IN Business Ιουνίου: Η σημασία του Return on Investment στο μάρκετινγκ

Η σημασία του Return on Investment (ROI) είναι τεράστια όταν πρόκειται για την εταιρική επικοινωνία και τις πρακτικές μάρκετινγκ και ο ρόλος των decision makers των σημαντικότερων κυπριακών εταιρειών σε θέματα επικοινωνίας, ζωτικός.

Γι’ αυτό, στόχος του περιοδικού IN Business ήταν από την αρχή να παρουσιάσει στο cover story Ιουνίου, σε συνεργασία με την ORB, τους ανθρώπους-κλειδιά σε θέματα επικοινωνίας, μάρκετινγκ και διαφήμισης σε κάθε εταιρεία, αναδεικνύοντας παράλληλα τη σημασία του RΟΙ, πώς μετριέται και πόσο σημαντική είναι η εξασφάλισή του.

Με κριτήριο τα μεγαλύτερα διαφημιστικά κονδύλια και δαπάνες, όπως αναφέρονται σε σχετική έρευνα του IN Business, αλλά και από δημοσκοπήσειες των εταιρειών ερευνών Nielsen και CommRadar -και σύμφωνα με τα οποία η συνολική διαφημιστική δαπάνη ξεπέρασε τα 70 εκατ. ευρώ-, το IN Business παρουσιάζει τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους του 2021.

Οι 57 decision makers 62 εκ των μεγαλύτερων διαφημιζομένων μας μιλούν, μεταξύ άλλων, για τη σημασία της εταιρικής επικοινωνίας, για το πώς αποφασίζουν το δικό τους marketing mix, αλλά και πώς το αξιολογούν.

Ενδεικτικά, στο ειδικό αφιέρωμα Marketing ROI, συμμετέχουν οι:

  • Γιάννης Ιωάννου, Chief Marketing Officer, Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ.
  • Σάββας Κούννος, Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων, Τράπεζα Κύπρου.
  • Αλέξανδρος Ζάχος, Senior Manager Marketing & Products, Primetel.
  • Σωτηρούλλα Σωτηρίου, Marketing and Corporate Image Manager, Χαραλαμπίδης Κρίστης.
  • Παντελής Πολυκάρπου, Διευθυντής Μάρκετινκ (Food) και Μιχάλης Παπαϊωάννου, Διευθυντής Μάρκετινκ (Beverages), Laiko Cosmos Trading.
  • Μιχάλης Πέτρου, Commercial Manager, Α/φοί Πέτρου (ΑΛΑΜΠΡΑ).
  • Αγάθη Μανναρίδου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ, ΟΠΑΠ Κύπρου.
  • Alfonso Cardalda, Chief Marketing Officer, Exness.
  • Σοφία Πόπερ, Associate Manager, Product Marketing, Υπηρεσία Εταιρικής Ταυτότητας & Επικοινωνίας, Ελληνική Τράπεζα.
  • Λευτέρης Αθανασίου, Head of Communications, Epic.
  • Μαρίνα Αλεξάνδρου, Director, Department of Marketing and Communications, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
  • Κωνσταντίνα Λογοθέτη, Director Marketing & Communications, PwC Κύπρου.

Το τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business κυκλοφορεί στα περίπτερα και δωρεάν σε ψηφιακή έκδοση ΕΔΩ. 

Δειτε Επισης

Διαγωνισμός για εγκατάσταση οδικού φωτισμού σε Λύμπια, Ζύγι, Καλαβασό-Χοιροκοιτία και περιοχή ΓΣΠ
Ηγεσία με πυξίδα την ακεραιότητα και τη στρατηγική
Cyta: Μέτρα στήριξης για κατοίκους και επιχειρήσεις στις πληγείσες κοινότητες από την πυρκαγιά
Πρόσκληση προς έφηβες στην Κύπρο-Πάρε μέρος δωρεάν στο FEM Online Program και ανακάλυψε τη δύναμή σου ως ηγέτιδα
Τρ. Κύπρου: Άμεση κινητοποίηση και ουσιαστική συνδρομή στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς-Το SupportCY κοντά στις πληγείσες περιοχές
Βαρύ τίμημα και για την κτηνοτροφία από τις πυρκαγιές, επηρεάστηκε και η μελισσοκομία-Αξιολογείται η κατάσταση
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Κουπόνια συνολικής αξίας €1000 για ψώνια σε κάθε οικογένεια που έχασε τη μόνιμη κατοικία της
Στο πλευρό των πληγέντων το My Mall Limassol-Αρχίζει τη συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης
Υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές σε κλάδους σχετικούς με τους υδρογονάνθρακες από το υπουργείο Ενέργειας
Μάρκος Ζαμπάρτας: Το μέγεθος του πλήγματος για τους οινοποιούς και το οινοποιείο που σώθηκε παρά...τρίχα