HAUSBRANDT 1892: 130 years of taste and tradition in a cup

Έχουν περάσει 130 χρόνια από τότε που ένα ζεστό φλιτζάνι καφέ έκανε έναν Ιταλό χαρούμενο. 130 χρόνια προκλήσεων, ανάπτυξης, ανανέωσης, που έκαναν την Hausbrandt να καταστεί παγκόσμιο σημείο αναφοράς.

Η Hausbrandt ήταν πάντα συνώνυμο του ποιοτικού καφέ. Η ιστορία και η παράδοση της Hausbrandt ήταν πάντα συνυφασμένες με την πορεία της πολιτικής, οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης της Ιταλίας. Σήμερα αναγνωρίζεται μεταξύ των κορυφαίων στον κόσμο του καφέ και «σερβίρει» τα προϊόντα της σε περισσότερες από 90 χώρες.

Η επιλογή των καλύτερων κόκκων καφέ, επεξεργασμένοι με δεξιοτεχνία και πάθος, οδήγησε την Hausbrandt να είναι ο καφές επιλογής στα πιο διάσημα Café του κόσμου όπως το Uffizi στη Φλωρεντία, το Opera House στην Αγία Πετρούπολη και το Teatro La Fenice στη Βενετία.

Ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος για την Κύπρο της ιστορικής ιταλικής εταιρείας καφέ Hausbrandt Trieste 1892, η MGA Boutique Trading, δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις του καφέ να απολαμβάνουν τα εκλεκτά χαρμάνια της, αποπνέοντας όλη τη κουλτούρα του Ιταλικού espresso και επιβεβαιώνοντας ξανά το πετυχημένο σλόγκαν της Ιταλικής μάρκας, “The choice of those who know.

 

 

 

Η MGA Boutique Trading επικεντρώνεται στις ολοκληρωμένες υπηρεσίες καφέ στον κλάδο HO.RE.CA. Βασικό θεμέλιο της, είναι η εισαγωγή ποιοτικών κόκκων καφέ και εξοπλισμού και η παροχή λειτουργικών και ολοκληρωμένων λύσεων από το Α έως το Ω.

 

Website / E-Shop: mga.com.cy

Facebook: @HausbrandtCY

Instagram: @hausbrandtcy

Δειτε Επισης

Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις