Τα πολυτελή brands αυτοκινήτων που αγοράζουν οι Κύπριοι

Στα δάχτυλα μετριούνται, με εξαίρεση ορισμένες μάρκες, οι εγγραφές πολυτελών brands αυτοκινήτων το πρώτο πεντάμηνο της χρονιάς.

Το InBusinessNews συνόψισε δέκα γνωστά πολυτελή brands αυτοκινήτων σαλούν, τα οποία εγγράφηκαν την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2022, με τις συνολικές πωλήσεις luxury brands να ξεπερνούν τις 200.

Οι δημοφιλέστερες
Πιο δημοφιλής μάρκα, με διαφορά, αναδεικνύεται η Porsche, με τις Jaguar και Maserati να ακολουθούν.

Συνολικά, οι εγγραφές των Porsche το πρώτο πεντάμηνο ανήλθαν στις 122, εκ των οποίων η συντριπτική πλειοψηφία (106) αφορούσαν καινούργια αυτοκίνητα.

Από τις 43 Jaguar που εγγράφηκαν, οι 24 αφορούσαν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και οι 19 καινούργια.

Οι Maserati που έφτασαν στην Κύπρο ανήλθαν στις 26, από τις οποίες 15 καινούργιες και 11 μεταχειρισμένες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι την πρώτη πενταμηνία του 2022 εγγράφηκαν στην Κύπρο 10 Bentley, από τις οποίες 7 καινούργιες και 3 μεταχειρισμένες.

 

Οι μετρημένες στα δάχτυλα
Στους δρόμους της Κύπρου έφτασαν από την αρχή της χρονιάς 5 Ferrari, εκ των οποίων 4 μεταχειρισμένες και μία καινούργια.

Οι εγγραφές των Lamborghini ανήλθαν στις 4 (2 καινούργιες και δύο μεταχειρισμένες).

Παράλληλα, εγγράφηκαν 2 μεταχειρισμένες Aston Martin, 2 μεταχειρισμένες McLaren, αλλά και 2 Rolls Royce (μία καινούργια και μία μεταχειρισμένη).

Τη δεκάδα με τα πολυτελή brands αυτοκινήτων που προτιμήθηκαν από τους Κύπριους την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου 2022 συμπληρώνει η Bugatti, με μία εγγραφή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

Δειτε Επισης

Στην τελική φάση η ετοιμασία των νομοσχεδίων για την φορολογική μεταρρύθμιση-Η διττή πρόκληση για την Κύπρο
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
Ενισχύθηκε το πλαίσιο κατά ξεπλύματος χρήματος στην Κύπρο-Η νέα έκθεση της Moneyval
Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad
Το «ταμείο» στις επενδυτικές σχέσεις Κύπρου και Ινδίας…Κάθοδος εταιρειών, νέες υπηρεσίες και μνημόνια συνεργασίας
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Δώδεκα χρόνια στρατηγικής προόδου για το οικοσύστημα επενδυτικών ταμείων της Κύπρου
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση