Σ. Κούρκουλος: Η εικόνα για ένα λιανεμπόριο κτίζεται στα φρέσκα

«Η εικόνα για ένα λιανεμπόριο κτίζεται στα φρέσκα», ήταν το μήνυμα που έστειλε ο Σπυρίδων Σάββα Κούρκουλος, Managing Director της Apricot Consulting Ltd, ο οποίος μιλούσε για την τυποποίηση διαδικασιών λειτουργίας λιανεμπορικών επιχειρήσεων με σκοπο τη μείωση του κόστους λειτουργίας, κατά τη διάρκεια του 19oυ Cyprus Grocery Retail Conference & Awards.

Κατά την ομιλία του, έκανε εκτενή αναφορά στις βέλτιστες πρακτικές για την μείωση των καταστροφών και άγνωστων απωλειών στα τμήματα των φρέσκων, καθώς και για την βελτίωση του περιθωρίου κερδοφορίας.

Όπως είπε, οι επιχειρήσεις εκεί που μπορούν να κάνουν τη διαφροά είναι στα φρέσκα, μεταξύ αυτών τα θαλασσινά και τα κρεατικά. Τα υπόλοιπα brands μπορούν να τα βρουν σχεδόν παντού, συμπλήρωσε. Μεγάλο μειονέκτημα είναι οι καταστροφές στις οποίες η Κύπρος είναι αρκετά επιρρεπής λόγω των κλιματολογικών συνθηκών. Σε μια τέτοια περίπτωση, οι επιλογές είπε είναι δύο: Η μεταφορά του κόστους στον καταναλωτή (αύξηση τιμής) και οι λιανεμποροι και προμηθευτές να αναλάβουν μέρος της αύξησης (μείωση της κερδοφορίας).

Ακολούθως παρουσίασε τις λύσεις που υπάρχουν για τις επιχειρήσεις. Μεταξύ αυτών, είπε πως βελτιώση στην κερδοφορία μπορεί να φέρει η εστίαση στο εργατικό δυναμικό, η καλή οργάνωση και ο προγραμματισμός και η καινοτομία.

Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός που παρέθεσε, σύμφωνα με το οποίο το 8% των φρέσκων δεν πωλείται στον καταναλωτή και ότι οι εταιρείες έχουν 2,5% - 4% μείωση στην κερδοφορία. Επίσης 60% των φρέσκων πωλούνται με μικρό περιθώριο κέρδους.

Πώς μειώνουμε τις καταστροφές; Η απάντηση έρχεται με το dynamic pricing, τη συνεργασία με εταιρείες για αύξηση διάρκειας ζωής στα τρόφιμα και την αλλαγή στη συσκευασία.

Δειτε Επισης

Καταπέλτης για τις απεργίες ο Χριστοδουλίδης-Το κράτος δεν πρόκειται να υποκύψει σε πιέσεις
Λούης Ποχάνης: Κεφαλαιώδους σημασίας σ’ ένα άστατο κόσμο η ασφάλιση των επιχειρήσεων
Σταύρος Σταύρου: Οι επιχειρηματίες της χώρας μας έχουν ισχυρές αντιστάσεις στις κρίσεις-Πρότυπα οι βραβευθέντες
Γιώργος Μιχαήλ: Επιβραβεύουμε business leaders που τόλμησαν, οραματίστηκαν και κατάφεραν να διαπρέψουν
Σύνδεσμος Καταναλωτών: Τι πρέπει να προσέξετε για Black Friday και Cyber Monday-Η αναφορά για TEMU
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ενδυνάμωση παρουσίας στην Πάφο με εξαγορά P. M.M. Papamichael Supermarket
Αναβάθμιση με ώθηση από ΑΞΕ και headquartering-Η συμβολή του Invest Cyprus και τι δηλώνει ο Ευγένιος Ευγενίου
Η οικονομία, οι αναβαθμίσεις και ένας Πρόεδρος στη δίνη του μηδενισμού και του αφορισμού
Λάμψη, χαρά και ενθουσιασμός στη φωταγώγηση των χριστουγεννιάτικων δέντρων των Υπεραγορών Αλφαμέγα
Συμφωνία σταθμός…Deal με Demetra-Logicom και πλώρη για το 100% της Ελληνικής Τράπεζας η Eurobank