IN Business Ιουνίου: Η σημασία του Return on Investment στο μάρκετινγκ

Η σημασία του Return on Investment (ROI) είναι τεράστια όταν πρόκειται για την εταιρική επικοινωνία και τις πρακτικές μάρκετινγκ και ο ρόλος των decision makers των σημαντικότερων κυπριακών εταιρειών σε θέματα επικοινωνίας, ζωτικός.

Γι’ αυτό, στόχος του περιοδικού IN Business ήταν από την αρχή να παρουσιάσει στο cover story Ιουνίου, σε συνεργασία με την ORB, τους ανθρώπους-κλειδιά σε θέματα επικοινωνίας, μάρκετινγκ και διαφήμισης σε κάθε εταιρεία, αναδεικνύοντας παράλληλα τη σημασία του RΟΙ, πώς μετριέται και πόσο σημαντική είναι η εξασφάλισή του.

Με κριτήριο τα μεγαλύτερα διαφημιστικά κονδύλια και δαπάνες, όπως αναφέρονται σε σχετική έρευνα του IN Business, αλλά και από δημοσκοπήσειες των εταιρειών ερευνών Nielsen και CommRadar -και σύμφωνα με τα οποία η συνολική διαφημιστική δαπάνη ξεπέρασε τα 70 εκατ. ευρώ-, το IN Business παρουσιάζει τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους του 2021.

Οι 57 decision makers 62 εκ των μεγαλύτερων διαφημιζομένων μας μιλούν, μεταξύ άλλων, για τη σημασία της εταιρικής επικοινωνίας, για το πώς αποφασίζουν το δικό τους marketing mix, αλλά και πώς το αξιολογούν.

Ενδεικτικά, στο ειδικό αφιέρωμα Marketing ROI, συμμετέχουν οι:

  • Γιάννης Ιωάννου, Chief Marketing Officer, Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ.
  • Σάββας Κούννος, Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων, Τράπεζα Κύπρου.
  • Αλέξανδρος Ζάχος, Senior Manager Marketing & Products, Primetel.
  • Σωτηρούλλα Σωτηρίου, Marketing and Corporate Image Manager, Χαραλαμπίδης Κρίστης.
  • Παντελής Πολυκάρπου, Διευθυντής Μάρκετινκ (Food) και Μιχάλης Παπαϊωάννου, Διευθυντής Μάρκετινκ (Beverages), Laiko Cosmos Trading.
  • Μιχάλης Πέτρου, Commercial Manager, Α/φοί Πέτρου (ΑΛΑΜΠΡΑ).
  • Αγάθη Μανναρίδου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ, ΟΠΑΠ Κύπρου.
  • Alfonso Cardalda, Chief Marketing Officer, Exness.
  • Σοφία Πόπερ, Associate Manager, Product Marketing, Υπηρεσία Εταιρικής Ταυτότητας & Επικοινωνίας, Ελληνική Τράπεζα.
  • Λευτέρης Αθανασίου, Head of Communications, Epic.
  • Μαρίνα Αλεξάνδρου, Director, Department of Marketing and Communications, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
  • Κωνσταντίνα Λογοθέτη, Director Marketing & Communications, PwC Κύπρου.

Το τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business κυκλοφορεί στα περίπτερα και δωρεάν σε ψηφιακή έκδοση ΕΔΩ. 

Δειτε Επισης

Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε
ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Όλες οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τον έλεγχο των άμεσων ξένων επενδύσεων-«Σταθερό θεσμικό περιβάλλον»
Με πυξίδα τη βιωσιμότητα το ΙΝΓΚ πρωτοπορεί για τρίτη χρονιά-Διάκριση στα Παγκύπρια Περιβαλλοντικά Βραβεία
Βιωματικό εργαστήριο για τη μεταγεννητική περίοδο στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Η ΟΜΟΝΟΙΑ πιστοποιήθηκε με το ISO 37001 κατά της δωροδοκίας της και διαφθοράς