powered by

IN Business Ιουνίου: Η σημασία του Return on Investment στο μάρκετινγκ

Η σημασία του Return on Investment (ROI) είναι τεράστια όταν πρόκειται για την εταιρική επικοινωνία και τις πρακτικές μάρκετινγκ και ο ρόλος των decision makers των σημαντικότερων κυπριακών εταιρειών σε θέματα επικοινωνίας, ζωτικός.

Γι’ αυτό, στόχος του περιοδικού IN Business ήταν από την αρχή να παρουσιάσει στο cover story Ιουνίου, σε συνεργασία με την ORB, τους ανθρώπους-κλειδιά σε θέματα επικοινωνίας, μάρκετινγκ και διαφήμισης σε κάθε εταιρεία, αναδεικνύοντας παράλληλα τη σημασία του RΟΙ, πώς μετριέται και πόσο σημαντική είναι η εξασφάλισή του.

Με κριτήριο τα μεγαλύτερα διαφημιστικά κονδύλια και δαπάνες, όπως αναφέρονται σε σχετική έρευνα του IN Business, αλλά και από δημοσκοπήσειες των εταιρειών ερευνών Nielsen και CommRadar -και σύμφωνα με τα οποία η συνολική διαφημιστική δαπάνη ξεπέρασε τα 70 εκατ. ευρώ-, το IN Business παρουσιάζει τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους του 2021.

Οι 57 decision makers 62 εκ των μεγαλύτερων διαφημιζομένων μας μιλούν, μεταξύ άλλων, για τη σημασία της εταιρικής επικοινωνίας, για το πώς αποφασίζουν το δικό τους marketing mix, αλλά και πώς το αξιολογούν.

Ενδεικτικά, στο ειδικό αφιέρωμα Marketing ROI, συμμετέχουν οι:

  • Γιάννης Ιωάννου, Chief Marketing Officer, Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ.
  • Σάββας Κούννος, Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων, Τράπεζα Κύπρου.
  • Αλέξανδρος Ζάχος, Senior Manager Marketing & Products, Primetel.
  • Σωτηρούλλα Σωτηρίου, Marketing and Corporate Image Manager, Χαραλαμπίδης Κρίστης.
  • Παντελής Πολυκάρπου, Διευθυντής Μάρκετινκ (Food) και Μιχάλης Παπαϊωάννου, Διευθυντής Μάρκετινκ (Beverages), Laiko Cosmos Trading.
  • Μιχάλης Πέτρου, Commercial Manager, Α/φοί Πέτρου (ΑΛΑΜΠΡΑ).
  • Αγάθη Μανναρίδου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ, ΟΠΑΠ Κύπρου.
  • Alfonso Cardalda, Chief Marketing Officer, Exness.
  • Σοφία Πόπερ, Associate Manager, Product Marketing, Υπηρεσία Εταιρικής Ταυτότητας & Επικοινωνίας, Ελληνική Τράπεζα.
  • Λευτέρης Αθανασίου, Head of Communications, Epic.
  • Μαρίνα Αλεξάνδρου, Director, Department of Marketing and Communications, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
  • Κωνσταντίνα Λογοθέτη, Director Marketing & Communications, PwC Κύπρου.

Το τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business κυκλοφορεί στα περίπτερα και δωρεάν σε ψηφιακή έκδοση ΕΔΩ. 

Δειτε Επισης

Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι
AI Agents στην πρώτη γραμμή: Η νέα εποχή της εμπειρίας πελάτη