Όμιλος Ζορπάς: Επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό
13:46 - 06 Μαΐου 2022
Το πολυτιμότερο κεφάλαιο είναι το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, τονίζει η HR Manager του Ομίλου Ζορπάς Ευαγγελία Ασπρομάλλη, μιλώντας-σε συνέντευξή της στο InBusinessNews, για τις ενέργειες που καθιστούν την εταιρεία εργοδότης προτίμησης.
Μιλήστε μας αρχικά για την εταιρεία...
Η ιστορία του Ομίλου Ζορπάς άρχισε να γράφεται το 1975 όταν ο Αντρέας Ζορπάς λειτούργησε ένα μικρό φούρνο στην Αθηένου, στην αυλή του σπιτιού του, παρασκευάζοντας αθηενίτικα ψωμιά. Ακολούθως, το 1979 συστάθηκε η εταιρεία Α. Ζορπάς και Υιοί Λτδ με κύρια ασχολία την παραγωγή και διάθεση ειδών αρτοποιίας.
Ο πρώτος Φούρνος Ζορπάς λειτούργησε το 1988 λειτούργησε στην οδό Ιφιγενείας στη Λευκωσία. Λίγο πριν την έλευση της νέας χιλιετίας και έκτοτε, οι Φούρνοι Ζορπάς μετατράπηκαν σε χώρους διάθεσης προϊόντων αρτοποιίας, σάντουιτς και μαγειρευτού φαγητού, ενώ το 2005, η αγάπη των ανθρώπων του Ομίλου για τη διεθνή γαστρονομία και τη ζαχαροπλαστική οδήγησε στην αγορά των ζαχαροπλαστείων Pralina.
Το 2015 λειτούργησε το πρώτο καφεστιατόριο Pralina Experience στη Λεμεσό και το 2018 στη Λευκωσία, ενώ το 2016 ο Όμιλος έφερε στην Κύπρο την αλυσίδα καφέ Coffee Berry. Ορόσημο για την εξέλιξη του Ομίλου υπήρξε και η επέκταση των εργασιών του στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τη λειτουργία των τριών «The French Workshop» στη Νέα Υόρκη.
Ποια είναι η φιλοσοφία που ακολουθείτε στην εταιρεία σας και που σας κάνει να είστε εργοδότης προτίμησης;
Σαράντα επτά χρόνια από την πρώτη μέρα ίδρυσής του, ο Όμιλος Ζορπάς παραμένει συνεπής στις ίδιες αξίες και αρχές με τις οποίες ξεκίνησε, καλλιεργώντας μία οικογενειακή κουλτούρα στην καθημερινότητα των ανθρώπων του, οι οποίοι ξεπερνούν πλέον τις 3000. Η ομαδικότητα, η ανθρωποκεντρική προσέγγιση, ο σεβασμός και η ειλικρίνεια είναι, θεωρώ, τα βασικά στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν ως εταιρεία και που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε όλα αυτά τα χρόνια.
Ποιες λύσεις εφαρμόσατε και εφαρμόζετε εν μέσω του κορωνοϊού για να διασφαλίσετε τη συνέχιση της εργασίας, αλλά και για να παρέχετε ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον που ενισχύει το ηθικό του προσωπικού σας;
Η ασφάλεια και η υγεία όλων τόσο των ανθρώπων της εταιρείας όσο και του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά, αποτελούσε και αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας. Από την πρώτη ημέρα της πανδημίας, όταν και κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε τη νέα πραγματικότητα που δημιουργήθηκε, εφαρμόσαμε στοχευμένα μέτρα με ειδικό πλάνο αντιμετώπισης.
Προσαρμοστήκαμε στις νέες συνθήκες και ανάγκες, υιοθετήσαμε νέες τεχνολογίες και προσφέραμε καινοτόμες και πρωτοποριακές λύσεις στους καταναλωτές. Επιπρόσθετα, δεδομένου ότι το προσωπικό του Ομίλου εργαζόταν ανελλιπώς κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με γνώμονα να εξυπηρετήσει τις καθημερινές ανάγκες του κοινού, η παροχή ουσιαστικής στήριξης προς αυτούς ήταν αδιαπραγμάτευτος στόχος.
Πώς επενδύετε στο ανθρώπινο δυναμικό σας και ποιο είναι το πλάνο συνεχούς κατάρτισης και ανέλιξής τους εντός της εταιρείας;
Οι άνθρωποι μας είναι το σημαντικότερο και το πολυτιμότερο κεφάλαιο του ομίλου. Η συνεχής επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη αποτελεί όραμα όχι μόνο του τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού, αλλά και της εταιρείας στο σύνολό της.
Προς αυτή την κατεύθυνση, ακολουθούμε μία στοχευμένη στρατηγική, η οποία συνεχώς εξελίσσεται και ενδυναμώνεται με νέες τεχνικές. Ενδεικτικά, προσφέρουμε δομημένα εκπαιδευτικά προγράμματα για την κάθε ειδικότητα, καθώς και στοχευμένα career paths εντός του ομίλου. Επενδύουμε στους ανθρώπους μας τόσο μέσα από το πλάνο προσωπικής ανάπτυξης όσο και μέσω της συνεχούς καθοδήγησης για ανέλιξη του κάθε ενός ξεχωριστά.
Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι σας;
Τα τελευταία χρόνια που διανύουμε υπήρξαν ιδιαίτερα δύσκολα, με τις συνθήκες να μεταβάλλονται συνεχώς. Στόχος μας, να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο πολυτιμότερο κεφάλαιο του Ομίλου Ζορπάς, δηλαδή τους ανθρώπους του. Μόνο μαζί, μπορούμε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους καταναλωτές, που είναι άλλωστε και ο σκοπός μας.
*Ο Όμιλος Ζορπάς ήταν υποψήφιος στην κατηγορία Best Workplace/ Εργοδότης Προτίμησης στα IN Business Awards 2021.