dynamic pricing, τη συνεργασία με εταιρείες για αύξηση διάρκειας ζωής στα τρόφιμα και την αλλαγή στη συσκευασία.

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου