Διαφημιστική Επένδυση… “άρια φυλή” Millennials Vs. X-Gen

Millennials είναι αναμφίβολα η νέα “έξυπνη” γενιά η οποία καθορίζει τις τάσεις της εποχής μεταξύ των οποίων και τα budgets – επενδύσεις στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας ευρύτερα. Σύμφωνα λοιπόν με την γενική προσέγγιση στην παγκόσμια αγορά πρέπει η γενιά των γκριζομάλληδων (εμείς), που αποκαλείτε πλέον

“Generation X” δηλαδή αυτοί οι οποίοι έχουν γεννηθεί πριν από το 1982 να κτίσουν να διαμορφώσουν στρατηγική και να επενδύσουν τεράστια κονδύλια βάσει των απαιτητικών δεδομένων της “άριας φυλής” - γενιάς αποκαλούμενης “Millennials”.

Τα τελευταία επτά περίπου χρόνια παρακολουθώ αρκετές έρευνες προερχόμενες κυρίως από Β. Αμερική και Δυτική Ευρώπη οι οποίες αναλύουν σε βάθος την συμπεριφορά, τον τρόπο σκέψης αλλά και αντίδρασης των “Millennials”. Σε ένα γενικό πλαίσιο οι έρευνες επιδιώκουν να μας πλασάρουν ότι οι “Millennials” είναι γενετικά πιο έξυπνοι από τις προηγούμενες γενιές, είναι πιο απαιτητικοί στο επαγγελματικό τους περιβάλλον, ενώ παράλληλα έχουν υψηλή –υπερβολική μάλλον – εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους, θέλουν να ανέβουν γρήγορα στην ιεραρχία στο επαγγελματικό περιβάλλον, άρα προφανώς θέλουν να αμείβονται “βασιλικά”, μεταξύ άλλων είναι και multitaskers… σε ότι αφορά τα brands και τις υπηρεσίες σύμφωνα πάντα με τις έρευνες, οι Millennials είναι η πιο απαιτητική γενιά καταναλωτών μέχρι σήμερα, εφοδιασμένη πάντοτε με τη δύναμη της πληροφόρησης. Εξάλλου είναι η γενιά που γεννήθηκε και μεγάλωσε μέσα σε μια τεχνολογική έκρηξη.

WOW! Ήδη νιώθω άβολα… ώρα όμως να πούμε τα σύκα – σύκα και την σκάφη – σκάφη! Από τη μια πρέπει να αποδεκτώ ότι ένας που έχει γεννηθεί τον Ιανουάριο του 1982 είναι γενετικά ανώτερος από κάποιον που έχει γεννηθεί τον Δεκέμβριο του 1981, από την άλλη enough it’s enough! Εξάλλου, ότι λάμπει ΔΕΝ μπορεί να είναι χρυσός. Και εξηγώ, πρόσφατη έρευνα της της New York Times συμπεραίνει ότι οι Millenials είναι «νάρκισσοι, τεμπέληδες και αναποφάσιστοι», τους αποκαλούν και “me, me and me” και ας μην το αναλύσω, επιπρόσθετα οι Millennials δεν θέλουν να εγκαταλείψουν το σπίτι των γονιών τους, ενώ χαρακτηρίζονται ως η γενιά του Peter Pan επειδή απλά δεν θέλουν να μεγαλώσουν».

Σύμφωνα με την Statista (USA) περισσότερο από το 50% των young millennials ζει ακόμη με τους γονείς του, έχει iPhone, ξυπνά και απολαμβάνει Corn Flakes με άπαχο γάλα στο τραπέζι που τους ετοίμασε η μαμά (για να φάει κάτι το μωρό πριν την δουλειά), δεν πληρώνει λογαριασμούς ηλεκτρισμού, νερού κτλ, δεν πληρώνει στεγαστικό δάνειο και ενδεχομένως να οδηγεί το Γερμανικό μάλλον αμάξι που του αγόρασαν οι “Generation X” γονείς του ως δώρο για την αποφοίτηση του Πανεπιστημίου! Με αυτό το mentality, ο μέσος Millennial παραμένει εξαρτώμενος οικονομικά από την “Generation X”, ενώ την ίδια ώρα επιθυμεί και απαιτεί “Luxurious Lifestyle”. 

Σε καμία περίπτωση δεν έχω κάτι προσωπικό με τους Millennials, εξάλλου είναι millions of them! Όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία αφορούν έρευνες που έγιναν σε γενικό πλαίσιο κυρίως στην Αμερική, οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις στην Κύπρο είναι εντελώς συμπτωματική. Ομολογουμένως στο κείμενο υπάρχουν στοιχεία υπερβολής… δυστυχώς όμως εάν δεν σπάσεις αυγά… δεν κάνεις ομελέτα. Απώτερος στόχος παραμένει πάντα η αξιοποίηση εργαλείων και μέσω στον τομέα της επικοινωνίας και διαφήμισης που θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, είτε μέσα από παραδοσιακά μέσα είτε Online. 

Υ.Γ. Ας μην ξεχνάμε ότι κάθε γενιά αποτελείται από μοναδικές προσωπικότητες, ευτυχώς (ακόμη) δεν ανταποκρίνονται όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο γιατί απλά ο καθένας είναι ξεχωριστός! We love Millennieals ωστόσο θα έλεγα ας μην βάλουμε στα συρτάρια προηγούμενες στρατηγικές στόχευσης. 

*Corporate Communication & PR Manager ALPHA Κύπρου

Δειτε Επισης

Οι μειώσεις στα επιτόκια, ο μηχανισμός νομισματικής μετάδοσης και οι επιπτώσεις στην κυπριακή οικονομία
Προκλήσεις και ευκαιρίες στον τομέα ακινήτων: Ανάγκη για βιώσιμες λύσεις και συνεργασία
Γραφειοκρατία στην Κύπρο: Ένα εμπόδιο για τους πολίτες και τις επενδύσεις
Η αυστηρή προειδοποίηση του Elon Musk: Πράγματι η Αμερική οδεύει προς τη χρεοκοπία;
Ο μετασχηματιστικός ρόλος της ΤΝ στην κανονιστική συμμόρφωση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων
Παρωχημένα συστήματα και τεχνολογία αιχμής: Μπορεί το PropTech να φέρει επιτέλους την αγορά ακινήτων στο μέλλον;
Το ψηφιακό ευρώ: Ποια τα οφέλη του για εσάς;
Η άνοδος των βιώσιμων επενδύσεων: Οι προκλήσεις του ESG και των πράσινων ομολόγων για έναν επενδυτή
Καλό είναι κάποιοι να αρχίσουν να ξεχνάνε την ηλεκτροκίνηση
Έχει ο άνθρωπος νοημοσύνη να βάλει χαλινάρια στην AI πριν να είναι αργά;