Powered by

Η Nespresso ξεκινάει το καλοκαίρι με Βραζιλιάνικη διάθεση με την Alessandra Ambrosio

Οι καλοκαιρινοί καφέδες για το 2022 της Nespresso έχουν φτάσει, μια σειρά από τροπικά εμπνευσμένα χαρμάνια από τη Βραζιλία και την Alessandra Ambrosio ώς μούσα της καμπάνιας. Εμπνευσμένες από τις υπέροχες γεύσεις των τροπικών περιοχών και προς τιμή του εθνικού ποτού της Βραζιλίας, το Caipirinha, οι νέες γεύσεις Barista Creations Liminha over Ice και Exotic Liminha over Ice πρωταγωνιστούν στην νέα καμπάνια. Το κίτρινο λεμόνι και τα τροπικά φύλλα που κοσμούν τα καλοκαιρινά σχέδια της Nespresso αποτελούν φόρο τιμής στο ζωντανό τοπίο της Βραζιλίας το οποίο αποσκοπεί στην ένωση ανθρώπων σε μια γιορτή ευτυχίας και θετικής ενέργειας. Το ίδιο διάστημα λανσάρουν και οι αγαπημένοι Ice Coconut Flavour, Tropical Coconut, Leggero και Intenso on Ice. Μπορείτε να βρείτε όλους τους καλοκαιρινούς καφέδες εδώ: www.nespresso.com.cy

 

Επιπρόσθετα, η καμπάνια ενθαρρύνει τους λάτρεις του καφέ να αφιερώσουν χρόνο σε δραστηριότητες που προωθούν την ευεξία. Είτε αυτό είναι ένας πρωινός καφές εσπρέσο μαζί με άσκηση γιόγκα, είτε ένας παγωμένος καφές κατά την αναζήτηση πληροφοριών και μελέτης, ο καφές θα είναι το βασικό στοιχείο που θα βοηθήσει να διατηρηθούν αυτές οι πρακτικές. Για να διοχετευθεί αυτή η συνειδητή ενέργεια η  Nespresso προτείνει θετικά μάντρα καθ’ όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν, με δυο από αυτά  – ‘Brew, Breathe, Bloom’ and ‘Inhale, Exhale, Enjoy’ να εμφανίζονται σε κούπες καφέ Mug περιορισμένης έκδοσης.

 

Μαζί με τα προσεγμένα μάντρα και τους νέους εξωτικούς καφέδες για κρύο καφέ, η καλοκαιρινή συλλογή της Nespresso θα ζωντανέψει μέσω του campaign video, το οποίο προβάλει τελετουργίες ευεξίας με την Alessandra Ambrosio εμπνευσμένα από την Βραζιλία και ενισχυμένα από έναν υπέροχο καφέ.

H Alessandra Ambrosio, σχολιάζοντας τη συμμετοχή της στην καλοκαιρινή καμπάνια της Nespresso, δήλωσε:

 

 

 

«Το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου και ως Βραζιλιάνα είμαι τόσο περήφανη που είμαι το κεντρικό πρόσωπο μιας καμπάνιας που είναι εμπνευσμένη από την πατρίδα μου. Λατρεύω την έννοια ενός καφέ που σηματοδοτεί σημαντικές στιγμές προβληματισμού κατά την διάρκεια της ημέρας. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που θα συμμετάσχω σε μια τέτοια αναζωογονητική καμπάνια και θα συνεργαστώ με τη Nespresso για να ζωντανέψουμε αυτές τις νόστιμες συνταγές, τα καλοκαιρινά αξεσουάρ και τον ποιοτικό καφέ – και πραγματικά το Liminha over Iceείναι βραζιλιάνικο καλοκαίρι σε ένα ποτήρι!»

 

Follow @nespresso @nespresso.gr για νέες ενημερώσεις από την Nespresso.

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)